- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
29 Ekim korteji oluyormu İzmirde, bilgisi olan var mı?
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30
Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE
İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30
Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE
İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30
Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE
İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle
geçen yıl da bu şekilde olmuştu..
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30
Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE
İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle
geçen yıl da bu şekilde olmuştu..
wallace hayırlı uğurlu olsun:rendeer:
Deniz 125 RR arkadaşım senin plak 35 uej civarı bişeymiydi mt çıkartması vardı,hatta fuar yolunda ışıklarda yanyana geldik sonra tokatladım seni cubla:queen:
24 ekim 2010 oto drag yarışları
29 -30-31 ekim tarihlerinde de endo kupası 6 ayak yarışları (final ) mevcuttur. ilgilenen arkadaşlara duyurulur..
31 ekim 6. ayak endo kupası.. bilmiyorum ilgilenen varmı
:farao::farao::farao::farao::farao::farao:r:
r:
r:
r:
r: