[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
subaşı için başlık açmıyoruz serbest bir toplantı olacak mesajı alan saat 11 00 dan sonra saat 15 00 a kadar subaşı piknik alanına gelebilir orada olacağız

1-özer +1
2-apv41
3-chatkut+1
4-alptunay+1 ( arabayla ve saat 14 gibi )
5-pierzig
6-ulaşılabilen kişi :p
7-???
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
FB gerçekten iyi bir takım oyunu oynadı hakettiği galibiyeti aldı...BJK ya gelince;İ.Üzülmez,Baki Mercimek,Gökhan Zan ve Cisse aptalları kimlerdir bu sektörde nasıl para kazanabiliyorlar anlamış değilim..bu dört gerizekalıya para kazandıran zihniyetleri de kınıyorum..Tebrikler....
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ben ben ben 7. kişi .. esas cocuk .. benim o .. hazırım .. benim işte .. (((((:)
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
subaşı için başlık açmıyoruz serbest bir toplantı olacak mesajı alan saat 11 00 dan sonra saat 15 00 a kadar subaşı piknik alanına gelebilir orada olacağız

1-özer +1
2-apv41
3-chatkut+1
4-alptunay+1 ( arabayla ve saat 14 gibi )
5-pierzig
6-ulaşılabilen kişi :p
7-???

Yabancı olunca sorma gereği duyuyorum.Kusura bakmayın..Nasıl gidiliyor?Tarif edebilir misiniz?İzmir'e asağı yukarı kaç km dir?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
iyi eğlenceler iyi gezmeler ve afiyetler olsun mesai bizleri bekler üzgünüm ...:pr::pr::pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
subaşı için başlık açmıyoruz serbest bir toplantı olacak mesajı alan saat 11 00 dan sonra saat 15 00 a kadar subaşı piknik alanına gelebilir orada olacağız

1-özer +1
2-apv41
3-chatkut+1
4-alptunay+1 ( arabayla ve saat 14 gibi )
5-pierzig
6-ulaşılabilen kişi :p
7-???

bu gece saatleri ileri aldıktan sooraki haliylen dimi bu tarife, yani şu an baktığınız saatleriniz sabaha aynı kaldıysa eski saatlen 14:00 a kadar gelebilir oluyo :cat::queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
size iyi eğlenceler
şimdiden afiyet olsun...
ders çalışırken kalbim sizinle olacak
ÇENKİZZZ abiiii rakı içersen benim icin de bi duble kaktırıver midene :rendeer: :wiinkk:
Mehmet abiye haber verdim bana hep gezi oldugunda söyle derdi
ben onun adına konuşayım
hava güzel olursa işlerini ayarlayabilirse gelecekmiş
Hepinize saygılar...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
saatler bu gün itibarıyle geçerli ( sanki kimse uyacakta buna ) geç kalan mangalda KÖZ konuşacak SÖZ bakacak GÖZ bulamaz :queen:


yerin tarifi; ayrancıların merkezine gelindiğinde ortadaki adadan SOLA dönülecek ve direk olarak karşıya devam edilecek yolun sonu SUBAŞI piknik alanı kahkaha ve neşemizden sesimizi duyarsınız zaten :cat:
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
3
öncelikle selammmmmlarrrrrrrr:)

arkadaşlar bir kaç sorum olucak ilgilinen olursa sevinirimmmmmm

bir kaç motor tavsiyesi istiyorum_! (7000yt)l kadar bir motorsiklet alıcak olursanız ne tavsiye eder _? nasıl bir makinaya sahip olunur_?
yardımmmmmmmmmm_?

yamah yzf 1000
kawasaki zx-9
kawasaki zzr-1100
kawasaki zx-7r
kawasaki zx 6r
honda cbr900 RR_?_?
:silent::silent::silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
öncelikle selammmmmlarrrrrrrr:)

arkadaşlar bir kaç sorum olucak ilgilinen olursa sevinirimmmmmm

bir kaç motor tavsiyesi istiyorum_! (7000yt)l kadar bir motorsiklet alıcak olursanız ne tavsiye eder _? nasıl bir makinaya sahip olunur_?
yardımmmmmmmmmm_?

yamah yzf 1000
kawasaki zx-9
kawasaki zzr-1100
kawasaki zx-7r
kawasaki zx 6r
honda cbr900 RR_?_?
:silent::silent::silent::silent:

bizim sana bu konuda yardımcı olabilmemiz için önce seni tanımamız daha sonra grubun eğitim merkezinde sağlık,psikoloji,hız testlerine girmen ve gerekli testlerin bitiminde grup olarak alınan kararlar doğrultusunda senin bedeninin kaldırabileceği güçte bir motor sahibi olman gerekmektedir :cat:
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
3
benim kendi baktiğim modeller 95 /98 arası _! butcem içinde_! ama içlerinden seçimyapmaya geldiğinde tıkanıyorum_!
sizce acele mi edilmeli yoksa karar ıkılınıp beklemeliyim_?_?

hmm_!_! üstat tesekurler_!
bu programlara. seminerlere nasıl katıla bilirim siteye yenı uye oldum siteyi takip mi ediyim_?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
benim kendi baktiğim modeller 95 /98 arası _! butcem içinde_! ama içlerinden seçimyapmaya geldiğinde tıkanıyorum_!
sizce acele mi edilmeli yoksa karar ıkılınıp beklemeliyim_?_?

hmm_!_! üstat tesekurler_!
bu programlara. seminerlere nasıl katıla bilirim siteye yenı uye oldum siteyi takip mi ediyim_?

Akrobat,
1- ben senin yazdıklarını pek takip edemedim galiba:silent:kendini tanıtıp tanıtmadığını izleyemiyorum.
2- emin olmamakla beraber İzmirde ikamet ettiğini sanıyorum...
3- şuanda kullanmakta olduğun bir motosikletin varmı? varsa marka,model nedir? kaç yıldır kullanıyorsun.

biraz da kendini tanıtırsan özetle memnun olurum/uz:bounce:

teşekkürler
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hava ne kadar güzel aman Allahımm, ve biz çalışıyoruz hadi hayırlısı bakalım..! size iyi eğlenceler MT izmir
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Günaydın İzmir-Günaydın Türkiye,

evet harika bir Pazar günü olacak gibi görünüyor hava:cherry:
haydi mangal'a bir-kiii

bu arada, bana alp tunay yada Cengiz'in cep numarası lazım!! bana acilen özelden atın ya da beni cepten arayın lütfen 0532 267 13 63

Oğuz güzel kardeşim benimmmmm ahhhhh,
baksana nasılda yazmışım cep numarasını.....aahhhhhhaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese iyi pazarlar..
Çalışanlara iyi çalışmalar,gezi ekibine iyi mangallar (biz çalışırken nasıl boğazlarından geçer onu da anlamam ama :)).Bir parça da bizim için yiyin bari (sanki buldukları herşeyi yemiyorlar :p).10 km de bizim için fazladan yol yapın (sanki yapabilecekleri maksimum yolu yapmayacaklar da :)).Pazar gününün tadını doyasıya çıkarın (sanki çıkarmıyorlar da,şuan oradaki atraksiyonları tahmin edebiliyorum..).
Çalışanlardan,eğlenenlere selamlar olsun:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Herkese iyi pazarlar..
Çalışanlara iyi çalışmalar,gezi ekibine iyi mangallar (biz çalışırken nasıl boğazlarından geçer onu da anlamam ama :)).Bir parça da bizim için yiyin bari (sanki buldukları herşeyi yemiyorlar :p).10 km de bizim için fazladan yol yapın (sanki yapabilecekleri maksimum yolu yapmayacaklar da :)).Pazar gününün tadını doyasıya çıkarın (sanki çıkarmıyorlar da,şuan oradaki atraksiyonları tahmin edebiliyorum..).
Çalışanlardan,eğlenenlere selamlar olsun:)

ahhh..ahh...
canım kardeşim benim.sen çalışıyormuydun bugün:cyclopsan vah vaaah...
yazık oldu pazar'a desene....
Senin için köftenin en güzelini yiyeceğim kardeşim benim.Hatta gelemeyen herkes için bir köfte yiyeceğim diyecektim ama::unsure:: fazla gelecek galiba...

sana ve çalışan tüm çalışan kardeşlerime kolay gelsin diliyorum
:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst