- Katılım
- 4 Mar 2011
- Mesajlar
- 43
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiler.. :cat:
punisher35 doğrulama mailini bana pm ile bildir ben halledeyim üyelik şifreni.
Üyelik sorunlarınızı bana iletebilirsiniz.
Disko kapatayım size,lafı mı olur)
Gezi gezi dediğin nedir ki,ben senin için kavanoza binmeyi göze almışım..Kavanozzedeyim malum bir kaç aydır,iyice gözüm seyiriyor zaten motor görünce,dur bakalım ne olacak bu durum..![]()
teşekkür ederim forrap forum kurallarından dolayı henüz pm atamıyorum kimseye 50 msj olduğu zaman atabilecekmişim bekliyorum.