[İzmir - MT]

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
merhaba arkadaşlar, İzmir'de çinli motosikletlere bakan iyi bir usta önerebilir misiniz?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
merhaba arkadaşlar, İzmir'de çinli motosikletlere bakan iyi bir usta önerebilir misiniz?

Karşıyaka tarafında muammer Duman var. Eski pist yarışçısıdır ogluda ıkarus motorda çalışmakta bmw servisinde.

Cemin selamı var s.a diyip içeri girersen daha çok yardımcı olur. yeri karşıyaka nergis metro duragının karşısında.

2nci bi kişide bornova tarafında. bornova motor. serkan abi kendisi foruma üyedirde.

İzmir mt'den geldiginide yazarsan daha çok yardımcı olur.

Facebook adresi https://www.facebook.com/serkan.seneren?fref=ts

Telefon numarasını buraya yazmım facebooktan'da ulaşabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
CEM BARİ ÇİN' E GÖNDERSEYDİN ARKADAŞI TOBE TOBE ZABAH ZABAH :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------

PARDON YA BEN KEMALPAŞAYA GÖNDERENİ CEM SANDIYDIM :cyclopsanYANLIŞLIK HATASI OLMUŞ YUKARDAKİ MESAJ YOK HÜKMÜNDE SAYILSIN. SELAM SEVGİLER...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Abi güldürdün beni sabah sabah ahaha :mrgreen: :cat:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar bu akşam İzmir MT olarak 19.30'da Cumhuriyet Meydanı'nda buluşup Kemeraltı'nda Karga cafeye nargile içmeye gideceğiz. Vakti olan varsa bekleriz. Bir sorunuz sıkıntınız olursa 0554 541 17 71'den ulaşabilirsiniz (SADIK)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
74
sevgili arkadaşlar hepinize merhaba kazasız belasız sürüşler sizlerden ricam bana uygun motorsiklet lastiği satan bir yer önermeniz bende rks v motor 250cc crusier var ama bir türlü arka lastiği bulamıyorum bulduklarımda çok pahalı bornovada buz motor da var oda 300 tl dedi bana pahalı geldi sizce ön lastik ırc marka buldum 85 tl sizin önerilerinizi bekliyorum saygılar. ön lastik : 110/90/16 arka lastik 12/90/16 saygılar
 
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
adam gibi lastik istiyorsanız 300 lira makul bir rakam malesef.. ölçü de önemli tabi ama 250 cc olduğu için çok ince olduğunu sanmam..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhabalar fatih şimdi sana birkac şey anlatıcam. Lastik dıyoruz 200tl yada lastık dıyorum 400 500tl. Neden bu fiyat farkı yada motosiklet lastıklerı arabanın 4 lastıgınden bile neden pahalıdır dıye şaşırıp kalıyoruz ve kafamızda bictigimiz fiyat diliminde lastik arıyoruz,.

Önemli olan lastigin biraz daha yumuşak hamurlu olması ve cabuk ısınmasıdır, ayrıca su kanallarınında performansı iyi olmalıdır,

Şimdi cabuk ısınan bir lastik yolu daha iyi tutar gerekse viraj gerekse fren, daha sert hamurlu lastıklerde panik frende daha ön amortisör tam kapanmadan bile ön tekeri kilitleyebilir.

fakat şaşırtıcıdırki güzel yumuşak hamurlu bir lastik fren mesefesini dahi etkiler,.

Şimdi yahu cem bunları neden anlattın diceksin belkide bılıyosundur bılmeyen arkadaşlara denk gelir okusunlar.

Gelelim soruna, internet fiyatlarını araştırmanı öneririm neden internet internet magazaları elektırık su kira vs vs daha az masrafla satış sundukları icin dükkkan satışına görede daha uygun fiyatlar sergileyebılırler.

Burak21e kahramanlarda bakmanı öneririm onda yoksa bile seni yönlendirecektir.

Mct marka eski motoslkletime dunlop takmıştık pek iyi degıldı belkide ama hem ucuz hemde cin malı taş gıbı ısınmayan lastıklerden iyiydi.

Sana önerim ya biraz daha bekle daha kaliteli bır lastık al.

Yada ırc dunlop sawa gııbı markaları araştır fakat kaliteli lastıgın önemini vurguladım secim senin.

Mobilden yazdıgım icin malesef yardımcı olamıyorum fakat en kötü yarın bir kac lastik linklerim sana.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben şu an irc kullanıyorum, memnun değilim, tavsiye etmem ama bu lastik bitince tekrar irc alıcam :p çünkü ekonomik. gönül isterki yumuşak hamurlu iyi yol tutuşlu lastik alalım. yumuşak hamurlu lastik iyi tuttuğu gibi, ömrü biraz daha kısa oluyor pahalılığının yanında. sürüş stili çok önemli. mesela ben, sürüş stilimi "pat pat pat" olarak tanımlıyorum :p lastiklerin yatma ve tutuş limitlerini biliyorum, zaten çok spor kullanmıyorum. bu stil sürüşle, lastiğin kalitesi sadece acil durumlarda ortaya çıkıyor, o acil durumlarda riske atılmaz ama işte 400tl'yi gözden çıkaramıyorum bir sarf malzemesi için.

öte yandan sayfaya bakış nedenim, bir sorum vardı. ben bornova - erzenede eve çıktım, öğrenciyim. motosikletimi haftasonu memleketten getireceğim ama çalınma korkusu var. bu civarda bildiğiniz, sezonluk ücretli otopark, önerebileceğiniz bir yer yada garajınızda boş yer :p var mıdır?
ya da apartmanın önünde çalınır mı çalınmaz mı?
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ben şu an irc kullanıyorum, memnun değilim, tavsiye etmem ama bu lastik bitince tekrar irc alıcam :p çünkü ekonomik. gönül isterki yumuşak hamurlu iyi yol tutuşlu lastik alalım. yumuşak hamurlu lastik iyi tuttuğu gibi, ömrü biraz daha kısa oluyor pahalılığının yanında. sürüş stili çok önemli. mesela ben, sürüş stilimi "pat pat pat" olarak tanımlıyorum :p lastiklerin yatma ve tutuş limitlerini biliyorum, zaten çok spor kullanmıyorum. bu stil sürüşle, lastiğin kalitesi sadece acil durumlarda ortaya çıkıyor, o acil durumlarda riske atılmaz ama işte 400tl'yi gözden çıkaramıyorum bir sarf malzemesi için.

öte yandan sayfaya bakış nedenim, bir sorum vardı. ben bornova - erzenede eve çıktım, öğrenciyim. motosikletimi haftasonu memleketten getireceğim ama çalınma korkusu var. bu civarda bildiğiniz, sezonluk ücretli otopark, önerebileceğiniz bir yer yada garajınızda boş yer :p var mıdır?
ya da apartmanın önünde çalınır mı çalınmaz mı?


ben iki kilitle bi alarm üstünü örtüp bırakıyorum. gelip kurcalayan olmuş komşu gördü diye bırakmışlar. tabi büyük cc de risk daha fazla olabilir. iyi kilitlemeni öneririm
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben iki kilitle bi alarm üstünü örtüp bırakıyorum. gelip kurcalayan olmuş komşu gördü diye bırakmışlar. tabi büyük cc de risk daha fazla olabilir. iyi kilitlemeni öneririm

hmm, benim çin malına pek yeltenmezler o zaman, 4 apartman görüyor koyacağım yeri. direksiyon kilidi var, birde teker kilidi ve branda alıp koyayım o zaman apartman önüne.

hem benim motor 160kg. uğraşmazlar heralde
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
valla bilmiyorum ya apartmanın bahçesinde durmasa dicem çocuklar öyle bakmış falan ama bahçede duruyor. ama sokakda var kaldırıma kilitleyenler. Hatta karşıyakda arkadaşın evinin orda bi ybr var adamın motoru hep pırıl pırıl bide sticker falan güzel görünüyor benim bile gözüm kalıyor ama hep orda :) inşallahda bişey olmaz nazar değdirmeyeyimde :)
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Yarın sabah 08:00'da Motosikletim ile İzmir Bornova'dan Bursa'ya iş toplantısı için gideceğim. 14:30-16:30 arasındaki bu toplantı sonrasında İstanbul'a motosiklet fuarına gitmeyi planlıyorum. İstanbul'da bir geçe kaldıktan sonra Cumartesi İstanbul'dan dönüş yapacağım.

Yol arkadaşı olmak isteyen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst