[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler Özer abi..
Sen hala evdesin ama :) ? Çıkın biran önce bence,yoksa o bölgede et bulamazsın (bizimkiler aldıkları etlerle doymazsalar mevcut canlı danaları bile kestirir yerler biliyosun..:) )

Afiyet olsun (hem yemeksel olarak hemde bol yol ve güneş takviyeli gün için)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Az kaldı, Cengiz abi ile ayarladık,
Yazın İzmir'deyim şu mayıs bir geçsin...
O zaman gezdidririm ben sizi:mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Selam izmir mt'nin güzel insanları :rendeer: Uzun zaman sonra girme fırsatı buldum siteye sonunda :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Süper bi gündü yine bayaa aradan sonra hasret gidermek iyi geldi :rendeer: Takım eksikti sonradan birleştiler iki grup yani oyle oldu sanırım :cherry: Gruplardan birisi 2 kişilikti kaçak gezi yapmışlardı ama neyse :queen: Bizimkiler ifadelerini almaya gitmişlerdir:cherry:
Az kaldı, Cengiz abi ile ayarladık,

Yazın İzmir'deyim şu mayıs bir geçsin...
O zaman gezdidririm ben sizi:mrgreen:
Gel tugce iadei ziyaret geç olmasın :mrgreen:

Motosikleti: CBR125:)
Bu arada hayırlı olsun almışın cıbırı:)

Selam izmir mt'nin güzel insanları :rendeer: Uzun zaman sonra girme fırsatı buldum siteye sonunda :queen:
Geç kaldın olm kaçırdın geziyi:)
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
abiler biz yeniyiz diyemi bugezileri sonradan duyuyoruz.köfteler falan ahh ahhhhhhhhhhh özer abi bir çıtlatsaydın ya bir polen yapıp gelirdim neyse bir dahaki sefere.sefere deyincede yeni çeril:salut:er gibi oldu galiba:salut:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
saat 10:45 te piknik alanına geldim sizlerle tanışmaya ve daha sonrasında sohbet etmeye....kimseyi bulamadım ve 12:23 te bulunduğum yerden ayrıldım.ben ayrıldıktan sonra sizler geldiniz herhalde...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
abiler biz yeniyiz diyemi bugezileri sonradan duyuyoruz.köfteler falan ahh ahhhhhhhhhhh özer abi bir çıtlatsaydın ya bir polen yapıp gelirdim neyse bir dahaki sefere.sefere deyincede yeni çeril:salut:er gibi oldu galiba:salut:

Günaydın İzmir-Günaydın Türkiye,

evet harika bir Pazar günü olacak gibi görünüyor hava:cherry:
haydi mangal'a bir-kiii

bu arada, bana alp tunay yada Cengiz'in cep numarası lazım!! bana acilen özelden atın ya da beni cepten arayın lütfen 0532 267 13 63[

:queen:Oğuz güzel kardeşim benimmmmm ahhhhh,
baksana nasılda yazmışım cep numarasını.....aahhhhhhaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:queen::rendeer:

Süper bi gündü yine bayaa aradan sonra hasret gidermek iyi geldi :rendeer: Takım eksikti sonradan birleştiler iki grup yani oyle oldu sanırım :cherry: Gruplardan birisi 2 kişilikti kaçak gezi yapmışlardı ama neyse :queen: Bizimkiler ifadelerini almaya gitmişlerdir:cherry:

Gel tugce iadei ziyaret geç olmasın :mrgreen:

Motosikleti: CBR125:)
Bu arada hayırlı olsun almışın cıbırı:)


Geç kaldın olm kaçırdın geziyi:)


Herkese iyi akşamlar:wiinkk:

Pierzig, mangala iyi bak yoksa birdaha gelemezsin onagöre:queen::wiinkk::rendeer:

FOTOCULAAAAR fotolar neredehh??
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
saat 10:45 te piknik alanına geldim sizlerle tanışmaya ve daha sonrasında sohbet etmeye....kimseyi bulamadım ve 12:23 te bulunduğum yerden ayrıldım.ben ayrıldıktan sonra sizler geldiniz herhalde...

ilk ben ulaştım mangal yerine saat 13:30'du sen biz gelmeden ayrılmışsın...neyse bi dahaki sefere artık :cat:

abiler biz yeniyiz diyemi bugezileri sonradan duyuyoruz.köfteler falan ahh ahhhhhhhhhhh özer abi bir çıtlatsaydın ya bir polen yapıp gelirdim neyse bir dahaki sefere.sefere deyincede yeni çeril:salut:er gibi oldu galiba:salut:

hocam bir önceki sayfada gezinin duyurusunu yaptı cengiz abi...malum plansız geziler böyle oluyor:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ilk ben ulaştım mangal yerine saat 13:30'du sen biz gelmeden ayrılmışsın...neyse bi dahaki sefere artık :cat:



hocam bir önceki sayfada gezinin duyurusunu yaptı cengiz abi...malum plansız geziler böyle oluyor:rendeer:

Çatçut u İzmir mt basın sözcüsü ilan edelimmi ne dersiniz?... :queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
:queen:Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
hızlıcesi2, duyulmaz, Arap Kadri, alp_tunay

uykum geldi diyon 1 saat oldu uyumadın daha burdasın:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Günaydınlar iyi haftalar MT izmir ahalisiiiii gezi resimleri için bi topic istiyoruzz resimler nirdeeeeeeee (topici buldum açılmış gece girek kalmadiii :p)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
hayırlı haftalar izmir mt...herkese bol kazançlar hayırlı işler dilerim..:wiinkk:
karmacoma ve ben(darksilence) öyle bi ahmetli taraflarına annemle babamın ziyaretine gidelim istedik..ama dakkika 1 gol 1 babam sağolsun mustafa ve bana tarlada hemen bir iş verdi bile:queen::queen::queen:





bi yerlerden gelen bir ses var...:silent:gidiyoruz öle alamete..:queen::queen:ama gelen sesin sonucu ikimizin zannettiğinden de berbat...dumurrrr.....:queen::queen::queen:


tarzan rıfkı :queen::queen::queen:




bu motorda bi gariplik var..:silent: gaza bastı mı gitmiyo, frene bastı mı durmuyo...:queen::queen::queen::queen:




iki japon bir ingilize karşı..japonlar genelde sumo güreşçisi olarak bilinir...ama ingiliz bu sefer affeder mi bilemem...fena kıstırdı gibi:pr:


mustafa hatta motorları karıştırdı bi ara...adam virajlardan alamıyor kendini...:p:p:queen:er-5 e benzemez bak o...:queen::queen:



valla abartarak sölemiyorum ama sülalecek motorcuyuz...ben,babam,annem:) ,akrabalarım..köpek..:queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst