[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizi sevmeyeni zaten İZMİRDE tutmuyorlar :queen: bizde seni sevdik dilerim kalıcı ve katılımcı olursun :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

beyazakrep,aleyküm selam,öncelikle aramıza hoşgeldin..
Bahsettiğin grupların ismini zikretmek istemiyorum,herkes az çok biliyor zaten.Daha kurulalı 2-3 seneyi bulmayan bir çok grup var bu şekilde,ki bir çoğunun kurucusu bizim sitemizde üye olarak kalmayı başaramamış,siteden uzaklaştırdığımız kişiler.Bu grupların başındakilerin bir çoğunun motosiklet derdinde olmayıp,belli bir yaşa gelmesine rağmen elde edemediği saygınlığı motosikleti perde olarak kullanıp en büyük derdi olan ego tatmini yolunda ilerlediği düşüncesindeyim.Aslına bakarsanız ben o adamları garipsemiyorum,böyle insanlar hep vardır,var olacaktır.İşin tek garip tarafı aklı fikri hür,kendi iradesinde yaşamını idame ettiren bunca insanın nasıl olupta biri ya da birilerinin emrivaki düşüncelerine hizmet ettiğidir.Dediğiniz gibi,motosiklet özgürlüktür,herkesin yapamayacağını yapmayı göze alabilmek,hayatın sınırlarından bir adım dışarıda yaşamaktır,binlerce kez duyduğumuz "motosiklet tehlikeli,binme" cümlesine gülüp geçebilmektir.
Hiç birimiz dert sahibi olmak için bu gruplarda değiliz,aksine sahip olduğumuz dertleri bir nebze olsun hafifletmek,zihnen rahatlamak,hayatımızı biraz daha keyifli ve yaşanabilir hale getirebilmek için buradayız.Kendi motosikletlerimizi,ekipmanlarımızı alıp,kendi benzinimizi koyarkenki amacımız bu sihirli aletin üzerindeyken geçirdiğimiz o büyülü anların keyfini çıkartmaktır,birinin garip düşüncelerinin işçisi olmak değil..
Bizim grubumuzda bir baş yoktur,zira koyun da yoktur,kimse kimseye emir vermez,veremez.Ancak ve ancak gerektiği taktirde taşın altına biraz daha fazla elini sokması gerekenler olabilir,o da yılların verdiği sorumluluktur,başka kimse bu sorumluluğu atamamıştır bize.Ve kurallar sadece grup sürüşünü ve genel anlamda gruptakileri herhangi bir riske atacak hareketlerde bulunmamak,huzuru bozmamaktan ibarettir.
Grupta değerli fikirlere sahip,düşünceleri ışığımızı bir adım öteye taşıyacak herkes söz sahibidir.
Gruba yakışmayacak davranışlarda olanları da yine ancak grup kararıyla yolcu ederiz.
Gruplar,siteler 10 dolarlık hosting ve domaine bakar,herkes kuralabilir,ama binlerce doların satın alamayacağı dostluklara hepsi sahip olamaz.
Bu konuda bende doluyum biraz,o yüzden uzun uzadıya yazdım kusura bakmayın.
Katılmak isterseniz buyrun gelin,tanışalım.


tamam tuncerimm geçti biz buradayız :queen: sok o kılıcı yerine, tabancanı emniyete al,zırhını çıkar GEÇTİ tamam :p ( ne kadar yaralıymışsın KİM DOKUNDUYSA yarana fena kanamış ) bizde seni SEVİYORUZ dön artık EVİNE alper abin hasta oldu yokluğunda, devrim ağlamaktan kör oldu, ben ve çocuklar AÇIZ dön sitemizin DİREĞİ :santa:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Günaydınnnnnn İzmir-MT; Hayırlı Cumalar.

Dün akşamki semaver gecemiz bence diğer haftalardan çok ama çok daha eylenceli neşeli ve bir o kadar da keyifli geçti.Gün geçtikçe ama çok sağlam adımlarla ilerliyerek sayımız artıyor.Dün akşamki semaveremizi onurlandıran ve aramıza yeni katılan tüm arkadaşlarıma hoş geldiniz diyorum.Bizlerde sizleri tanıdığımıza memnun olduk.Onur kardeşim valla kusuruma bakma kendimi tutamıyorum söylemeden demiyeceğim.Onur kardeşim dün akşam inan içimizin yağlarını erittin resmen motorunun kendisi egsozu şahsen beni kopardıııı.:thumleft: :cat: :flower:

Ama sendeki 1100 lük motura zapdetmek için benim daha bir 25 Kg daha almam gerekecek yada üzerinde giderken beni halatla motora bağlamak gerekecek. Bekir motor hayırlı olsun Doğan motor hayırlı olsun baklavalar için teşekkürler ALLAH kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

Bu akşama hem dünkü hemde geçen haftanın resimlerini yükliyeceğim.Hadi kalın sağlıcakla.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Dün planlarda ani bir değişiklik olması üzerine araç sıkıntısı yaşadığım için gelemedim.Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi..

Cengiz abi o kastettiğimiz gruplardan biri için 3 hafta konuşmuştunuz Kuşadasında vefat eden arkadaşın kortejinde yaptıkları ayıptan kaynaklı.Senin yerine soktuğun kılıcı çıkarttım sadece:)Hafta içi her akşam dersim var,üstüne dün araç sıkıntısı yaşadım,kapıda hiç araç kalmadığı için çıkışta da gelemedim.Valla özledim herkesi,kaç hafta oldu:farao:

Amca da sağolsun en neşeli haftaydı felan diyip acımı ikiye katlıyor :)

Bekir ne aldı bilmiyorum da,Doğan a da Bekir e de hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler :cat:

Herkese hayırlı cumalar..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili arkadaşlar etkilikve gezi fotoğrafları bölümüne nihayet İzmir Trabzon gidiş fotoğraflarını koyabildik izliyebilirsiniz
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
20 EKİM 2011 Perşambe Semaver Gecemizden Kareler

20 EKİM 2011 Perşembe günü yaptığımız geleneksel haftalık semaver gecemizden kareler.


kopyas2snv35284600x450.jpg



kopyas2snv35285600x450.jpg



kopyas2snv35286600x450.jpg



kopyas2snv35287600x450.jpg



kopyas2snv35288600x450.jpg



kopyas2snv35289600x450.jpg



kopyassnv35290600x450.jpg



kopyassnv35291600x450.jpg



kopyassnv35292600x450.jpg



kopyassnv35293600x450.jpg



kopyassnv35294600x450.jpg



kopyassnv35296600x450.jpg



kopyassnv35297600x450.jpg



kopyassnv35298600x450.jpg



kopyassnv35299600x450.jpg



kopyassnv35300600x450.jpg



kopyassnv35301600x450.jpg



kopyassnv35302600x450.jpg



kopyassnv35303600x450.jpg



kopyassnv35304600x450.jpg



kopyassnv35305600x450.jpg



kopyassnv35306600x450.jpg



kopyassnv35307600x450.jpg



kopyassnv35308600x450.jpg



kopyassnv35309600x450.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
abi hazır elin değmiş dünkü buluşmayıda ekleseydin ya :) bol baklavalı, valla alanın Allah tekerine zevâl vermesin... kazasız sürsün.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Dün geceki yani 27 EKİM 2011 Perşembe Semaver Gecemizden Kareler

Değerli dostlarım işte şimdi esas gecemize gelelim.Dün geceki yani 27 EKİM 2011 Perşembe akşamı düzenlediğimiz geleneksel haftalık semaver gecemiz.Yeni motor alan arkadaşlarımıza hayırlı olsun der kazasız belasız sürüşler dilerim.:thumleft:

NOT: Kesenize bereket baklavalar bir harikaydı :cat::rendeer::queen::queen::queen:




snv35314600x450.jpg



snv35319600x450.jpg



snv35320600x450.jpg



snv35321600x450.jpg



snv35322600x450.jpg



snv35325600x450.jpg



snv35327600x450.jpg



snv35328600x450.jpg



snv35329600x450.jpg



snv35330600x450.jpg



snv35331600x450.jpg



snv35332600x450.jpg



snv35333600x450.jpg



snv35334600x450.jpg



snv35335600x450w.jpg





Heyyyytttt beee Motokurt abimize de bakın hele kim tutar seni beee :thumleft::queen:


snv35336600x450.jpg



snv35337600x450.jpg



snv35338600x450.jpg


---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

Resimlere devam iyi seyirler. :thumleft:


snv35309600x450.jpg



snv35310600x450.jpg



snv35311600x450.jpg



snv35312600x450.jpg



snv35315600x450.jpg



snv35316600x450.jpg



snv35317600x450.jpg



snv35318600x450.jpg






Artık ben bu poza ne diyeyim kii söylenecek birşey bırakmadın :queen: :queen: :queen:


snv35326600x450.jpg
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
Selamın aleyküm
Yarına bır plan muhabbet varmıdır abıler arkadaslar
Varsa bılelım ona gore gelelım
Saygılar selamlar
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Selamın aleyküm
Yarına bır plan muhabbet varmıdır abıler arkadaslar
Varsa bılelım ona gore gelelım
Saygılar selamlar

beyazakrep ve Aleyküm Selam;

Eğer bir program yapıldıysa mutlaka buraya bilgisini geçerler.Saat 24.00 a kadar bekle baktın birşey çıkmadı demek yarın resmi tatil olduğundan herkez uyuyacak :flower:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
bende onu soracaktim "hukumet" 29 ekim kutlamalarini iptal etmis, bizim ortak bi grup surusumuz olacak mi ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN... NİCE BAYRAMLARA.... :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Harbiden Güzel bir geceydi emeği geçen herkese tşk.ler, Hepimizin CUMHURİYET Bayramı Kutlu olsun.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Türkiye Cumhuriyeti ilelebet paidar kalacaktır.
M.K.ATATÜRK

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun..Nice laik,cumhuriyetli yıllara :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Cumhuriyetimizin 88.ci yılı kutlu olsun.Ne mutlu TÜRKÜM diyene. :thumleft: :rendeer: :bestmt:

---------- Post added at 14:30 ---------- Previous post was at 14:28 ----------

37451130661318936556117.jpg
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst