[İzmir - MT]

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Dostlar allah muhabbetinizi arttırsın Dag yürüyüşüne katılan yokmu yahu :)

Yagmurlukları giyer yine çıkarız. :)

Alın kız arkadaşlarınızı gelin yagmurda daha bi güzel olur dag havası belkide yagmaz kim bilir.

yağmur abartmazsa ben varım ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

illa yaşayarak öğrenecez diyosun yani Emre :mrgreen:

napalım be dostum varmı başka çaresi :D
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
15
Dostlar allah muhabbetinizi arttırsın Dag yürüyüşüne katılan yokmu yahu :)

Yagmurlukları giyer yine çıkarız. :)

Alın kız arkadaşlarınızı gelin yagmurda daha bi güzel olur dag havası belkide yagmaz kim bilir.

Cem kardşm gelicez tbi ki ama kız arkadaşmz yok napçaz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Cem kardşm gelicez tbi ki ama kız arkadaşmz yok napcz:)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem kardşm gelicez tbi ki ama kız arkadaşmz yok napçaz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Cem kardşm gelicez tbi ki ama kız arkadaşmz yok napcz:)


Kız arkadaşınız yoksa şemsiye alın gelin arkadaşlar yagmurda ıslanmayız :queen:
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Dostlar herkese selam.

aşağıdaki ilanı inceler misiniz. benim motoru biliyorsunuz, ilandaki ufak motorla takas istiyor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-takasli-mondial-250-mct-151238897/detay
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dostlar herkese selam.

aşağıdaki ilanı inceler misiniz. benim motoru biliyorsunuz, ilandaki ufak motorla takas istiyor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-takasli-mondial-250-mct-151238897/detay

Ah cemal burda aradıgın adam benim bana hiç sormuyorsun :)

Bak bu benim motor geçmişim.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/122039-cem-ve-yeni-motoru-fazer.html

Mondial mct fotolardan gördügüm eksiklerini sayıyorum.

1- fiyatı aşırı pahalı bunun ederi 1200 1500 tl.

2- lastikler orjinal 2011 model dedigine bakma 2005 2006dan sonra üretimi durdu bunlar fabrikada son kalanlar yani lastikler 2005 2006dan kalma NYLON lastikler. CST marka berbat ölüm sebebi.

3- Egsozlar açık soba borusu desem yeridir.

4-Ön çamurluk boyalı.

5- orta grenaj boyalı orjinalinde yarısı gri yarısı siyah olması gerek.

6- Şanzıman 2nci viteste dişli sıyırması yapıyor kronik sorun fakat motorun başına bu yüksek km'lerde geliyor .

7- elcikler orjinal degil.

8- gidonu yükselttirmiş normalde bu kadar dik degil.

9- motorun yag keçeleri patlak fotonun altında yag lekeleri var bunlarda kronik sorun. yaptırmamış.

10- arka stop lambası patlak. camı kırık. plaka 34.

Bu motorun sana evlat kalmasını istemiyorsan kaç.

Almaman için gerekli sebebleri yazdım istersen dahada yazayım ? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Ah cemal burda aradıgın adam benim bana hiç sormuyorsun :)

Bak bu benim motor geçmişim.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/122039-cem-ve-yeni-motoru-fazer.html

Mondial mct fotolardan gördügüm eksiklerini sayıyorum.

1- fiyatı aşırı pahalı bunun ederi 1200 1500 tl.

2- lastikler orjinal 2011 model dedigine bakma 2005 2006dan sonra üretimi durdu bunlar fabrikada son kalanlar yani lastikler 2005 2006dan kalma NYLON lastikler. CST marka berbat ölüm sebebi.

3- Egsozlar açık soba borusu desem yeridir.

4-Ön çamurluk boyalı.

5- orta grenaj boyalı orjinalinde yarısı gri yarısı siyah olması gerek.

6- Şanzıman 2nci viteste dişli sıyırması yapıyor kronik sorun fakat motorun başına bu yüksek km'lerde geliyor .

7- elcikler orjinal degil.

8- gidonu yükselttirmiş normalde bu kadar dik degil.

9- motorun yag keçeleri patlak fotonun altında yag lekeleri var bunlarda kronik sorun. yaptırmamış.

10- arka stop lambası patlak. camı kırık. plaka 34.

Bu motorun sana evlat kalmasını istemiyorsan kaç.

Almaman için gerekli sebebleri yazdım istersen dahada yazayım ? :)

kardeşim criminal dedektifleri gibisin :D fotoda damlayan yağı görmüşün helal valla :D
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Cem valla döktürmüşsün abi ya :mrgreen:

Beyler bu arada Bu karşıyakada Sedat karayılan diye bir adam var eğitim veriyor ride for joy diye de grubu var. Face ten takip ediyorumda nasıldır eğitimi falan bir bilginiz var mı?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem valla döktürmüşsün abi ya :mrgreen:

Beyler bu arada Bu karşıyakada Sedat karayılan diye bir adam var eğitim veriyor ride for joy diye de grubu var. Face ten takip ediyorumda nasıldır eğitimi falan bir bilginiz var mı?

BlackSnake onlarımı diyorsun ?

Onun oglu Dogan karayılan çocukluk arkadaşımdır egitim almak istiyorsan belki yardımcı olabilirim.

Mavişehirde go kart pistleri vardı aynı zamanda motorla egitimler oluyordu fakat kapattılar çok üzülmüştüm.

Çok eski motorcudur aynı karayılandan bahsediyorsan ben daha doganla 9 aylık oynarken babası yurt dışı gezileri düzenlerdi.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
evet blacksnake akademy :mrgreen: sen karşıyakadansınya belki tanıyorsundur diye sormuştum tam olmuş :) Ben faceten yazdım numarasını verdi banada aramadım daha bir sorayım dedim. Grupları baya aktif zaten eğitim için otopark gibi bir alanları var. Hala her hafta geziyorlar herhalde geçen gün datçaya falan gittiler. Ben bir arayıp konuşayım duruma göre dönerim sana kardeşim. :cat:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Arkadaşlar teoriği verecek olan Eğitmen Baran benim yakın arkadaşım, teorik eğitim sonrasındaki C.tesi ve Pazar pratik eğitimini almak isteyen varsa veya eğitimin neye dair olduğunu öğrenmek isteyen varsa benimle iletişime geçsin grup kurarsak ( en az 7 kişi olacak şekilde) indirim falan yapacağını söyledi Baran.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

buarada mustafa , geçen gün benzinlkte bi tane mavi vstorm gördüm satılıkmış sahibinden .com da varmış ilanı bi bak istersen makina sağlam duruyodu ;) mavi renkde izmir den satılık .

Eğitmen BARAN'ın satılık V STROM u vardı. 2007 model. Ancak ben aldım 2 hafta önce. Arkadaş geç kalmış
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Teşekkürler.. V STROM arayan arkadaşa Sahibinden de kırmızı 2006 var. İzmir'de Kazım satıyor. ABS takıntısı yoksa sıfır masraf yaparak binebileceği bir motor. SAhibi titiz adamın teki. Motora kendinden iyi bakar. Bir sürü ekstraları var. İsterse bir baksın.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
gençler selam. istanbuldan izmir'e taşındım yakın zamanda. Fiberglass çalışması yapmam gerekiyor ancak izmirde yer yurt bilmem :)

gıda çarşısında bulursun dediler gittim, bi tane polyester satan adam buldum, o da tenekeyle satıyormuş. 2 - 3 litre veremem dedi. ben de birkaç deneme çalışması için 18 litrelik teneke alamam :(

Bildiğiniz duyduğunuz adres yada yerini kabaca da olsa tarif edebileceğiniz satan bir yerler var mı?

Tesisatçlıarda bulursun kaportacılarda bulursundan da yola çıktım ama ondan da birşey çıkmadı. istanbulda olsa kolay ama izmire yeni alışıyorum.

alsancakta izban yakınında oturuyorum. o yüzden cehennemin dibi de olsa bulabileceğimi bildikten sonra gitmeye çekinmeyeceğim :D
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Teşekkürler.. V STROM arayan arkadaşa Sahibinden de kırmızı 2006 var. İzmir'de Kazım satıyor. ABS takıntısı yoksa sıfır masraf yaparak binebileceği bir motor. SAhibi titiz adamın teki. Motora kendinden iyi bakar. Bir sürü ekstraları var. İsterse bir baksın.

vstrom arayan arkadaş abs li arıyordu en son fikri değişmediyse bide 2007 ve üstü diyordu.

Mustafaaa bak burayaa v strom var burdaaaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

gençler selam. istanbuldan izmir'e taşındım yakın zamanda. Fiberglass çalışması yapmam gerekiyor ancak izmirde yer yurt bilmem :)

gıda çarşısında bulursun dediler gittim, bi tane polyester satan adam buldum, o da tenekeyle satıyormuş. 2 - 3 litre veremem dedi. ben de birkaç deneme çalışması için 18 litrelik teneke alamam :(

Bildiğiniz duyduğunuz adres yada yerini kabaca da olsa tarif edebileceğiniz satan bir yerler var mı?

Tesisatçlıarda bulursun kaportacılarda bulursundan da yola çıktım ama ondan da birşey çıkmadı. istanbulda olsa kolay ama izmire yeni alışıyorum.

alsancakta izban yakınında oturuyorum. o yüzden cehennemin dibi de olsa bulabileceğimi bildikten sonra gitmeye çekinmeyeceğim :D


dostum kahramanlara bak dicem ama bulamayadabilirsin :S ama oturduğun yere çok uzak değil bir haftasonu hem git oraları gez hem motorcuları görmüş olursun hemde belki orada bulabilirsin soruşturarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst