selam abiler

motoruma kavuştummm :queen:
2005 yılında sym mio 100 ile başladım
2010 da sym gts 250 ile devam ettim gıcır gıcır 9 aylık motorumu sattım
aklımda hep fz6 fazer yada fz6 n vardı , ama piyasasındaki dönen üçkağıtlar yüzünden direk soğudum motordan , 3-4 motor baktım sorsan hiç bişeyi yok diyorlar , ustasına götürüyoruz yok yok motorda... kaza , boya , vs.
Allah yüzümü güldürdü şükür , pırıl pırıl sıfır ayarında 2006 model 12000 km de çok sağlam referanslarla Suziki GSR600 ustam da kefil oldu onların önerisiydi zaten , İlk vitesli motorum bu . İlk kullanırken 500 metre kadar gittim çok heycanlandım stop ettirmeden yavaş yavaş 1-2-3 vites e kadar kullandım , ellerim terledi kasıldı biraz totomdan ter

:queen: sonra müsait bi alanda biçok kez tur atıp alışmaya çalıştım , şimdilik 15 km kadar yol gittim , çok rahattı . Ama kesinlikle eğitim alacağım !!! motorun gücünün ve tehlikesinin farkındayım eğitim şart ...
Bu sevincimi hemen sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istedim
