[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kimse GAZ a gelmedi ceza çıkmayacak bu topikten anlaşıldı :queen: yine ÇİĞDEMLERİ ortak alacağız demektir :pr: SEMAVER de görüşürüz :flower:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
İzmir'li arkadaşlara merhaba,
Dibimizde Yunan adaları duruyor ama nedense gitmiyoruz. Ha vize pasaport derdi falan var ama yeşil pasaporta vize istemiyor.
Kurban bayramında arkadaşla Atina'ya gidip geldik. Çok ta ucuza mal oldu.
Üçkuyular'dan otobüsle Çeşme'ye git gel 20 tl. Oradan sakız adasına git gel 20 euro 45 dakika sürüyor (diğer şirket daha ucuz git gel 9 euro egebirlik ile, ama saatler bize uymuyordu o yüzden ertürk ile gittik).
Sakız adasından gemi ile Atina'ya git gel 55 euro 9 saat sürüyor. Yani toplam yol maliyeti 85 euro. Atina da hostel de 2 gece konaklamaya kişi başı 25 euro ödedik. Hostel lüks olmayabilir ama Atina'nın tam merkezinde. Her yere yürüme mesafesinde. Yol ve konaklama 110 euro. 30 euro yemeğe (bir gece dışarda restoranda yedik, kebap salata bira iki kişi için 25 euro bayıldık :) Sonraki öğünlerde marketten ekmek salam kaşar alıp ekmek arası yapıp meyve suyu ile tıkındık :) , 15 euro müzelere, 15 euro da ufak tefek hediyeler aldım. Yani Pazar akşamı çıktım yola, Perşembe İzmir'deydim cebimden çıkan toplam 170 euro oldu. Eğer ben tur şirketi ile gitseydim en az 300 euro bayılırdım.
Bizim Türk ehliyetleri orada maalesef geçerli değil. Yoksa motora atlanıp ta çok rahat gidilebilir.
Kuşadası'ndan Bodrum'dan Marmaris'ten Yunan adalarına geçmek çok pahalı. İzmir bu konuda bence çok şanslı.
Saygılar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İzmir'li arkadaşlara merhaba,
Dibimizde Yunan adaları duruyor ama nedense gitmiyoruz. Ha vize pasaport derdi falan var ama yeşil pasaporta vize istemiyor.
Kurban bayramında arkadaşla Atina'ya gidip geldik. Çok ta ucuza mal oldu.
Üçkuyular'dan otobüsle Çeşme'ye git gel 20 tl. Oradan sakız adasına git gel 20 euro 45 dakika sürüyor (diğer şirket daha ucuz git gel 9 euro egebirlik ile, ama saatler bize uymuyordu o yüzden ertürk ile gittik).
Sakız adasından gemi ile Atina'ya git gel 55 euro 9 saat sürüyor. Yani toplam yol maliyeti 85 euro. Atina da hostel de 2 gece konaklamaya kişi başı 25 euro ödedik. Hostel lüks olmayabilir ama Atina'nın tam merkezinde. Her yere yürüme mesafesinde. Yol ve konaklama 110 euro. 30 euro yemeğe (bir gece dışarda restoranda yedik, kebap salata bira iki kişi için 25 euro bayıldık :) Sonraki öğünlerde marketten ekmek salam kaşar alıp ekmek arası yapıp meyve suyu ile tıkındık :) , 15 euro müzelere, 15 euro da ufak tefek hediyeler aldım. Yani Pazar akşamı çıktım yola, Perşembe İzmir'deydim cebimden çıkan toplam 170 euro oldu. Eğer ben tur şirketi ile gitseydim en az 300 euro bayılırdım.
Bizim Türk ehliyetleri orada maalesef geçerli değil. Yoksa motora atlanıp ta çok rahat gidilebilir.
Kuşadası'ndan Bodrum'dan Marmaris'ten Yunan adalarına geçmek çok pahalı. İzmir bu konuda bence çok şanslı.
Saygılar


biz boşuna BİRGÜN TÜM MOTORCULAR İZMİRLİ OLACAK diyoruz :queen: 11 ay 15 gün motorun sürüldüğü insanının sıcak olduğu karasından ve denizinden heryere gidildiği en uzak mesafemizin 100 km olduğu kaç tane şehir var :flower:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
APV41 motorlarla birlikte ada turlarına bakabilirim tc ehliyeti dünyanın heryerinde gecerli (ehliyetlerin üzerine bakarsanız ''Dırıvıng Licance'' ibaresini görebilirsiniz.) uluslararası anlaşmalarda da mevcuttur gecerliligi arkadaşımızı yanlış bilgilendirmişler.

Ayrıca heryıl ceşmede buluşma yapan türkiye geneli motorcu bulusmasına yunanlı motorcularda katılıyor onlarında ehliyetleri burda işe yaramıyor ama yol katedebiliyorlar biz de bu sekilde yol katedebiliyoruz her ülke için kimse ehliyet edinemeyecegi için uluslararası anlasmalarda geciş ve gezi sürüşlerinde ehliyetler gecerlidir fakat ben vatanımdan iltica edip baska ülke vatandaşlıgına baş vurursam ozaman bizim ehliyet degil hiçbir belgemizi kabul etmiyorlar okul diplomalarımız dahil...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
APV41 motorlarla birlikte ada turlarına bakabilirim tc ehliyeti dünyanın heryerinde gecerli (ehliyetlerin üzerine bakarsanız ''Dırıvıng Licance'' ibaresini görebilirsiniz.) uluslararası anlaşmalarda da mevcuttur gecerliligi arkadaşımızı yanlış bilgilendirmişler.

Ayrıca heryıl ceşmede buluşma yapan türkiye geneli motorcu bulusmasına yunanlı motorcularda katılıyor onlarında ehliyetleri burda işe yaramıyor ama yol katedebiliyorlar biz de bu sekilde yol katedebiliyoruz her ülke için kimse ehliyet edinemeyecegi için uluslararası anlasmalarda geciş ve gezi sürüşlerinde ehliyetler gecerlidir fakat ben vatanımdan iltica edip baska ülke vatandaşlıgına baş vurursam ozaman bizim ehliyet degil hiçbir belgemizi kabul etmiyorlar okul diplomalarımız dahil...

Yanlışın var dostum. Her ülke bizim normal ehliyeti tanımaya biliyor.

Bu videoyu bi izlermisin?
http://www.uzmantv.com/turkiyeden-aldigimiz-ehliyet-yurtdisinda-gecerli-mi

Yunanistan için uluslararası ehliyet gerekiyor diyor abimiz. Onu da turing türkiye den temin edebilirsiiniz diyor....


Bir diğer kaynak. Çeşme-Sakız adası arası sefer yapan şirketten alıntı;

Sakız'a kendi aracınız ile gittiğinizde, Yunanistan makamlarınca istenen evraklar:

1. Aracınızın ruhsatı.

2. Yeşil sigorta.

3. Uluslararası ehliyet (Türk ehliyetler Yunanistan makamlarınca kabul edilmemektedir.)

Yeşil Sigorta ve Uluslararası Ehliyeti Türkiye Turing Otomobil Kurumundan temin edebilirsiniz.

Yeşil Sigorta ücretleri;
15 günlük 63,30 €
1 aylık 79,13 €
3 aylık 142,42 €
5 aylık 205,73 €
6 aylık 237,38 €
1 yıllık 316,50 €

Uluslararası Ehliyet ücretleri ;
İlk alım 278,00 TL.
Yenileme 151,85 TL.


http://egebirlik.eu/soruDetay.asp?ID=20
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
Yanlışın var dostum. Her ülke bizim normal ehliyeti tanımaya biliyor.

Bu videoyu bi izlermisin?
http://www.uzmantv.com/turkiyeden-aldigimiz-ehliyet-yurtdisinda-gecerli-mi

Yunanistan için uluslararası ehliyet gerekiyor diyor abimiz. Onu da turing türkiye den temin edebilirsiiniz diyor....


Bir diğer kaynak. Çeşme-Sakız adası arası sefer yapan şirketten alıntı;

Sakız'a kendi aracınız ile gittiğinizde, Yunanistan makamlarınca istenen evraklar:

1. Aracınızın ruhsatı.

2. Yeşil sigorta.

3. Uluslararası ehliyet (Türk ehliyetler Yunanistan makamlarınca kabul edilmemektedir.)

Yeşil Sigorta ve Uluslararası Ehliyeti Türkiye Turing Otomobil Kurumundan temin edebilirsiniz.

Yeşil Sigorta ücretleri;
15 günlük 63,30 €
1 aylık 79,13 €
3 aylık 142,42 €
5 aylık 205,73 €
6 aylık 237,38 €
1 yıllık 316,50 €

Uluslararası Ehliyet ücretleri ;
İlk alım 278,00 TL.
Yenileme 151,85 TL.


http://egebirlik.eu/soruDetay.asp?ID=20


kısacası bize dünya üzerinde motor sürmeyi zehir ediyorlar
bir sürü çetrefil bir sürü masraf
sigortamız ehliyetimiz neden geçmiyor ki
sonuçta uluslararası kurallara göre düzenleniyor tüm sınav ve belgeler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
motosikletin pegaso 650 diyor
bir aydır takılıyorum
pegasonun gölgesi bile yok
hani devrim nerede pegaso

Bunu normal şartlarda açıklamayacaktık ama dediğin gibi ne zamandır geliyorsun,bunu bilmeye senin de hakkın var..
DeKa yı bir gün bir gezi sırasında otobanda seyir halindeyken çift mobiletle yarış yaparken gördük,hiç tanımamıza rağmen ona kanımız ısındı.Dedik ki en azından birini kurtarabilir,çekip çıkarabiliriz bu ölüm oyunundan.Dedik ki birini bilinçlendirebiliriz..
Aldık yanımıza,konuştuk usulca...Dedik ki gittiğin yol yol değil,bizde motosiklet tutkunuyuz ama bunun usulü erkanı bu değil."Yaşını başını almış,çoluk çocuk sahibi bir adamsın,sana hiç yakışıyor mu?" dedik.Biz böyle konuşunca gözleri buğulandı,sadece tek kelime döküldü dudaklarından "haklısınız.."
Tuttuk getirdik buluşmalara..
O da bizden biri olsun istedik,daha hızlı gitsin diye mobiletin üstüne rüzgarda yatmasın,200 lira kazanmak için mobilet yarışlarında bahis sebebi olmasın dedik..
Sonra o dedi ki; " peki ama ben ne yazacağım mobilet kısmına ?Çift makina,Gilardoni felan yazsam olmaz.." bizde dedik ki; "pegaso yaz..Hem çok dikkat çekmez,hemde çok sorgulamazlar.." ta ki bu güne kadar böyle geldi geçti..Ona buluşmalara çift makinayla gelmesin diye de bir kt 125 aldık,teker yapa yapa gelir o günden beri..
İyidir DeKa,severiz..
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
vah kardeşim devrim
sen mobiletlere boylu boyunca uzanacak adammıydın
kt kt diye nicesine güvendin senin sadık yarin pegaso değilmiydi
o değilde devrim sen 125kg nasıl mobilete yattın aga
bende 130 kiloyum bırak yatmayı bacağımızı zor atıyoruz motorlara
bi tarif ette bende bi cup alacam bende yatam yarışam diyorum
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Yanlışın var dostum. Her ülke bizim normal ehliyeti tanımaya biliyor.

Bu videoyu bi izlermisin?
http://www.uzmantv.com/turkiyeden-aldigimiz-ehliyet-yurtdisinda-gecerli-mi

Yunanistan için uluslararası ehliyet gerekiyor diyor abimiz. Onu da turing türkiye den temin edebilirsiiniz diyor....


Bir diğer kaynak. Çeşme-Sakız adası arası sefer yapan şirketten alıntı;

Sakız'a kendi aracınız ile gittiğinizde, Yunanistan makamlarınca istenen evraklar:

1. Aracınızın ruhsatı.

2. Yeşil sigorta.

3. Uluslararası ehliyet (Türk ehliyetler Yunanistan makamlarınca kabul edilmemektedir.)

Yeşil Sigorta ve Uluslararası Ehliyeti Türkiye Turing Otomobil Kurumundan temin edebilirsiniz.

Yeşil Sigorta ücretleri;
15 günlük 63,30 €
1 aylık 79,13 €
3 aylık 142,42 €
5 aylık 205,73 €
6 aylık 237,38 €
1 yıllık 316,50 €

Uluslararası Ehliyet ücretleri ;
İlk alım 278,00 TL.
Yenileme 151,85 TL.


http://egebirlik.eu/soruDetay.asp?ID=20

Sadece yunanistan uyguluyormuş kendi ülkesinde tunıng ehliyet verdigi için tunıng istiyormuş ama adaların tamamı bunu kapsıyormu bilmiyoruz.BEN BALKANLARDAN DOLAŞTIGIM İÇİN BİLİYORUM YUNANİSTANA GEÇMİŞLİGİM YOK...

Zaten ehliyetimi ve aracımı kabul etmiyorsa gitmenin luzumu yok ekonomiside çöktü zaten bize böyle yapmaya devam ederse ana kaynaklarından biri turızm olan yunanistan türk ziyaretcilerinide kaybeder.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
biz boşuna BİRGÜN TÜM MOTORCULAR İZMİRLİ OLACAK diyoruz :queen: 11 ay 15 gün motorun sürüldüğü insanının sıcak olduğu karasından ve denizinden heryere gidildiği en uzak mesafemizin 100 km olduğu kaç tane şehir var :flower:
+1 aynen BİR GÜN BENDE İZMİRLİ OLACAĞIM İNŞALLAH çok az kaldı :king::bestmt:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
ya bir şey diyecem abiler arkadaşlar sizin hayalinizdeki motosiklet ne
harbiden soruyorum
para sınırınız olmadan en hasta olduğunuz motosiklet hangisi
benim hayalim İndian big cheif
illaki hrley davidson softail deluxe - road king
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
ilki Mv agusta F4 RR
ikincisi Ducati Multistrada 1200 olurdu. peh peh peh

Bu yıl da piyango çıkmazsa almıcam arkadaş bi daha her sene aynı hayallere dalıyorum :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
12
PARA SIKINTISI YOKSA HER MOTORCUNUN GÖNLÜNDE YATAN HARLEY TABİİİ YOKSA SEN HAYALLELERİMİZİ GERÇEKLEŞTİRECEK PERİ MİSİN ??

HARLEY OLSUN ÇAMURDAN OLSUN!!!!!!!
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
KAWASAKI-1400GT-R.jpg

Hedefimde ya yukarıdaki 1400 GT-R, ya da aşağıdaki VFR-1200 var.
Honda-VFR-1200.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Bunu normal şartlarda açıklamayacaktık ama dediğin gibi ne zamandır geliyorsun,bunu bilmeye senin de hakkın var..
DeKa yı bir gün bir gezi sırasında otobanda seyir halindeyken çift mobiletle yarış yaparken gördük,hiç tanımamıza rağmen ona kanımız ısındı.Dedik ki en azından birini kurtarabilir,çekip çıkarabiliriz bu ölüm oyunundan.Dedik ki birini bilinçlendirebiliriz..
Aldık yanımıza,konuştuk usulca...Dedik ki gittiğin yol yol değil,bizde motosiklet tutkunuyuz ama bunun usulü erkanı bu değil."Yaşını başını almış,çoluk çocuk sahibi bir adamsın,sana hiç yakışıyor mu?" dedik.Biz böyle konuşunca gözleri buğulandı,sadece tek kelime döküldü dudaklarından "haklısınız.."
Tuttuk getirdik buluşmalara..
O da bizden biri olsun istedik,daha hızlı gitsin diye mobiletin üstüne rüzgarda yatmasın,200 lira kazanmak için mobilet yarışlarında bahis sebebi olmasın dedik..
Sonra o dedi ki; " peki ama ben ne yazacağım mobilet kısmına ?Çift makina,Gilardoni felan yazsam olmaz.." bizde dedik ki; "pegaso yaz..Hem çok dikkat çekmez,hemde çok sorgulamazlar.." ta ki bu güne kadar böyle geldi geçti..Ona buluşmalara çift makinayla gelmesin diye de bir kt 125 aldık,teker yapa yapa gelir o günden beri..
İyidir DeKa,severiz..


motoruda ona MONTE edildiği için çok uğraşmıştık çıkarmaya fakat başarılı bir ameliyat oldu :p şimdi sırada OKAN ın yuttuğu 110 luk CUP motoru çıkarmak var :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
motoruda ona MONTE edildiği için çok uğraşmıştık çıkarmaya fakat başarılı bir ameliyat oldu :p şimdi sırada OKAN ın yuttuğu 110 luk CUP motoru çıkarmak var :queen:
O imkansız çıkmaz işte... Akşam akşam çok güldüm lan... :queen:

Bembeyaz akrep kardeş... Benimki arkadaş bir üstte resmini basmış.... GTR1400.... Yakındır alıcam bi tane... An yi satıyım ama önce ...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst