[/B]
beni ZAN altında bırakmaaa:farao::farao:
ordaki herkes gördü biliyooooo
çalıların arasında senin açtığın yoldan ilerledim beeen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
zan mı? abi zan deyince aklıma geldi...
bu futbolcu Gökhan
ZAN var ya abi? onun oglu olmuş, adını da
Bora koymuş..
Sercan sen ne muzursun yaaaa . Senin nickini değiştirmek lazım , muzur çocuk olsun yada arapçası (veledi muzur) denilir heralde dur sen Gülşen kızım gelir nasıl olsa ben yapacağımı biliyorum:mrgreen:
veledi muzur mu? o zaman sana ne diyelim
dedeii şirin:mrgreen: ama sen simdi beni ciddi ciddi tehdit ediyon, Gulsen e zaten her saatin başı ve sonu rapor veriyom... bu arada siteyi de takip ediyor... cok uyanık bu kız yaw...
yenge gelsin herkes eteğindeki taşları dökecek zaten
ben o taşlarla sek sek oynarım:mrgreen: o anlamaz biseyyyyy:queen:
Başına gelecekleri bilir ve tedbirini alır o ne muzurdur sende biliyorsun
sana cok pis sardım dedei şirin... acıgını yakalamıyayım sakın... m 800 ü bile versen kurtulamassın elimden...:queen:
Cuma için başlık beklemekteyim...
yani bu hafta da İzmir deyim diyosuun...
Lütfen bi daha futboldan anlamayan
çirkin çocuklar maç fln seyretmesin
seni aradıktan sonra, kankan
trtrtrtrtarıkla bi takılmısım bi takılmısım ki sorma,
Erdem desen orda,
Sandman orda,
forrap,
wallace,
chatkut,
karmacoma, berberler odası baskan vekili
Mehmet abi(biralar icin sagolasın, artık kankam sensin

)
hızlı cesi 2, en
arabından kadri ve arkadası, magara adamı
muzo ve Ben yani sen haric herkes ordaydı, bi de Vasco yoktu aramızda:mrgreen:
millet kokumuzdan bulmus bizi... ha nerde miydik? aynı yerdeydik
neyse bu gece icin de tesekurederim arkadaslar... moruuukkkk...