[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
grup harici gezi yaparsan böyle şeklin kaçar işte:queen:

ben seni tanımakta zorlandım güzel kardeşim yapma böyle ayrılıklar üzme bizi :rendeer:

Bu çomalak mı?.... Valla tanımadım haaaa.... :queen::queen::queen::queen: Ulen çenküs.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
sen iste vasco getirmemmi baklava :D

cengiz abi bizim parça noldu abi ark acil bekliyo adam binemiyo motora
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen iste vasco getirmemmi baklava :D

cengiz abi bizim parça noldu abi ark acil bekliyo adam binemiyo motora

buradan soracağına msn i aç oradan sana parçanın burada bulunamadığını ve istanbuldan şiparişle getirileceğini ve hafta sonunu bulacağını söyleyeyim buradan herkez öğrenmesin :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
buradan soracağına msn i aç oradan sana parçanın burada bulunamadığını ve istanbuldan şiparişle getirileceğini ve hafta sonunu bulacağını söyleyeyim buradan herkez öğrenmesin :queen:

iyiki gizli söyledin . kimsenin haberi olmadı ve öğrenemedi:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Özel yazışmalarınızı lütfen özelden yapalım arkadaşlar... Kızım sana söylüyom STAİN sen anla..... :p:p
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
herkese hayırlı akşamlar
motorumuzu stain e sattık,hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela yüzü göstermesin.......ilkler unutulmuyo ya:pale: hayırlısı olsun......güle güle kullansın kardeşimiz.........
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çift benim tek senin unutma..... 15 e kadar sen sonrası benim.... :p:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
SEN EVLEN :queen: SONRA MOTOR KOLAY :rendeer:

ne evlenmesi yaaaaaa....:silent: Ben niye ölüyorum?:p

Biz Serçe ile böyle daha rahatız, daha çok görüşüyoruz, evlenenleri görüyoruz, en küçük fırsatta İzmir MT ayağına biryerlere kaçıyorlar:queen:

şaka bir yana, yazın sonunda en azından seninki gibi gibi birşeyler ayarlayalım bana Cengiz abi,

Cuma görüşürüz...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
buradan soracağına msn i aç oradan sana parçanın burada bulunamadığını ve istanbuldan şiparişle getirileceğini ve hafta sonunu bulacağını söyleyeyim buradan herkez öğrenmesin :queen:

valla kimse öğrenmedi bravo chemküzzz

ne evlenmesi yaaaaaa....:silent: Ben niye ölüyorum?:p

Biz Serçe ile böyle daha rahatız, daha çok görüşüyoruz, evlenenleri görüyoruz, en küçük fırsatta İzmir MT ayağına biryerlere kaçıyorlar:queen:

şaka bir yana, yazın sonunda en azından seninki gibi gibi birşeyler ayarlayalım bana Cengiz abi,

Cuma görüşürüz...

kardeşim görüşelim valla cumaya özleştik yaw
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Stain,hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim..:cat:Dikkatli ol..
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
herkes günaydın arkadaşlar izmir mt ye slm lar

saolun aldık bakalım hayırlısıyla allah kimseye kaza bela vermesin herkese daha iyisini nasip eylesin evet cengiz abi yandın sen :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Birde özgür ve karmaçomalak... Olm geziyazılarına başlık açsaydınız ya.... İzmirin içinde ne işi var fotoların.... :p:p

abi ben izmirden karmacoma o yüzden izmirin içinde fotolar :p

biz 200 km.nin altında olan bir intikale gezi denmeyeceğine karar verdiydik , gelecek nesillere daha temiz bir site teslim etmek için topik kirliliğine karşıyız biz,
çarşı topik kirliliğine de karşı.

grup harici gezi yaparsan böyle şeklin kaçar işte:queen:

ben seni tanımakta zorlandım güzel kardeşim yapma böyle ayrılıklar üzme bizi :rendeer:

hakatten ya ne biçim çıkmışım, akşam üzeri dolunay vardı sanırım :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
çarşı topik kirliliğine de karşı.

demişinde

biz sahamızda alacağımız galibiyetlerede karşıyız karmacoma bacanaam:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi ben izmirden karmacoma o yüzden izmirin içinde fotolar :p

biz 200 km.nin altında olan bir intikale gezi denmeyeceğine karar verdiydik , gelecek nesillere daha temiz bir site teslim etmek için topik kirliliğine karşıyız biz,
çarşı topik kirliliğine de karşı.



hakatten ya ne biçim çıkmışım, akşam üzeri dolunay vardı sanırım :)


Tamam..Anlaşıldı.... .
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
VaScO1925

hergün 2 misafir var kim acaba korkmayın abi üyeyseniz üye adınızla girin bari görelim kim oldugunuzu ajanmısınız yoksam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst