[İzmir - MT]

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Arkadaşlar İzmir bölgesinde artık havalarda fena değil . Şöyle bir gurup oluşturarak Bodrum, Datça , Marmaris tarafını bir kolaçan etsek nasıl olur.... Ve ayrıyeten özellikle (küçük motorla ) YBR 125 . CBF 150 gibi ..Doğu karadeniz gezisi planlıyorum sadece kafadengi iki arkadaşa ihtiyacım var tarih, detaylar konuşulur. İlgilenenlere TLF : 0555 669 04 04
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
79
Arkadaşlar İzmir bölgesinde artık havalarda fena değil . Şöyle bir gurup oluşturarak Bodrum, Datça , Marmaris tarafını bir kolaçan etsek nasıl olur.... Ve ayrıyeten özellikle (küçük motorla ) YBR 125 . CBF 150 gibi ..Doğu karadeniz gezisi planlıyorum sadece kafadengi iki arkadaşa ihtiyacım var tarih, detaylar konuşulur. İlgilenenlere TLF : 0555 669 04 04

Doğu karadeniz turuna katılamam ama bir planlama yaparsanız 25 Mart'tan sonra Muğla taraflarına ben varım (Hatta isterseniz çadırla kamp kurup 1-2 gece kalabiliriz.), haber verin yeter...:cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Herkese merhaba,
Ben aranıza yeni katılıyorum. Daha önce okul nedeni ile Kayseri'de yaşıyordum. Şimdi bitti geldim ailemin yanına İzmir'e.
1.5 yıl boyunca Caracal 200'üm vardı. Okul bittiğinden sattım. Şimdi İzmir'de motorsuz takılıyorum:)
Yeni motosiklet arayışı içindeyim ama hala bulamadım, karar veremedim.
Motosiklet alırsam sizinle gezilere katılmak isterim
Saygılar

Tuncay
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tuncay kardeşim HOŞ GELDİN fuar telaşından bir süre siteye bakamadık tekrar hoş geldin :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Arkadaşlar İzmir bölgesinde artık havalarda fena değil . Şöyle bir gurup oluşturarak Bodrum, Datça , Marmaris tarafını bir kolaçan etsek nasıl olur.... Ve ayrıyeten özellikle (küçük motorla ) YBR 125 . CBF 150 gibi ..Doğu karadeniz gezisi planlıyorum sadece kafadengi iki arkadaşa ihtiyacım var tarih, detaylar konuşulur. İlgilenenlere TLF : 0555 669 04 04

geçen yıl 23 nisanda fethiye gezisi yapmıştım güzeldi,bir etkinlik yaparsanız sanıyorum katılırım,doğu karadeniz turu için yaz ayları iyi olur
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
selamlar arkadaşlar

ben KBC , enson 29 ekim etkinliğine katıldıktan sonra bi süre giremedim siteye, sonra şifremi kabul etmedi sistem , şifremi unuttum diyerek mail adresime yollatırdım onay linkine tıkladım yine olmadı :( :S neticede bu yeni üyeliği açmak zorunda kaldım.
sitenin iletişim ölümünden bu durumu arz ettim eski üyeliğimi nasıl kullanabilirim diye ama henüz ilgilenme fırsatı bulamadılar galiba.

Satılık Fz6 fazer 2005 model satan varsa izmirden görmek isterim , benim sym gts 250 yi sattım sayılır daha 9 aylıktı ama cc büyütmek lazım :)

saygılar sevgiler :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
selamlar arkadaşlar

ben KBC , enson 29 ekim etkinliğine katıldıktan sonra bi süre giremedim siteye, sonra şifremi kabul etmedi sistem , şifremi unuttum diyerek mail adresime yollatırdım onay linkine tıkladım yine olmadı :( :S neticede bu yeni üyeliği açmak zorunda kaldım.
sitenin iletişim ölümünden bu durumu arz ettim eski üyeliğimi nasıl kullanabilirim diye ama henüz ilgilenme fırsatı bulamadılar galiba.

Satılık Fz6 fazer 2005 model satan varsa izmirden görmek isterim , benim sym gts 250 yi sattım sayılır daha 9 aylıktı ama cc büyütmek lazım :)

saygılar sevgiler :)


Neden illa 2005 model?.... :silent::silent::silent::silent:


Forrap bizi geziye götür..................... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
3
Merhaba bende aranıza yeni katıldım fakat topiklerin tarihi eski olduğundan İzmir faal değil sanıyordum sonuncuya sekmesini tıklayınca anladım bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum bu tür etkinlikleri nasıl öğrenirim İzmir topiğindenmi yoksa gezi,toplantı bölümündenmi
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
herkese selam. kaza yaptığımdan dolayı verdiğim ara nedeniyle uzun zamandır foruma giremiyordum; tabi dayanamayarak tekrar motor devam dedim. tanıyan tanımayan herkese selam. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Merhaba bende aranıza yeni katıldım fakat topiklerin tarihi eski olduğundan İzmir faal değil sanıyordum sonuncuya sekmesini tıklayınca anladım bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum bu tür etkinlikleri nasıl öğrenirim İzmir topiğindenmi yoksa gezi,toplantı bölümündenmi

Hoş geldiniz.....

İzmir her zaman faal.... Sadece havaların biraz serin geçmesi sebebiyle biraz askıda.... :cat::cat:
Duyuruları ve gezileri burdan takip edebilirsiniz.... :cat::cat:

herkese selam. kaza yaptığımdan dolayı verdiğim ara nedeniyle uzun zamandır foruma giremiyordum; tabi dayanamayarak tekrar motor devam dedim. tanıyan tanımayan herkese selam. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. herkese kazasız belasız sürüşler.

Senle tanışmıştık sanırım..... :):)
Geçmiş olsun.... En kötü kazan bu olsun..... :cat::cat:Görüşmek üzere... :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nisan başında sezon açılışı yapmayı ve güzel bir organizasyonla birlikte İZMİR i hareketlendirmeyi düşünüyoruz :rendeer: gerekli etkili ve yetkili arkadaşlarla görüşmelerimiz sürüyor, detaylar yakında burada bildirilecektir BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN :cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Bu hafta İzmir' de çok soğuk olacak. Motorlarınızı çıkarmayın derim. Ama hafta sonundan sonra baya bi ısınacak. Gözünüz aydın :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
64
sonunda yazmaya yüzüm var artık uzun zamandan beri takip ediyordum motorum olmadığı için fakat sonunda eskilerden bir şey aldım tadilattan çıkınca ve yeteri kadar cesaret toplayınca benide aranıza alırsınız artık diye düşünüyorum..... kalın sağlıcakla
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.. :cat:

punisher35 doğrulama mailini bana pm ile bildir ben halledeyim üyelik şifreni.
Üyelik sorunlarınızı bana iletebilirsiniz.

Forrap bizi geziye götür..................... :queen::queen::queen::queen:

foorrrap bize gezi düzenle :)
bizi diskoya götür :)

Disko kapatayım size,lafı mı olur :))
Gezi gezi dediğin nedir ki,ben senin için kavanoza binmeyi göze almışım..Kavanozzedeyim malum bir kaç aydır,iyice gözüm seyiriyor zaten motor görünce,dur bakalım ne olacak bu durum..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst