[İzmir - MT]

Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
günaydın hayırlı sabahlar hayırlı cumalar izmir mt

motoruma nazar değdi :pale::salut: 2 kez yere düştü bugün akşam nerde buluşuyoruz
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Günaydınlaar Özer abim,
Geçmiş olsun Stain.
Daha dikkatli ol kasksız korumazıs kullanma sakın! buluşma topiği duyurular kısmında okuyup bakabilirsin.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
29
Herkese günaydın, güle güle :D

Sınav yerlerini öğrenmek için çıkmam lazım akşama buluşmada görüşmek üzere :)

Bu arada Stain, geçmiş olsun.. Beterinden korusun diyelim...
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
çok saolun arkadaşlar zaten durduğu yerde düştü nazar değdi azcık göz var
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
25
yaaa arkadaşlar coook uzak yapıorsunuz toplantıları bari pazar gunune şoyle mangallı bi gezi ayarlayında orda buluşalım
,:cat:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
hayırlı akşamlar arkadaşlar yav motora nazar değdi arka balata gitti bu seferde
off off çok şansızım ya
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dede ellerinden öperim (rahmi abime dede deme lüksü bi bana verildi bu alemde ) :cherry:
izmir-mt sakinleri (ne sakin ya) herkese iyi geceler tüm dostları özledik ...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sakinmi :silent: sen sanki bu grubun sakin halini gördün bak istersen MAĞARA toplantısına :p
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
günaydın izmir mt herkese hayırlı hafta sonları dün çok güzel geçti

gittardando'ya ayrıca teşekkürler...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
dede ellerinden öperim (rahmi abime dede deme lüksü bi bana verildi bu alemde ) :cherry:
izmir-mt sakinleri (ne sakin ya) herkese iyi geceler tüm dostları özledik ...

Lodos seni ben nasıl olsa tekrar elime geçiririm. Seni bu defa ne altınbaş nede kulup kurtaramaz haberin olsun. Dedenin beli kambur ,elinde bastonu olur ve sen bana iftiraların en büyüğünü atıyorsun . :wiinkk: Ben bu yaşımla aranızda olmaktan ve birçoğunuzun yapamadığını yada yapmaya cesaret edemediğini yapmaktan gurur duyuyorum. Tatlısu motorcuları sizi:queen:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.

mehaba hoş geldin. toplantılara bekleriz.


gece tek kelime ile anlatılır hepinizi tek geciyom:mrgreen::cat:

emegi gecen herkese sonsuz teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Lodos nerelerdesiniz abicim hadi gari be yaaa....
Drinsu hoşgeldin hayırlı olsun...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
günaydın mağara adamları ve bayanları:mrgreen:

Alper abinin hiçbiyerde olmayan görüntülerini buldum geceden :queen::queen:

captaincavemankopyatl4.jpg

(Gelen tepkiye göre silinme hakkı Alper abidedir:p)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst