rahmi amca koş koş kardeş geldi![]()
sakinmi :silent: sen sanki bu grubun sakin halini gördün bak istersen MAĞARA toplantısına![]()
dede ellerinden öperim (rahmi abime dede deme lüksü bi bana verildi bu alemde ) :cherry:
izmir-mt sakinleri (ne sakin ya) herkese iyi geceler tüm dostları özledik ...
selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.
selam arkadaşlar aranıza karşıyakadan suzuki m8000 ile katılıyorum umarım hosça vakit geçiririz tüm arkadaşlara saygılar.
günaydın mağara adamları ve bayanları:mrgreen: