- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
sanıyorum torbalı SUBAŞI diye bir düşünce var akıllarda yapabiliriz mangal,sohbet,çay,gırgır,şamata yani kısacası İZMİR MT :queen:
Çok güzel olur valaa Cengiz abi. :queen: :rendeer:
sanıyorum torbalı SUBAŞI diye bir düşünce var akıllarda yapabiliriz mangal,sohbet,çay,gırgır,şamata yani kısacası İZMİR MT :queen:
subaşı için başlık açmıyoruz serbest bir toplantı olacak mesajı alan saat 11 00 dan sonra saat 15 00 a kadar subaşı piknik alanına gelebilir orada olacağız
1-özer +1
2-apv41
3-chatkut+1
4-alptunay+1 ( arabayla ve saat 14 gibi )
5-pierzig
6-ulaşılabilen kişi
7-???
subaşı için başlık açmıyoruz serbest bir toplantı olacak mesajı alan saat 11 00 dan sonra saat 15 00 a kadar subaşı piknik alanına gelebilir orada olacağız
1-özer +1
2-apv41
3-chatkut+1
4-alptunay+1 ( arabayla ve saat 14 gibi )
5-pierzig
6-ulaşılabilen kişi
7-???
öncelikle selammmmmlarrrrrrrr
arkadaşlar bir kaç sorum olucak ilgilinen olursa sevinirimmmmmm
bir kaç motor tavsiyesi istiyorum_! (7000yt)l kadar bir motorsiklet alıcak olursanız ne tavsiye eder _? nasıl bir makinaya sahip olunur_?
yardımmmmmmmmmm_?
yamah yzf 1000
kawasaki zx-9
kawasaki zzr-1100
kawasaki zx-7r
kawasaki zx 6r
honda cbr900 RR_?_?
:silent::silent::silent::silent:
benim kendi baktiğim modeller 95 /98 arası _! butcem içinde_! ama içlerinden seçimyapmaya geldiğinde tıkanıyorum_!
sizce acele mi edilmeli yoksa karar ıkılınıp beklemeliyim_?_?
hmm_!_! üstat tesekurler_!
bu programlara. seminerlere nasıl katıla bilirim siteye yenı uye oldum siteyi takip mi ediyim_?
Herkese iyi pazarlar..
Çalışanlara iyi çalışmalar,gezi ekibine iyi mangallar (biz çalışırken nasıl boğazlarından geçer onu da anlamam ama).Bir parça da bizim için yiyin bari (sanki buldukları herşeyi yemiyorlar
).10 km de bizim için fazladan yol yapın (sanki yapabilecekleri maksimum yolu yapmayacaklar da
).Pazar gününün tadını doyasıya çıkarın (sanki çıkarmıyorlar da,şuan oradaki atraksiyonları tahmin edebiliyorum..).
Çalışanlardan,eğlenenlere selamlar olsun![]()