[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MT İzmir'e selamlar

Aranızda yer vardır umarım özü İstanbullu gönlü İzmirli olarak katılıyorum en az bir 4 yıl aranızdayım yaklaşık 1.5 senedir de İzmir'deyim adım Şahin :rendeer: :mrgreen:

HOŞ GELDİN ARAMIZA toplantıya gel tanışalım kaynaşalım :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
35
arkadaşlar merhaba!! şimdiye kadar sitede pek aktif değildim fakat yeni aldığım motorla kendime bi güvenim geldi:) aslında sosyal yanım kuvvetlidir.2 sene önceki muzaffer ve dileğin düğününde sizlerle beraberdim.sahneye çıktım şarkı bilem söyledim sizlere hatırlarsanız.:mrgreen: artık cuma buluşmalarına katılmak isterim sizlerle.tabii motorumu canlandırınca.aşşağıda resimlerini gördüğünüz motoru arkadaşımın garajında yatmaktan kurtardım.şimdilik ufak ufak uğraşıyorum.umarım 1 aya kadar yollarda olacak.gelişmeleri burdan size aktaracağım.sağlıcakla kalın...

motorun ilk hali: aslında üzerinde kalaslar, kutular falan vardı o haliyle resmini çekecektim ama heyecandan unuttum:)

12032011767.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

12032011768.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

12032011769a.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

sonra bi kamyonetle urla çamlıçaydan güzelbahçe son duraktaki evime getirdim...

12032011772.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

12032011771.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



Uploaded with ImageShack.us

12032011774.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

bugünde sökmeye başladık...

16032011776.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

16032011778.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

16032011777.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

bu çekirge de bana eşlik etti saolsun...

16032011775.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

16032011779.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

gelişmeleri burdan size bildiririm.ilk fırsatta buluşmaya geleceğim...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BENCE o çekirge sana birşeyler anlatmaya çalışıyor :p acilen motoru topla 3 üncü sıçramayı yap onu sat benzin 4 lira olmuş dermiş gibi bir bakışı var :queen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Peki bu çekirgeyi motorun yanında hediye mi verdiler yoksa motorun yıllardan beri sahibi bu çekirge miymiş :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu motor arkadaşının garajında duruyorsa arkadaşının bindiği diğer mototoru merak ettim... :))

Aslında şu zamanda tam bahçe dekorluğu olur bundan... Benzinin 4 lirayı geçtiği bir zamandayız..... ::)

Çekirge de işi biliyor... Konunca babası olsun motorun olsun der gibi... Bizim motorlara hiç konmuyor da....:p

Hayırlı olsun diyelim... İşallah verim alırsın diycem ama özellikle verimin çok olacak be usta... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Aslında şu zamanda tam bahçe dekorluğu olur bundan... Benzinin 4 lirayı geçtiği bir zamandayız..... ::)

Bak bu konuda katılıyorum eğer olur da pahalıya gelir toplayamazsın veya tamiri olmuyordur arka çantanın ve yan çantaların içini toprak doldur fasulye soğan biber falan ek hiç olmazsa mevsimlik aş verir :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Teşekkür ediyorum

Plaka ve ruhsat işlemleri hakkında verdiğiniz açıklayıcı bilgiler için çok teşekkür ediyorum ve evet Allah nasip ederse teras cafedeki toplantıda görüşmek umuduyla diyorum.Henüz daha motorumu teslim almasamda ilk tanışma için orada olmak adına elimden geleni yapmaya çalışacağım.Saygı ve Sevgilerimle.
İhsan.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese iyi haftasonları..

özay_özgür ,hoşgeldin.
Bu motoru bu kadar zaman nasıl yatırmışlar depoda hayret..
İlla ki masrafları olacaktır zaten sende farkındasın,onları göze aldıktan sonra neden olmasın.Aşamaları takipteyim..
Kolay gelsin.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
nisan başında sezon açılışı yapmayı ve güzel bir organizasyonla birlikte İZMİR i hareketlendirmeyi düşünüyoruz :rendeer: gerekli etkili ve yetkili arkadaşlarla görüşmelerimiz sürüyor, detaylar yakında burada bildirilecektir BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN :cat:

Ehh..haydi hayırlısı. Güzel bir organizasyona imza atmayalı bir hayli oldu da geçti...


---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:07 ----------

[/COLOR]
Herkese merhaba,
Ben aranıza yeni katılıyorum. Daha önce okul nedeni ile Kayseri'de yaşıyordum. Şimdi bitti geldim ailemin yanına İzmir'e.
1.5 yıl boyunca Caracal 200'üm vardı. Okul bittiğinden sattım. Şimdi İzmir'de motorsuz takılıyorum:)
Yeni motosiklet arayışı içindeyim ama hala bulamadım, karar veremedim.
Motosiklet alırsam sizinle gezilere katılmak isterim
Saygılar

Tuncay


Hoş geldin aramıza Tuncay kardeşim..inşallah hoşuna gider ve kalıcı olursun:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

Merhaba bende aranıza yeni katıldım fakat topiklerin tarihi eski olduğundan İzmir faal değil sanıyordum sonuncuya sekmesini tıklayınca anladım bu arada gezi ve etkinliklerde aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum bu tür etkinlikleri nasıl öğrenirim İzmir topiğindenmi yoksa gezi,toplantı bölümündenmi

Merhaba,
Aramıza hoş geldin:cat:

herkese selam. kaza yaptığımdan dolayı verdiğim ara nedeniyle uzun zamandır foruma giremiyordum; tabi dayanamayarak tekrar motor devam dedim. tanıyan tanımayan herkese selam. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle. herkese kazasız belasız sürüşler.

Tekrar hoş geldin:cat:

herkese merhaba yeni üye oldum

Merhaba ve hoş geldin....

MT İzmir'e selamlar
Aranızda yer vardır umarım özü İstanbullu gönlü İzmirli olarak katılıyorum en az bir 4 yıl aranızdayım yaklaşık 1.5 senedir de İzmir'deyim adım Şahin :rendeer: :mrgreen:

Merhaba Kızılkurt..İzmir MT de çook yer var merak etme..hoş geldin:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
toplantının ana konusu 3 nisan 2011 de yapacağımız kahvaltı organizasyonudur. şu an için ilk öneri ahmetbeyli kavşakta yıllardır tanıdığımız bildiğimiz küçük bir kır kahvesi tarzında mekandır. toplantıda ve kahvaltıda yoldaki incelemelerimize göre devam edilecek yola karar verilecektir :cat:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
selam abiler :) motoruma kavuştummm :queen:

2005 yılında sym mio 100 ile başladım
2010 da sym gts 250 ile devam ettim gıcır gıcır 9 aylık motorumu sattım

aklımda hep fz6 fazer yada fz6 n vardı , ama piyasasındaki dönen üçkağıtlar yüzünden direk soğudum motordan , 3-4 motor baktım sorsan hiç bişeyi yok diyorlar , ustasına götürüyoruz yok yok motorda... kaza , boya , vs.

Allah yüzümü güldürdü şükür , pırıl pırıl sıfır ayarında 2006 model 12000 km de çok sağlam referanslarla Suziki GSR600 ustam da kefil oldu onların önerisiydi zaten , İlk vitesli motorum bu . İlk kullanırken 500 metre kadar gittim çok heycanlandım stop ettirmeden yavaş yavaş 1-2-3 vites e kadar kullandım , ellerim terledi kasıldı biraz totomdan ter :) :queen: sonra müsait bi alanda biçok kez tur atıp alışmaya çalıştım , şimdilik 15 km kadar yol gittim , çok rahattı . Ama kesinlikle eğitim alacağım !!! motorun gücünün ve tehlikesinin farkındayım eğitim şart ...

Bu sevincimi hemen sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istedim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlısı olsun KBC.... Güle güle bin..Güzel makina... :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resim isteriz :cat: yoksa inanmayız :queen: HAYIRLI OLSUN KAZASIZ BELASIZ KULLAN :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst