[İzmir - MT]

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Arkadaşlar teoriği verecek olan Eğitmen Baran benim yakın arkadaşım, teorik eğitim sonrasındaki C.tesi ve Pazar pratik eğitimini almak isteyen varsa veya eğitimin neye dair olduğunu öğrenmek isteyen varsa benimle iletişime geçsin grup kurarsak ( en az 7 kişi olacak şekilde) indirim falan yapacağını söyledi Baran.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

buarada mustafa , geçen gün benzinlkte bi tane mavi vstorm gördüm satılıkmış sahibinden .com da varmış ilanı bi bak istersen makina sağlam duruyodu ;) mavi renkde izmir den satılık .
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Arkadaşlar teoriği verecek olan Eğitmen Baran benim yakın arkadaşım, teorik eğitim sonrasındaki C.tesi ve Pazar pratik eğitimini almak isteyen varsa veya eğitimin neye dair olduğunu öğrenmek isteyen varsa benimle iletişime geçsin grup kurarsak ( en az 7 kişi olacak şekilde) indirim falan yapacağını söyledi Baran.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

buarada mustafa , geçen gün benzinlkte bi tane mavi vstorm gördüm satılıkmış sahibinden .com da varmış ilanı bi bak istersen makina sağlam duruyodu ;) mavi renkde izmir den satılık .

Emre çok sağolasın
sahibinden.com u neredeyse 10dk da bir refresh ettiğimden :) tüm makinaları ezberledim
Ancak ben 2007 ve üzeri ABS li bir makina bakıyorum
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
toplu fiyatın ne kadar olduğunu öğrenebilirsen ona göre düşünen olacaktır emre kardeşim :)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
ben ılanını buldum dostum ama dediğin gibi 2007 abs li arıyorsun bu olmazmış zaten ;) aklımızda olsunda bulalım artık sana bi canavar ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

toplu fiyatın ne kadar olduğunu öğrenebilirsen ona göre düşünen olacaktır emre kardeşim :)

hahah bende onu düşünüyordum kardeşim normal fiyat 600müş bende yok ebesinin nikahı dedim ona :D 7 kişi bul gel sana fiyat çıkarcam dedi bende üstelemedim , bakıcam burdan çıkarsa çok katılım ona bastırırım ben ;) herşeyden önce önemli olan işten izin almak dostum :D
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Bi aksilik çıkmazsa garanti geliyorum :) hemde önceki toplantıya gelemedim tanışmış olurum hepinizle içimde kaldı
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
merhabalar arkadaşlar bodrumda yaşıyorum izmirden motor(kawasaki) bakmaya gelicem k.yaka tarafında bana yardımcı olabilecek tavsiye ettiğiniz usta ya da motordan anlayan biri varmı.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
merhabalar arkadaşlar bodrumda yaşıyorum izmirden motor(kawasaki) bakmaya gelicem k.yaka tarafında bana yardımcı olabilecek tavsiye ettiğiniz usta ya da motordan anlayan biri varmı.

Müsait olursam elbetteki gelirim fakat kawasaki derken hangi model 2nci elmi sıfırmı bütçeniz ne kadar bu gibi ayrıntılarıda verirseniz ve geleceginiz günü daha çok yardımcı olabiliriz.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Iyi aksamlar arkadaslar suzuki bandit 650s almayi dusunuyorum daha once kullanan veya bilen varsa paylasirsa sevinirim :)
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
hahah bende onu düşünüyordum kardeşim normal fiyat 600müş bende yok ebesinin nikahı dedim ona :D 7 kişi bul gel sana fiyat çıkarcam dedi bende üstelemedim , bakıcam burdan çıkarsa çok katılım ona bastırırım ben ;) herşeyden önce önemli olan işten izin almak dostum :D

Eğer ekip toparlayacaksanız ben varım.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ben ılanını buldum dostum ama dediğin gibi 2007 abs li arıyorsun bu olmazmış zaten ;) aklımızda olsunda bulalım artık sana bi canavar ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------



hahah bende onu düşünüyordum kardeşim normal fiyat 600müş bende yok ebesinin nikahı dedim ona :D 7 kişi bul gel sana fiyat çıkarcam dedi bende üstelemedim , bakıcam burdan çıkarsa çok katılım ona bastırırım ben ;) herşeyden önce önemli olan işten izin almak dostum :D


hafta sonu iki gün boşum param yok o ayrı mesele :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar merhabalar.

Bazı arkadaşların görmedigini düşünerek bir hatırlatma yapayım dedim.

İzmir Mt DAG YÜRÜYÜŞÜ ve aynı zamanda tanışma toplantısı bu pazar gerçekleşicek.

Göztepede toplanıp Telefirik manastıra dogru yürüyecegiz muhabbet eşliginde. Manastıra vardıgımızda ki koca bir ateş yakıp çomaklarımıza geçirdigimiz sosislerimizi pişirecegiz :)

Konu burada kesin gelicek arkadaşlar bu konya geleceklerini yazarlarsa sevinirim sayı almamız önemli.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/126926-izmir-mt-dag-tirmanisi-9-subat-2014-a.html
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
en 500 almayı düşünüyorum 6500 bütçem var chopper/cruiser düşünüyorum.farklı bir seçenek olursada düşünürüm temiz bir virago535 gibi bu fiyata 2.el tabiki :) yardımcı olursanız sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:13 ----------

Müsait olursam elbetteki gelirim fakat kawasaki derken hangi model 2nci elmi sıfırmı bütçeniz ne kadar bu gibi ayrıntılarıda verirseniz ve geleceginiz günü daha çok yardımcı olabiliriz.

en 500 almayı düşünüyorum 6500 bütçem var chopper/cruiser düşünüyorum değecek birşeye kasıp7000 e çıkabilirim.farklı bir seçenek olursada düşünürüm temiz bir virago535 gibi bu fiyata 2.el tabiki yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Eğer ekip toparlayacaksanız ben varım.

tamam abi istediğimiz sayıya ulaşırsak sizinle iletişime geçeceğimm eğitim için .

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Iyi aksamlar arkadaslar suzuki bandit 650s almayi dusunuyorum daha once kullanan veya bilen varsa paylasirsa sevinirim :)

kaan en son bir arkadaşım almıştı 1 ayda ben kullandım ama sanırım onun aldığı makina sıkıntılıydı 6 ay içinde 4 kez elektrik aksamı ve rölantide stop etmesiyle alakalı tamirciye gitti. Bende düşünüyordum almayı ama o makina benide soğuttu alan arkadaşıda soğuttu 6 ay sonra sattı :) Allacağın makinayı çok ayrıntılı incelemeni ve sağlam bir ustaya göstermeni tavsiye ederim kardeşim. Biz patlamıştık sen patlama :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Hacım senin tanıdık varsa İMF de bi halledelim şu mevzuyu :queen: Hoşgeldin samet:)
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
dur bilader sırada ben varım daha evlencem bu İMF bana anca yeter :p buarada samet hoşgeldin kardeşim senide atlamayalım makara yaparken :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dostlar allah muhabbetinizi arttırsın Dag yürüyüşüne katılan yokmu yahu :)

Yagmurlukları giyer yine çıkarız. :)

Alın kız arkadaşlarınızı gelin yagmurda daha bi güzel olur dag havası belkide yagmaz kim bilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst