[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Lütfen bi daha futboldan anlamayan çirkin çocuklar maç fln seyretmesin:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
forrap ,,,,,,,,,,,,,,,, seni cok özlucez

cengiz abi nslsın ben sami. shad 37 çantayı aldınmı abi bp den

çantayı aldım kardeşim fakat içinden bomba çıktı hiç haberim yoktu bende özleyeceğim :silent:

:pr:

cuma risede buluşuncaya kadar özleyin birbirinizi :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çantayı aldım kardeşim fakat içinden bomba çıktı hiç haberim yoktu bende özleyeceğim :silent:

:pr:

cuma risede buluşuncaya kadar özleyin birbirinizi :p


Ben seni şimdiden özledim..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
[/B]

beni ZAN altında bırakmaaa:farao::farao:

ordaki herkes gördü biliyooooo
çalıların arasında senin açtığın yoldan ilerledim beeen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
zan mı? abi zan deyince aklıma geldi...
bu futbolcu Gökhan ZAN var ya abi? onun oglu olmuş, adını da Bora koymuş..

Sercan sen ne muzursun yaaaa . Senin nickini değiştirmek lazım , muzur çocuk olsun yada arapçası (veledi muzur) denilir heralde dur sen Gülşen kızım gelir nasıl olsa ben yapacağımı biliyorum:mrgreen:
veledi muzur mu? o zaman sana ne diyelim dedeii şirin:mrgreen: ama sen simdi beni ciddi ciddi tehdit ediyon, Gulsen e zaten her saatin başı ve sonu rapor veriyom... bu arada siteyi de takip ediyor... cok uyanık bu kız yaw...

yenge gelsin herkes eteğindeki taşları dökecek zaten:p
ben o taşlarla sek sek oynarım:mrgreen: o anlamaz biseyyyyy:queen:

Başına gelecekleri bilir ve tedbirini alır o ne muzurdur sende biliyorsun
sana cok pis sardım dedei şirin... acıgını yakalamıyayım sakın... m 800 ü bile versen kurtulamassın elimden...:queen:

Cuma için başlık beklemekteyim...
yani bu hafta da İzmir deyim diyosuun...

Lütfen bi daha futboldan anlamayan çirkin çocuklar maç fln seyretmesin:p

seni aradıktan sonra, kankan trtrtrtrtarıkla bi takılmısım bi takılmısım ki sorma, Erdem desen orda, Sandman orda, forrap, wallace, chatkut, karmacoma, berberler odası baskan vekili Mehmet abi(biralar icin sagolasın, artık kankam sensin:) ) hızlı cesi 2, en arabından kadri ve arkadası, magara adamı muzo ve Ben yani sen haric herkes ordaydı, bi de Vasco yoktu aramızda:mrgreen:

millet kokumuzdan bulmus bizi... ha nerde miydik? aynı yerdeydik:)

neyse bu gece icin de tesekurederim arkadaslar... moruuukkkk...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaslar merhaba...ben yan komsunuz tekırdağ MT'den hüseyin...
ya bu izmirde mavi beyaz bi DR650 var 2002 model sanırım...o motoru almayı dusunuyorum..o motorun sahibi bu siteye uye mı yada o motoru gorenınız bileniniz var mı...almayı dusunuyorum..bana iyi yada kotu ne varsa bilgi verebilirmisiniz...
şimdiden hepinize tesekkurler...

eger benim tahmin ettigim motorsa evet oarkadas bu siteye uye:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben her maçı aynı evde aynı kadro izledim ondan dolayı başka bir yere gitmem söz konusu bile olamazdı ama elçi yolladım size :wiinkk:
:p:p:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cuma toplantı topiği açıldı ama onay bekliyor. Sanırım teras kafede olacağız.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
cuma toplantı topiği açıldı ama onay bekliyor. Sanırım teras kafede olacağız.

Suan sitede bi tek moderator bile yok, topigi onaylıyacak olan... forrap a dedim işte bana sifresini versin diye, ama dinletemedim ki:mrgreen:

Bulusma terasta arkadaslar... yani tahminim oyle...
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
yav ne bilem zaten kafam dalgın işler kesat karıştırıyorum işte ark getircem kısmetse oda sizinle tanışmak istiyo
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:queen::queen:
Getir getir tanışalım. oda motor alıcak mı ? benım motoruda ona satalım :wiinkk: tertemız cillop gibi:bounce: frensiz, yağsız gelme cengis abiyi delirtme :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Merhaba :)

ben bir gün izmir e gelmek istiyorum,oraya geldiğimde bana yardımcı olabilecek abilerim varmı? İzmir\Aliağa ilçesine gitmeyi düşünüyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst