[İzmir - MT]

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
ARKADAŞLAR EN İYİSİMİ SİZ BANA KISACA ABDÜRREZZAKOĞLUTOBİGİLLERİNERDOĞAN DİYİN:pl: YAV ADIM ERDOĞAN ALLAH ALLAH Bİ DAHA SABAHLARI MOTOSİKLETİM NET SİTESİNİ AÇMICAM :cyclopsan, AÇACAM FATİH ÜREK NE YAPIYO, SEDA SAYAN NE EDİYO , BAĞIRAN ADAM KİME BAĞRIYO:cherry: ONLARI İZLİYCEM :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

BU MESAJ YANLIŞ SAYFAYA GİTMİŞ:silent: ÖZÜR...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

ADAMIN (LAFIN GELİŞİ ADAM DEDİM !) MOTORU ELİYLE SÜRÜKLEMESİNE BAKILIRSA MOTOSİKLETTEN İYİ ANLAYAN BİRİ .İNŞALLAH TÜNELE TERS YÖNDEN GİRERLER.:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

YAV İLGİLİ MESAJIN ALTINDAKİ CEVAPLA BUTONUNDAN CEVAP YAZMAMA RAĞMEN YANLIŞ YERE GİDİYOR MESAJLAR.:cyclopsan..MOTOR HIRSIZLARI İÇİN YAZDIYDIM.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Olur abi hatlar karışmış bizede oluyor bazen :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
3.50x16 ön 110x90x16 arka irc marka lastik 220-230 gibi var !! istersen getirteyim !
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Cem şehrimin sayfasından da teşekkür etmek istedim artık avatarda kendi resmim yerine motorumun resmini taşıyorum
İstanbul sınırları içine 35 plakalı motoru sayende sokmuş olduk ::haapppy:

Bu işi anca sen hallederdin benim olayım sadece sana yazmak oldu.

ÇOK TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Alıntı cesur509 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Enduro Sezonu Bodrum'da Başlayacak (8-9 Mart)

http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/543/i2jd.jpg

Türkiye Enduro Şampiyonası'nın açılışı 8-9 Mart tarihlerinde Bodrum'da yapılacak.

2014 enduro sezonu, Muğla ilinin Bodrum ilçesinde yapılacak 'Türkiye Enduro Şampiyonası 1. Ayak Burak Özel Yarışı' ile başlayacak. Bodrum'da 8-9 Mart tarihlerinde startı verilecek Enduro Şampiyonasının ilk yarışı birçok şampiyonluğa imza atan ve geçtiğimiz günlerde hayatını kaybeden Burak Özel adına düzenlenecek.

Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun desteğiyle Bodrum Motosiklet Kulübü'nün organize ettiği Türkiye Enduro Şampiyonası 1. Ayak Burak Özel Yarışı, Kızılağaç Köyü Bodrum Arena Motosiklet Parkuru'nda yapılacak. Sezonun açılış yarışı için Dünya Şampiyonu milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu da Bodrum'a gelecek.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Merhaba arkadaşlar
Pazar günü işi olmayanlar için iyi bir değişiklik olabilir
Ben gitmeyi düşünüyorum Gelmek isteyenlerle orada buluşabiliriz
1613831_776289249066532_1366155291_n.jpg
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Mustafa süpersin abi keşke konu açsaydın önceden ben unuttum bu teori egitimini.

Bu aralar biraz durgunuz arkadaşlar havalar malum soguklar ve yagmur başladı.

Biraz daha ilerleyen günlerde ilk bahar havasını yakaladıgımız zaman etkinliklere kaldıgımız yerden devam edecegiz :)
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
bu haftaiçi manisaya motorumu almaya gelicem umarım etkinlik olan bir güne denk gelirde tanışırız sizlerle(yağmur yağmazsa) :queen: türkbükünde yağmurda suya düşmüştüm motorla ondan sonra yağmurda kullanmıyorum :queen:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Mustafa süpersin abi keşke konu açsaydın önceden ben unuttum bu teori egitimini.

Bu aralar biraz durgunuz arkadaşlar havalar malum soguklar ve yagmur başladı.

Biraz daha ilerleyen günlerde ilk bahar havasını yakaladıgımız zaman etkinliklere kaldıgımız yerden devam edecegiz :)
Eğitim süresi resimde biraz fazla yazdığı için sanıyorum bazı arkadaşlar gelmekte tereddüt ettiler.
Ama sadece iki buçuk saat sürdü ve uzun yıllardır katıldığım eğitimler arasında en neşeli geçeniydi.
Omm eğitimlerini mutlaka katılın diyen abilerimizin ne demek istediğini şimdi daha iyi anladım
İzmir Mt den 4 kişiydik çıkışta kumpir falan yedik. Cem başganın kulaklarını çınlattık ha birde emrenin :)
Bu aralar bir toplanma ayarlarsak iyi olacak keza özledik sizleri
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Eğitim süresi resimde biraz fazla yazdığı için sanıyorum bazı arkadaşlar gelmekte tereddüt ettiler.
Ama sadece iki buçuk saat sürdü ve uzun yıllardır katıldığım eğitimler arasında en neşeli geçeniydi.
Omm eğitimlerini mutlaka katılın diyen abilerimizin ne demek istediğini şimdi daha iyi anladım
İzmir Mt den 4 kişiydik çıkışta kumpir falan yedik. Cem başganın kulaklarını çınlattık ha birde emrenin :)
Bu aralar bir toplanma ayarlarsak iyi olacak keza özledik sizleri


Mustafa'ya katılıyorum eğitmen oldukça eğlenceliydi bende biraz tereddütlü gitmiştim yalan yok :) havalar soğuk etkinlik ayarlanamıyor ama yinede bir buluşma ayarlanması görüşündeyim bende. Arayı soğutmayalım :cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
ne zaman yapalım bir buluşma bu cuma iyimidir :) ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst