[İzmir - MT]

Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
eee bugün pınarbaşında yarış vardı. çok istememe ragmen gidemedim. artık gidenler izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur.
iyi öğlenler..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
eee bugün pınarbaşında yarış vardı. çok istememe ragmen gidemedim. artık gidenler izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur.
iyi öğlenler..

Neyse..Kaçırdığına üzülmessin bari....:p:p

Yarışlar geçen haftaydı.... :queen::queen:

Herkese iyi akşamlar.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
pastalar yakında:) bir topic açarım toplaşırız yada bir perşembe semaverin yanında yeriz. ama hep beraber yeriz o kesin.
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
eee bugün pınarbaşında yarış vardı. çok istememe ragmen gidemedim. artık gidenler izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur.
iyi öğlenler..

Bende gidemedim ama dün go-kart ve oto-drag yarışı vardı yanlış hatırlamıyorsam... Motosiklet yarışları geçen hafta oldu....

Bu arada merhabalar. 4-5 sene önce toplantılara katılmıştım nickim dishchy idi. Sanırım o nick silinmiş. Yeni nick ve motorumla toplantı olursa katılmak isterim saygılar.....
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
[/COLOR]
Neyse..Kaçırdığına üzülmessin bari.... [/QUOTE' Alıntı:
sanırım bir yanlış anlaşılma var, ben yarış diyerek motor yarışlarını kastetmemiştim. drag yarışını kastetmiştim :pr:
ama neyse, olur bunlar. ::)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sanırım bir yanlış anlaşılma var, ben yarış diyerek motor yarışlarını kastetmemiştim. drag yarışını kastetmiştim :pr:
ama neyse, olur bunlar. ::)

Sorun değil... Oto yarışları pek heyecan vermiyor da bize... :p:p Yani yarıştan saymıyoruz... :p:p
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
doğrudur, motor yarışları gerçekten çok zevkli tam anlamıyle heyacan fırtınası, draglarda tam yarış gibi olmasada otomobil motor sesleri görüntüleri açısından da güzel. ama tabiki ikisinin yeri bam başka. :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
Selam Arkadaşlar...

Merak ettim sorayım bi dedim.
Bugün Tınaztepe tarafında bi cbr125r gördüm. Baya yüksek devirde ses yaparak gidiyodu :)
Ama sesi mükemmel geldi bana. Bilmiyorum bütün cbr lar böyle mi ?
Ordaki arkadaş siteden mi acaba ??
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
taktığı egsoza göre değişir :)
tek silindir makinadan da çok birşey beklemek lazım hele hele de race sesi asla :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
YALAN OLDU PASTALAR :queen: hepsini yolda yemiş :mrgreen:
Bu hafta yoktu toplantıda.... :cherry:
Kesin yalan oldu.... :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:39 ----------

günaydın hayırlı sabahlar hayırlı cumalar izmir mt

motoruma nazar değdi :pale::salut: 2 kez yere düştü bugün akşam nerde buluşuyoruz
Lem bu bide zx9 almış...

Üyelik tarihi: 07-02-08
Bulunduğu yer: İzmir / Ksk
Motosikleti: Yamaha XJ600S - Kawasaki ZX9R
Kan Grubu: A Rh+


:queen::queen::queen:

Kayıp diyordunuz adama.. :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Lem bu bide zx9 almış...

Üyelik tarihi: 07-02-08
Bulunduğu yer: İzmir / Ksk
Motosikleti: Yamaha XJ600S - Kawasaki ZX9R
Kan Grubu: A Rh+


:queen::queen::queen:

Kayıp diyordunuz adama.. :queen:

en son mesajı 2008 de atmış ve bizde bu tarihe göre KAYIP listesine atmışız :queen: üstelik zx9 hiç bir zaman olmadı üyeliğinin ilk başından beri o yazı vardı :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
106
Bi sonrakı toplantı olacak mı yenı katıldım bende aranıza butun toplantı ve gezilere katılmak isterim arkdaşlar
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
7 ekim perşembe ben ve motor tutkunu arkadaşlarım inciraltı helikopter pistinde semaverde çay içiyoruz . yolu düşeni bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst