[İzmir - MT]

Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
gençler selam. istanbuldan izmir'e taşındım yakın zamanda. Fiberglass çalışması yapmam gerekiyor ancak izmirde yer yurt bilmem :)

gıda çarşısında bulursun dediler gittim, bi tane polyester satan adam buldum, o da tenekeyle satıyormuş. 2 - 3 litre veremem dedi. ben de birkaç deneme çalışması için 18 litrelik teneke alamam :(

Bildiğiniz duyduğunuz adres yada yerini kabaca da olsa tarif edebileceğiniz satan bir yerler var mı?

Tesisatçlıarda bulursun kaportacılarda bulursundan da yola çıktım ama ondan da birşey çıkmadı. istanbulda olsa kolay ama izmire yeni alışıyorum.

alsancakta izban yakınında oturuyorum. o yüzden cehennemin dibi de olsa bulabileceğimi bildikten sonra gitmeye çekinmeyeceğim :D

Kadir, İzmir böyle maalesef. Büyük şehir ama aradığın birazcık özel birşey ise veya senin durumundaki gibi miktarı azsa bulman zor olabiliyor. Ben artık alıştım istediğim şeyi BULAMAMAYA :) İnternetten alışveriş her zamanki gibi en iyi dostumuz...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Dostlar allah muhabbetinizi arttırsın Dag yürüyüşüne katılan yokmu yahu :)

Yagmurlukları giyer yine çıkarız. :)

Alın kız arkadaşlarınızı gelin yagmurda daha bi güzel olur dag havası belkide yagmaz kim bilir.


Dostum bakalım hayırlısı diyorum ben yağmurda çamurda yürümek hemde yokuş falan bir de mangal diyorduk yağmurda yalan olur o :)Yağmazsa oradayız
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
slm 650dragstar'a merak sardım şimdide (TL)9000'e kadar bütçeyle bulabilirmiyim acep :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar yarın'ın kesin olarak yagmurlu olması sebebiyle dag tırmanışı etkinligini bir sonraki haftasonuna erteliyoruz.

9'unda yapılıcak olan dag tırmanışı gezisi 16'sına ertelendi haberiniz olsun. Umarım diger pazar yagmurlu olmaz..
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Arkadaşlar yarın'ın kesin olarak yagmurlu olması sebebiyle dag tırmanışı etkinligini bir sonraki haftasonuna erteliyoruz.

9'unda yapılıcak olan dag tırmanışı gezisi 16'sına ertelendi haberiniz olsun. Umarım diger pazar yagmurlu olmaz..

iyi olmus dostum insallah haftaya güzel olur hava :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
vstrom arayan arkadaş abs li arıyordu en son fikri değişmediyse bide 2007 ve üstü diyordu.

Mustafaaa bak burayaa v strom var burdaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------




dostum kahramanlara bak dicem ama bulamayadabilirsin :S ama oturduğun yere çok uzak değil bir haftasonu hem git oraları gez hem motorcuları görmüş olursun hemde belki orada bulabilirsin soruşturarak.
Sağol emre biliyorum o motoru
kırmızı 2006 vstr gerçekten temiz bir motor
Ancak fiyat olarak makul değil :) 17750 sanırım ilan fiyatı
Abs li olsun istiyorum ayrıca 2007 ve üzeri olsun
sattığım fazer 2006 idi zaten.Hazır satmışken modelde yükselteyim istiyorum
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Sağol emre biliyorum o motoru
kırmızı 2006 vstr gerçekten temiz bir motor
Ancak fiyat olarak makul değil :) 17750 sanırım ilan fiyatı
Abs li olsun istiyorum ayrıca 2007 ve üzeri olsun
sattığım fazer 2006 idi zaten.Hazır satmışken modelde yükselteyim istiyorum

ABS'li aramana hak veriyorum. Umarım sezon açılmadan temiz bir tane bulursun.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Sağol emre biliyorum o motoru
kırmızı 2006 vstr gerçekten temiz bir motor
Ancak fiyat olarak makul değil :) 17750 sanırım ilan fiyatı
Abs li olsun istiyorum ayrıca 2007 ve üzeri olsun
sattığım fazer 2006 idi zaten.Hazır satmışken modelde yükselteyim istiyorum

bencede mantıklı arayış dostum , aradığını bulana kadar aramaya devamm yapcak bişey yok :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bilgisayar oyunlarıyla arası iyi olan yok mu ya, biz kendi aramızda bazen de yabancı oyuncuların da katılımıyla sbk oynuyoruz.
Güzel bir motosiklet simülasyonu, tam anlamıyla öğrenmek biraz zaman alıyor.
Daha önceden oynayan varsa veya oynamak isteyen varsa kurun şu oyunu da internet üstünden kapışalım :mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
vstrom arayan arkadaş abs li arıyordu en son fikri değişmediyse bide 2007 ve üstü diyordu.

Mustafaaa bak burayaa v strom var burdaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------




dostum kahramanlara bak dicem ama bulamayadabilirsin :S ama oturduğun yere çok uzak değil bir haftasonu hem git oraları gez hem motorcuları görmüş olursun hemde belki orada bulabilirsin soruşturarak.

kahramanlar benim evden yürüyerek 5 dk. ama oralarda öyle bir malzemenin bulunma ihtimali olan yer bile yok :)

fiberlik malzeme arayan boşuna kahramanlarda zaman harcamasın.


Kadir, İzmir böyle maalesef. Büyük şehir ama aradığın birazcık özel birşey ise veya senin durumundaki gibi miktarı azsa bulman zor olabiliyor. Ben artık alıştım istediğim şeyi BULAMAMAYA :) İnternetten alışveriş her zamanki gibi en iyi dostumuz...

evet. polyesteri de internetten mi alacağız diyordum daha düne kadr ama :) artık öyle olacak çare yok. Bugün bornova 1. sanayide buldum bi polyesterci. 3 kağıtçının teki. ihtiyacım olmadığı halde ama bu yetmez bunun nerden baksan iki katını alman lazım anlattığın şeye diyor. anlattığım şeyi anlamış olması da pek mümkün değil gerçi :D.. güç bela yeter miktar alıp kaçtım.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Bilgisayar oyunlarıyla arası iyi olan yok mu ya, biz kendi aramızda bazen de yabancı oyuncuların da katılımıyla sbk oynuyoruz.
Güzel bir motosiklet simülasyonu, tam anlamıyla öğrenmek biraz zaman alıyor.
Daha önceden oynayan varsa veya oynamak isteyen varsa kurun şu oyunu da internet üstünden kapışalım :mrgreen:


ben tövbeliyim oyun dünyasına :mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bi kaç foto ekleyelimde buralar biraz canlansın.

Baktım hava güzel bi Karşıyaka mavişehir sasalı tarafına gidelim dedik

w1g5.jpg


zwy7.jpg


Yagmurların ardından gelen güneşli hava bir mangalı haketti :)

0buk.jpg


Hemen karagöle yol aldım.

İşin kötüsü ne çıra aldım nede gaz yagı.

Elimde sadece yaş dal parçaları vardı . Onlarda evelki günden yagan yagmurla iyice ıslanmışlar.

Vallaha kömürleri teker teker tutuşrurup yinede yaktım :cherry:

fo0f.jpg


Buda benim topcase.

Koca bir kilimi bir mangalı ve bir çantayı zar zorda olsa alabilecek seviyede.

Şu topcaseyimden o kadar memnunumki herhalde 2 yanada yançantaları taksam dünyaları sıgdırırım :)

Birde sırt çantası yaptık etleri kolaları bardakları kömürü koyduk.

qlmb.jpg

jr2b.jpg


46a8.jpg

knmc.jpg


Bu seferde mini bir top aldım kızcagıza yenildik iyimi :p

l8pp.jpg


Daha çok foto varda millet baydı benden biraz gezi konuları ara verelim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Adam ağır mangalcı ya, yağmurdan önce mangal iyi olur, yağmurda mangal iyi olur, yağmur sonrası mangalı haketti :mrgreen: mangal yapmak için illa ki bir sebebi var :mrgreen: afiyet olsun Cem özendirdin vallahi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Helal sana Cem....
Tek başına karagöle çıkıp mangal yakmak...
Zevk adamı olduğunu tescilledin...
Tekerine sağlık...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst