[İzmir - MT]

Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1
merhabalar abilerim kardeşlerim . uzun zamandır sitenin takipçisiyim . motorumu almadan önce bu sitede pek cok bilgiye dayanrak ve bütceme göre ramzey qm250 aldım . bende topluluğunuza katilmak istiyorum fakat çalışma saatlerim uygun olmadıgı için bi türlü imkan olmadı toplandıgınz yere gelmeye. perşembe günleri geç saatlere kdar çalıştıgımdan gelemiyorum malesef. inş bir gün tanışma fırsatı yakalarım . sağlıcakla kalın . saygılar
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Cengiz abi o gerçekten zor :p Okan yumurta yutmuş yılan gibi yavaştan yavaştan sindiriyor o cup ı,takribi 2012 nin ortalarında tamamen sindirmiş olacaktır :p


PARA SIKINTISI YOKSA HER MOTORCUNUN GÖNLÜNDE YATAN HARLEY TABİİİ YOKSA SEN HAYALLELERİMİZİ GERÇEKLEŞTİRECEK PERİ MİSİN ??

HARLEY OLSUN ÇAMURDAN OLSUN!!!!!!!

Kim demiş ? :) Bedava verseler (satmayacaksın sadece bineceksin deseler) istemeyecek o kadar çok motorcu tanıyorum ki(hatta biri de benim)..
Zevkler tartışılmaz,harley ya da başka bir cruiserla asla işim olmaz.

Naked,touring,enduro belkide ss ama asla bir cruiser ya da chopper değil.

Şuan çok uzaklara gitmeden bir 2010 Z1000 alabilsem benim için yeterli olurdu,makul isteklerim var sizinkilere göre 24 bin liraya hallolur :) Tabi aldıktan 5 ay sonra ne olur bilinmez..


sHeKe_aPo,bekleriz müsait olduğunuz zaman :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Senelerdir yurtdşı seyahatlerim oluyor araç kiralıyorum bizim ehliyeti ve pasaportu verince kimse birşey demedi, sorun yaşamadım. Ancak 30 günlük bir sınır var bir çoğunda.
Listesi:
Güney Afrika Cumhuriyeti
Özbekistan
Türkmenistan
Pakistan
Hindistan
Vietnam
Malezya
Çin
UAE Dubai Abudabi Bahreyn Ajman
Suudi arabistan
Mısır
Tunus
Fas
Cezayir
İngiltere
İsveç
Bulgaristan
İrlanda
Romanya
İtalya
Danimarka

Amerikada hiç denemedim Ama avrupadan arkadaşlarım Brezilya Arjantin Şili vs sorunla karşılaşmadılar.
Yunanistan Fransa Almanya Hollanda Macaristan Avusturyada ihtiyacım olmadı bilgim yok.
Kuzey Amerika hakkında bilgim yok.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
Cengiz abi o gerçekten zor :p Okan yumurta yutmuş yılan gibi yavaştan yavaştan sindiriyor o cup ı,takribi 2012 nin ortalarında tamamen sindirmiş olacaktır :p




Kim demiş ? :) Bedava verseler (satmayacaksın sadece bineceksin deseler) istemeyecek o kadar çok motorcu tanıyorum ki(hatta biri de benim)..
Zevkler tartışılmaz,harley ya da başka bir cruiserla asla işim olmaz.

Naked,touring,enduro belkide ss ama asla bir cruiser ya da chopper değil.

Şuan çok uzaklara gitmeden bir 2010 Z1000 alabilsem benim için yeterli olurdu,makul isteklerim var sizinkilere göre 24 bin liraya hallolur :) Tabi aldıktan 5 ay sonra ne olur bilinmez..


sHeKe_aPo,bekleriz müsait olduğunuz zaman :cat:


vay vay vay
tuncer ne yaptın kardeşim sen
tuttun harley davidson a bedava verseler binmem dedin
kutsalımıza girdin
dini imanı chopper motor olanın mübareğidir harley davidson
hele indian cennettir
hemen tövbe de
yeminle çarpılırsın
allah korusun yolda bir harley çarpar
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
12
bedava sirke baldan tatlıdır.bence beleş olunca herkes biner benim 81 yaşındaki dedem bile . birbirimizi kandırmayalım =)))
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese iyi haftalar.

Beyazakrep
,tövbe tövbe :) Duble tövbe..

maniacboat;
Eğer hemen satmama izin vermeden,binmek zorunda olarak bedavaya verirlerse gerçekten binmem.İstediği kadar bedava olsun.Baldan tatlı felan değil benim için.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
ya tuncer sen rahatlığı sevmiyorsun anlaşıldı
herkese sesleniyorum
"chopper a geçin,rahat edin"
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
14
selam izmirliler arkadaşlar ben yamaha xt r 125 arıyorum ama bulunduğum yerde yok izmir de bulabilir miyim mağazadan olması lazım bı kısmını peşin geri kalan karttan ödeme olucak bana izmir de 2 el motosiklet mağazaları nın en çok bulunduğu yerleri yazabilir misiniz?
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
selam izmirliler arkadaşlar ben yamaha xt r 125 arıyorum ama bulunduğum yerde yok izmir de bulabilir miyim mağazadan olması lazım bı kısmını peşin geri kalan karttan ödeme olucak bana izmir de 2 el motosiklet mağazaları nın en çok bulunduğu yerleri yazabilir misiniz?

illaki kahramanlar
aradığın motor bir ihtimal yamaha akdemir de bulunabilir
yetkili bayi
ama sonuçta nadir bulabileceğin bir motor
bulamamaya karşı da hazırlıklı ol bence
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Senelerdir yurtdşı seyahatlerim oluyor araç kiralıyorum bizim ehliyeti ve pasaportu verince kimse birşey demedi, sorun yaşamadım. Ancak 30 günlük bir sınır var bir çoğunda.
Listesi:
Güney Afrika Cumhuriyeti
Özbekistan
Türkmenistan
Pakistan
Hindistan
Vietnam
Malezya
Çin
UAE Dubai Abudabi Bahreyn Ajman
Suudi arabistan
Mısır
Tunus
Fas
Cezayir
İngiltere
İsveç
Bulgaristan
İrlanda
Romanya
İtalya
Danimarka

Amerikada hiç denemedim Ama avrupadan arkadaşlarım Brezilya Arjantin Şili vs sorunla karşılaşmadılar.
Yunanistan Fransa Almanya Hollanda Macaristan Avusturyada ihtiyacım olmadı bilgim yok.
Kuzey Amerika hakkında bilgim yok.


bu kadar yere gittin bir toplantımıza gelemedin ( peh pehhh ) :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senelerdir yurtdşı seyahatlerim oluyor araç kiralıyorum bizim ehliyeti ve pasaportu verince kimse birşey demedi, sorun yaşamadım. Ancak 30 günlük bir sınır var bir çoğunda.
Listesi:
Güney Afrika Cumhuriyeti
Özbekistan
Türkmenistan
Pakistan
Hindistan
Vietnam
Malezya
Çin
UAE Dubai Abudabi Bahreyn Ajman
Suudi arabistan
Mısır
Tunus
Fas
Cezayir
İngiltere
İsveç
Bulgaristan
İrlanda
Romanya
İtalya
Danimarka

Amerikada hiç denemedim Ama avrupadan arkadaşlarım Brezilya Arjantin Şili vs sorunla karşılaşmadılar.
Yunanistan Fransa Almanya Hollanda Macaristan Avusturyada ihtiyacım olmadı bilgim yok.
Kuzey Amerika hakkında bilgim yok.

Yok be biyere gittiği yok..Mt efsanesi bu... Dillerde dolanır durur... :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu gece 4.20 uçağıyla istanbul 6.55 uçağıyla konya yarın akşam 20.20 konya ist. 22.00 ist.izmr evdeyim ptesi sabah denizli gidiş salı gece denizli dönüş perşembe akşam dubai gidiş 21 aralık sabaha karşı dönüş
Ayrıca 1 ocak akşamı çine shandong gidiş 22 ocak sabahı dönüş.
Kısmetse şubatta yeni zelanda.
O kadar istedim karnaval zamanı brezilyada olmayı hatta şirkete yevmiye almadan giderim dedim ama olmadı işte nasip.

Bunların haricinde hep home ofis hanımla yemek yapıyoruz cam siliyoruz.

Emir ve görüşlerinize hazırdır gomtanim.:p

Ben yatar 2.30 kalkıp duş alıp cumaovasına gideceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yine bizim toplantılar YALAN oldu desene seneye kadar İZMİRDE olduğunu bile anlamayacağız :silent:
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
işlerimin yoğun teemposundan ve nişan telaşından dolayı pek fazla takip edemedim konuları arkadaşlar. mondial 150 zat motorumun grenajlarını komple söktüm ve güzelce zımparalayıp metalik gri boyadım grenaj boyama derdim bitti biraz zor olsa da biz motorcuların, motorlarımıza kendi imkanlarımızla tamir yenileme vs. yapma zevkini en doruklarda yaşıyorum :)
grenajlarda bir problemim olmadı fakat jantların boyanmasında baya büyük bir sıkıntı yaşıyorum bu gün tam 3 saat arka lastiği sökmek için türlü yöntemler denesemde malesef sökemedim, sonunda kuzenimle birlikte motoru arabanın arkasına koyup yaklaşık 6 tane motorcu gezdim fakat 1 tanesi bile açık değildi, fena sinirim bozuldu :) pazar hariç çalışıyorum tamirciye götürme imkanım olmayacak fakat arka lastiği de sökmem lazımi ne yapacağımı kara kara düşünüyorum..
zat 150 arka lastiğini nasıl söküleceğini bilen bir adem oğlu varsa ve bana anlatırsa nasıl minnettar kalırım anlatamam :) arka lastiği sökme ile beraber kayış ve arka fren balatasını da değiştirmeyi istiyorum hatta parçaları hazır bekliyor, bu konularda bana yardımcı olacak birisi varsa numarama çağrı atıp kapatabilir ben ararım mutlaka... 0506 507 63 53..

bu arada grenaj boyama ile ilgili her türlü konuda yardımcıc olabilirim bildiğim ne varsa anlatabilirim, aynı numaradan arayıp sorabilirsiniz. ben kendi motorumun grenajlarını boyadım sadece pasta ile parlatma - temizleme kısmı kaldı :) ve eski haline göre mükemmel olduğunu düşünüyorum :)

herkese selamlar sevgiler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst