ben şu an irc kullanıyorum, memnun değilim, tavsiye etmem ama bu lastik bitince tekrar irc alıcam

çünkü ekonomik. gönül isterki yumuşak hamurlu iyi yol tutuşlu lastik alalım. yumuşak hamurlu lastik iyi tuttuğu gibi, ömrü biraz daha kısa oluyor pahalılığının yanında. sürüş stili çok önemli. mesela ben, sürüş stilimi "pat pat pat" olarak tanımlıyorum

lastiklerin yatma ve tutuş limitlerini biliyorum, zaten çok spor kullanmıyorum. bu stil sürüşle, lastiğin kalitesi sadece acil durumlarda ortaya çıkıyor, o acil durumlarda riske atılmaz ama işte 400tl'yi gözden çıkaramıyorum bir sarf malzemesi için.
öte yandan sayfaya bakış nedenim, bir sorum vardı. ben bornova - erzenede eve çıktım, öğrenciyim. motosikletimi haftasonu memleketten getireceğim ama çalınma korkusu var. bu civarda bildiğiniz, sezonluk ücretli otopark, önerebileceğiniz bir yer yada garajınızda boş yer

var mıdır?
ya da apartmanın önünde çalınır mı çalınmaz mı?