Cem eline sağlık fotolar harika olmuş enkısa zamanda görüşmek dileğiyle
CEM Hatlar karışmış derkene !:thumrightOlur abi hatlar karışmış bizede oluyor bazen :cherry:
Mt izmir iyi aksamlar.. Bulustugunuz herhangi bi gun varmi?
Eğitim süresi resimde biraz fazla yazdığı için sanıyorum bazı arkadaşlar gelmekte tereddüt ettiler.Mustafa süpersin abi keşke konu açsaydın önceden ben unuttum bu teori egitimini.
Bu aralar biraz durgunuz arkadaşlar havalar malum soguklar ve yagmur başladı.
Biraz daha ilerleyen günlerde ilk bahar havasını yakaladıgımız zaman etkinliklere kaldıgımız yerden devam edecegiz![]()
Eğitim süresi resimde biraz fazla yazdığı için sanıyorum bazı arkadaşlar gelmekte tereddüt ettiler.
Ama sadece iki buçuk saat sürdü ve uzun yıllardır katıldığım eğitimler arasında en neşeli geçeniydi.
Omm eğitimlerini mutlaka katılın diyen abilerimizin ne demek istediğini şimdi daha iyi anladım
İzmir Mt den 4 kişiydik çıkışta kumpir falan yedik. Cem başganın kulaklarını çınlattık ha birde emrenin
Bu aralar bir toplanma ayarlarsak iyi olacak keza özledik sizleri