[İzmir - MT]

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.. :cat:

punisher35 doğrulama mailini bana pm ile bildir ben halledeyim üyelik şifreni.
Üyelik sorunlarınızı bana iletebilirsiniz.





Disko kapatayım size,lafı mı olur :))
Gezi gezi dediğin nedir ki,ben senin için kavanoza binmeyi göze almışım..Kavanozzedeyim malum bir kaç aydır,iyice gözüm seyiriyor zaten motor görünce,dur bakalım ne olacak bu durum..:)

teşekkür ederim forrap forum kurallarından dolayı henüz pm atamıyorum kimseye 50 msj olduğu zaman atabilecekmişim bekliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Disko kapatayım size,lafı mı olur :))
Gezi gezi dediğin nedir ki,ben senin için kavanoza binmeyi göze almışım..Kavanozzedeyim malum bir kaç aydır,iyice gözüm seyiriyor zaten motor görünce,dur bakalım ne olacak bu durum..:)

Seyirsin seyirsin.... :p:p:p:p

Marche cabarret i kapatırsan iyi olur be.... 2 kişi 500 falan dedi çirkin çocuk.... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.
Üyelik sorunlarınızı bana iletebilirsiniz

eski üyelerin sorunlarınla ilgilenmiyormusun :pr: ben 2 den sonra teklemeye başladım eskiden 3 ü bitirirdim :cat: şimdi soğuktanmı acaba diye düşünüyorum :pale: birde kalkarken sorun var bazı zamanlar ağır kalkıyor :bounce: baharı yazı bekleyim düzelir diyordum ama birde sana sorayım dedim :queen:

not;bujiler,hava filtresi,yağ,antifiriz yeni değişti sadece karbüratör manifoltları çatlak kaldı onuda sipariş ettik gelecek :cat: sence bunlar yapılınca düzelecekmi ?:silent:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
herkese merhaba yeni üye oldum

Aramıza hoş geldiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

Değerli arkadaşlarım.Allah nasip ederse motosikletimi eğer parasını denkleştirebilirsem Mayıs ayında teslim almayı umuyorum.Bir çok arkadaşımıza danıştığımda bana motorun plaka ve ruhsat işlemlerimi kendiminde yapabileceğimi söylemişlerdi.Ancak sorum burdan itibaren başlıyor.

1) Motosikleti tüm evraklarıyla teslim aldıktan sonra Trafikde önce ruhsat ve plaka işlemleri bittikten sonramı vizeye girmeliyiz?

Yukarıdaki sorumun sebebi malümünüz Ramzey QM 250 ler 2006 Fabrika çıkışlı olduğundan ve ruhsat işlemleri bittikten sonra ilk vize işlemleri 3 yıl sonra başlyor ki ben motoru 2011 Mayıs ayında teslim alacağımdan haliylede vize süreside bitmiş oluyor.Bu nedenle motosiklet kanunen vizeye girmek zorunda.

Yukarıdaki soroyu prosedürü bilmediğimden sordum.Trafikteki tüm ruhsat ve pilaka işlemleri bittikten sonra mı vizeye girmemiz gerekiyor,yoksa önceden mi vizeye gireceğiz ki sanıyorum vizede ruhsatın çıkmış ve pilakanın takılmış olması gerekiyormuş.

Bununla birliktede motosikletlerdede acaba zorunlu Trafik Sigortasını da yaptırıyormuyuz?
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Aramıza hoş geldiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

Değerli arkadaşlarım.Allah nasip ederse motosikletimi eğer parasını denkleştirebilirsem Mayıs ayında teslim almayı umuyorum.Bir çok arkadaşımıza danıştığımda bana motorun plaka ve ruhsat işlemlerimi kendiminde yapabileceğimi söylemişlerdi.Ancak sorum burdan itibaren başlıyor.

1) Motosikleti tüm evraklarıyla teslim aldıktan sonra Trafikde önce ruhsat ve plaka işlemleri bittikten sonramı vizeye girmeliyiz?

Yukarıdaki sorumun sebebi malümünüz Ramzey QM 250 ler 2006 Fabrika çıkışlı olduğundan ve ruhsat işlemleri bittikten sonra ilk vize işlemleri 3 yıl sonra başlyor ki ben motoru 2011 Mayıs ayında teslim alacağımdan haliylede vize süreside bitmiş oluyor.Bu nedenle motosiklet kanunen vizeye girmek zorunda.

Yukarıdaki soroyu prosedürü bilmediğimden sordum.Trafikteki tüm ruhsat ve pilaka işlemleri bittikten sonra mı vizeye girmemiz gerekiyor,yoksa önceden mi vizeye gireceğiz ki sanıyorum vizede ruhsatın çıkmış ve pilakanın takılmış olması gerekiyormuş.

Bununla birliktede motosikletlerdede acaba zorunlu Trafik Sigortasını da yaptırıyormuyuz?


vize ile ilgili biraz yardımcı olmaya çalışayım , bildiğim kadarıyla motorun üretim tarihiyle değil trafiğe çıkış tarihinden itibaren 3 yıl vize süresi var . en azından benim öyleydi . 2009 model 2010 mayıs trafik çıkışlı motorum 2013 yılına kadar vize gerekmiyodu. buna dayanarak söyledim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aramıza hoş geldiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

Değerli arkadaşlarım.Allah nasip ederse motosikletimi eğer parasını denkleştirebilirsem Mayıs ayında teslim almayı umuyorum.Bir çok arkadaşımıza danıştığımda bana motorun plaka ve ruhsat işlemlerimi kendiminde yapabileceğimi söylemişlerdi.Ancak sorum burdan itibaren başlıyor.

1) Motosikleti tüm evraklarıyla teslim aldıktan sonra Trafikde önce ruhsat ve plaka işlemleri bittikten sonramı vizeye girmeliyiz?

Yukarıdaki sorumun sebebi malümünüz Ramzey QM 250 ler 2006 Fabrika çıkışlı olduğundan ve ruhsat işlemleri bittikten sonra ilk vize işlemleri 3 yıl sonra başlyor ki ben motoru 2011 Mayıs ayında teslim alacağımdan haliylede vize süreside bitmiş oluyor.Bu nedenle motosiklet kanunen vizeye girmek zorunda.

Yukarıdaki soroyu prosedürü bilmediğimden sordum.Trafikteki tüm ruhsat ve pilaka işlemleri bittikten sonra mı vizeye girmemiz gerekiyor,yoksa önceden mi vizeye gireceğiz ki sanıyorum vizede ruhsatın çıkmış ve pilakanın takılmış olması gerekiyormuş.

Bununla birliktede motosikletlerdede acaba zorunlu Trafik Sigortasını da yaptırıyormuyuz?

Vize süreci Sen motoru üzerine aldığın tarih, yani tescil ettirdiğin tarihten itibaren 3 yıldır.....

Yani kısaca senin motorun vizesi 2014 yılına kadar geçerli olacak.... Vize yaptırman gerekmez... Hiç düşünme ....:cat::cat:

Vize model ile alakalı bir şey değil.... Tescil ettirdiğin tarih önemlidir....
:cat::cat:
Senin yapacağın şeyler :
1- araç yeterlilik belgen
2- Faturan
3- ÖTV makbuzun (bunları satıcı sana vericek .)

Bu belgelerle emniyete gidiceksin..... Onlar sana dolduracağın formu vericekler..... O formu doldurtup (sakın emniyet civarında muameleciye falan doldurtmaya kalkma ) Teslim ediceksin..SAna plaka bastırabilmen için seçtiğin plakanın fişini vericekler.... O fişle plakacıya gidip plakanı bastıracaksın.... Emniyetten sana hangi plakacının yetkili olduğunu söylerler... Adresini verirler...:cat::cat:
Plakanı bastırp emniyete mühürleteceksin.... Sonra sana söyledikleri gün de gidip ruhsatını alıcaksın.....
Ruhsatı aldıktan sonra bir sigorta şirlketine gidip zorunlu trafik sigortasını yaptıracaksın....
BİTTİ.................

Vize falan yok... 3 yıl yok yani.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
25 MART İÇİN teras kafe başlığı açılmıştır. onaydan geçmesi bekleniyor.

kısaca şöyle; 3 nisanda yapacağımız SEZON AÇILIŞI öncesi eskilerle ve yenilerle tanışmak ve kaynaşmak için 25 martta teras kafede 19 30 sonrası toplanıyoruz :rendeer:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
25 MART İÇİN teras kafe başlığı açılmıştır. onaydan geçmesi bekleniyor.

kısaca şöyle; 3 nisanda yapacağımız SEZON AÇILIŞI öncesi eskilerle ve yenilerle tanışmak ve kaynaşmak için 25 martta teras kafede 19 30 sonrası toplanıyoruz :rendeer:

abi şunu 24 mart yapsak baktımda cuma gününe denk geliyor :) çalışıyom ben gecelere kadar o gün :)
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
13
Arkadaşlar Merhaba... İzmir Göztepe oturuyorum. Motorumu koyacak yer sıkıntısı çekiyorum. Her ay 90tl otoparka para vermek zorunda kalıyorum ve yine içime sinmiyor coluk cocuk yağmur çamura maruz kalıyor.Göztepede aynı sıkıntıyı çeken arkadaşlar var ise beraber kapalı bir yer kiralayabilirz yada mevcut bir garaja ortak olabilirim.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
İzmir MT'den Birileri Kuşadasına Geldimi ? SS Motorlarla Sahilde Toplanmıslardı 35 plaka Hepsi :)
 
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
83
selamlar izmir,
motoizmir magazasindaki mavi 2000 hayabusa ile ilgili bilgisi olan var mi acaba?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Giremiyorum bir kaç gündür iş güçten,selam herkese..:cat:

eski üyelerin sorunlarınla ilgilenmiyormusun :pr: ben 2 den sonra teklemeye başladım eskiden 3 ü bitirirdim :cat: şimdi soğuktanmı acaba diye düşünüyorum :pale: birde kalkarken sorun var bazı zamanlar ağır kalkıyor :bounce: baharı yazı bekleyim düzelir diyordum ama birde sana sorayım dedim :queen:

not;bujiler,hava filtresi,yağ,antifiriz yeni değişti sadece karbüratör manifoltları çatlak kaldı onuda sipariş ettik gelecek :cat: sence bunlar yapılınca düzelecekmi ?:silent:

Abi çok fazla medet umma artık bence ondan,ötv lik oldu,neresini değiştirirsen değiştir sıkıntı olur,katkı maddesi de kullansan motoru tekletebiliyormuş,sen pek kurcalama,bundan sonra huzurlu sürüşlere yelken aç bence :cherry:

Seyirsin seyirsin.... :p:p:p:p

Marche cabarret i kapatırsan iyi olur be.... 2 kişi 500 falan dedi çirkin çocuk.... :queen::queen::queen::queen:

Çikin kapatsın abi o zaman,adam bi orada bi burada,işi düşmediği sürece de yazmıyor zaten :) Bari kapattırsın mekanı,affettirsin kendini :) Ben şahsen böyle bir durumda onu hemen affedebilirim :p
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
MT İzmir'e selamlar

Aranızda yer vardır umarım özü İstanbullu gönlü İzmirli olarak katılıyorum en az bir 4 yıl aranızdayım yaklaşık 1.5 senedir de İzmir'deyim adım Şahin :rendeer: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst