eee bugün pınarbaşında yarış vardı. çok istememe ragmen gidemedim. artık gidenler izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur.
iyi öğlenler..
eee bugün pınarbaşında yarış vardı. çok istememe ragmen gidemedim. artık gidenler izlenimlerini paylaşırsa çok iyi olur.
iyi öğlenler..
Neyse..Kaçırdığına üzülmessin bari.... [/QUOTE' Alıntı:sanırım bir yanlış anlaşılma var, ben yarış diyerek motor yarışlarını kastetmemiştim. drag yarışını kastetmiştimr:
ama neyse, olur bunlar. :![]()
sanırım bir yanlış anlaşılma var, ben yarış diyerek motor yarışlarını kastetmemiştim. drag yarışını kastetmiştimr:
ama neyse, olur bunlar. :![]()
taktığı egsoza göre değişir
tek silindir makinadan da çok birşey beklemek lazım hele hele de race sesi asla![]()
pastalar yakındabir topic açarım toplaşırız yada bir perşembe semaverin yanında yeriz. ama hep beraber yeriz o kesin.
Bu hafta yoktu toplantıda.... :cherry:YALAN OLDU PASTALAR :queen: hepsini yolda yemiş :mrgreen:
Lem bu bide zx9 almış...günaydın hayırlı sabahlar hayırlı cumalar izmir mt
motoruma nazar değdiale::salut: 2 kez yere düştü bugün akşam nerde buluşuyoruz
Lem bu bide zx9 almış...
Üyelik tarihi: 07-02-08
Bulunduğu yer: İzmir / Ksk
Motosikleti: Yamaha XJ600S - Kawasaki ZX9R
Kan Grubu: A Rh+
:queen::queen::queen:
Kayıp diyordunuz adama.. :queen: