hayırlı haftalar izmir mt...herkese bol kazançlar hayırlı işler dilerim..:wiinkk:
karmacoma ve ben(darksilence) öyle bi ahmetli taraflarına annemle babamın ziyaretine gidelim istedik..ama dakkika 1 gol 1 babam sağolsun mustafa ve bana tarlada hemen bir iş verdi bile:queen::queen::queen:

bi yerlerden gelen bir ses var...:silent:gidiyoruz öle alamete..:queen::queen:ama gelen sesin sonucu ikimizin zannettiğinden de berbat...dumurrrr.....:queen::queen::queen:

tarzan rıfkı :queen::queen::queen:

bu motorda bi gariplik var..:silent: gaza bastı mı gitmiyo, frene bastı mı durmuyo...:queen::queen::queen::queen:

iki japon bir ingilize karşı..japonlar genelde sumo güreşçisi olarak bilinir...ama ingiliz bu sefer affeder mi bilemem...fena kıstırdı gibi

r:

mustafa hatta motorları karıştırdı bi ara...adam virajlardan alamıyor kendini...


:queen:er-5 e benzemez bak o...:queen::queen:

valla abartarak sölemiyorum ama sülalecek motorcuyuz...ben,babam,annem

,akrabalarım..köpek..:queen::queen: