[İzmir - MT]

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
106
29 ekim korteji istiyoruz izmridede büyük abiler organize edin bilgilerinize..
Saygılarımla...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------

Bu senede izmir ege garaj35 tuning gibi kurulşlarla katılmayalım okadar cumhuriyet sevdalısı war istanbul yapıyor ne güzel az kaldı hadi ayarlayın abilerim ya =)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30

Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE

İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30

Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE

İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle

Merhaba. Ben de Balıkesir'den gelmek istiyorum kortej için. düzenlenecek mi, düzenlenecekse plan ne, kimler katılacak, ayrıntılı bilgi verecek yok mu:silent:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30

Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE

İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle

geçen yıl da bu şekilde olmuştu..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30

Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE

İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle

Valla istek var ancak bir oluşum göremiyorum....nasip olursa orada olacağım:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:18 ----------

geçen yıl da bu şekilde olmuştu..

Bu yıl da öyle olabilir:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
MT İzmir olarak bu sene maalesef ki ayrı bir kortejimiz yok.Toplu kortejlere katılmak isteyenler wallace ın verdiği bilgiler ışığında katılabilirler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zaman:29 Ekim Cuma · 10:00 - 13:30

Yer: İZMİR ALSANCAK LİMANINI 100 M GEÇİNCE İŞ BANKASI ÖNÜNDE

İzmirli tüm motosikletçiler grup ayrımı yapmaksızın burada toplanıyor. İsterse MT izmir öncesinde ayrı bir noktada toplanıp diğer motosikletçilere sonradan katılabilir. Vakit az kaldı. tuncer birşeyler düşünmüştür büyük ihtimalle

geçen yıl da bu şekilde olmuştu..

Geçen sene biz organize etmiştik..Diğer guruplar bize katılmıştı.... Hatta kendi organizeleri gibi lanse etmişlerdi... :p:p:p

Malesef bu bayram çalışıyor olduğumdan katılamıyorum...Ama yolda geçerken destekleyeceğim sizi.. :cat:
Gönlümüz sizinle.. :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bu sene korteje katılmadım açıkcası da pek içimden gelmedi. bu kortej işlerinde olgunlaşmamış bir çok sürücü arkadaşımız oluyor. bir kısım puan kapma derdinde bir kısım başka şeylerin peşinde bizim gibi bir kısımda cumhuriyet derdinde. neyse sözün özü katılasım gelmedi.


Gelelim diğer konuya........
davetiyes.jpg


13 Kasım 2010 tarihinde Best Western Hotel Konak'ta nikah törenimiz ve kokteylimiz var.
Bizi seven tüm arkadaşlarımızı bekliyoruz. hava şartları müsait olursa kortej de yapabiliriz. ama şimdiden bunun için bir şey söylemek net olmaz. bu iki hafta izmiri sular götürdü. satıp er-5 i jetski alasım geldi:)
neyse dediğim gibi herkeşler davetlidir. şekerler benden:)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
wallace hayırlı uğurlu olsun:rendeer:



Deniz 125 RR arkadaşım senin plak 35 uej civarı bişeymiydi mt çıkartması vardı,hatta fuar yolunda ışıklarda yanyana geldik sonra tokatladım seni cubla:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
106
wallace hayırlı uğurlu olsun:rendeer:



Deniz 125 RR arkadaşım senin plak 35 uej civarı bişeymiydi mt çıkartması vardı,hatta fuar yolunda ışıklarda yanyana geldik sonra tokatladım seni cubla:queen:

allah allah ewt ya 35eju56 benım plaka hattaaplakamda motosiklet netin amblemı war :queen: asya mı mavi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------

29 EKİM KORTEJ İZMİR FOTOLARI BURDAN ALABİLRİSİNİZ GELENLER VARSA:cat:
:cat:

http://www.facebook.com/album.php?aid=17084&id=100001440481315
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst