[İzmir - MT]

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Ayarlayında cuma buluşalım havada güzel gözüküyor ama buluşup dana gibi cafede oturmayalım azıcık motorlarlada gezelim ya :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
arkadaşlar perş.buluşma varmı ? perşembe izmirde olucam + asansör civarında kalıcam motoru nereye koyucam gece bildiğiniz otopark varmı yakında sadece bir asma kilit ve brandam var :D onlarıda yanıma almayı düşünmüyorum otopark bulabilirsem + cuma bodruma dönücem gelmek isteyen varsa takılabilir artçıda olabilir(kaskıyla tabi) ??
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Perşembe yok ama Cuma olacak sanırım cuma akşamıda burda olacaksan bekleriz dostum. Asansörün oralar motor için sakat düzgün bir kilitle kitle derim halil rıfat paşa tarafına koyacaksan. Bildiğim kadarıyla kapalı otoparkta yok oralarda. Karşıyakaya getiririm dersen benim otoparka koyarız :)
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
4
Merhaba asansörün orada karataş lisesi ve karşısındaki okul güvenlikli otopark hizmeti veriyor diye biliyorum ama inşallah yanılmam.
Bu arada cuma buluşma varsa eşimle katılırım :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar cuma günü buluşma yapmayı düşünüyoruz fikirleri ve oylama birligiyle karar verelim çogunluga göre hareket edelim.

Şuanki fikirler cuma teras cafe. cuma inciraltı. gibi..
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
alsancak daha orta nokta gibi duruyo bornovadan gelecekler içim inciraltı uzak kaçmasın
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Arkadaşlar Cuma günü için önceden planım vardı onun için gelemeyeceğim :pr:ancak motosiklet , estetik kaygılar , moda , ülkenin içinde bulunduğu ahval ve şerait , racon kesme , sağlık, inşaaat , zooloji, hidroklimatoloji ,karı koca kavgaları , ucuza arsa kapatma , bedavadan uçağa binme , otobüste şöför mahallinden inme konularında takılırsanız telefonum cebimdeeeee :bestmt::queen:
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Perşembe yok ama Cuma olacak sanırım cuma akşamıda burda olacaksan bekleriz dostum. Asansörün oralar motor için sakat düzgün bir kilitle kitle derim halil rıfat paşa tarafına koyacaksan. Bildiğim kadarıyla kapalı otoparkta yok oralarda. Karşıyakaya getiririm dersen benim otoparka koyarız :)
k.yaka biraz uzak olur gece asansör tarafında kalıp sabah yola çıkıcam yinese t.ederim:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst