[İzmir - MT]

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hyırlı sabahlar herkese.....:rendeer:

bu hafta çook berbat geçti arkadaşlar:salut:
bu sabah ceza bile yedim Yeşildere de:silent:
inşalah gelecek hafta iyi olur....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Hyırlı sabahlar herkese.....:rendeer:

bu hafta çook berbat geçti arkadaşlar:salut:
bu sabah ceza bile yedim Yeşildere de:silent:
inşalah gelecek hafta iyi olur....

geçmiş olsun özer abi...
yeşilderede radar falan denk gelmedi bana hiç...ne cezası yedin:silent:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
özer abicim senin adına üzüldüm.Haftanız güzel geçsin... Uğurlar getirsin hepimize !:cat:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
slm millet 51. msj ımıda yazayım artık 52 ne zamana nasip olur bilmiyorum okumak yazmaktan eğlenceli geliyor geçenlerde cengiz abi bu adam hala yazmıyor demişti o geldi akıma iki satır yazayım dedim bire bir tanıştığım burdan tanıdığım tüm mt izmir ailesine slm olsun

özer abi tanışamasakta geçmiş olsun zaten ceza kesecek yer arıyorlar....

modum forrap im müdürüm 2. gün oldu yine arayı açtık bu akşam görüşürüz umarım::friends:

nokta :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
herkese teşekkürler,

olur böyle vakalar Polisimiz yakalar:wiinkk: sağlıkolsun neyapalım hata bizde.
Yeşildere yolunda 70km hız sınırı var:bounce:

iyiki V Strom ile çıkmadım:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar hepinize cok cok selamlar, beni niye hic merak etmiyonuz:salut: insan bi arar sorar, tamam ben köşeyi döndüm ama sizleri unutmadım... peki siz niye boyle yapıyosunuz...:mrgreen:


konulara biraz uzakta kalsam, ben geldim:rendeer:
herkese selmalar olsun



MT İzmir ekibi süpper insanlarsınız....
sizlerle gurur duyuyorum:bestmt: iyiki varsınız:rendeer::rendeer:

Özer abicim, bizlerde seni ve Marina yengemizi cok cok seviyoruz...:rendeer:

bunlar hep sercanın başının altından çıkıyor hepinizi TÜCCAR yaptı :queen:

ama ben bisey yapmadim, sadece teşvikte bulundum... milletin gözünü actim... korunun arkadaslar korunun... yaz geliyor daha fazla korunmaya ihtiyacınız olacak... motoguetta ayakkabı koruyucuları... ürünlerimizi kullanirsaniz kask takmanıza bile gerek kalmaz, motorunuzun beygir gucu artar, ikiden üçe gecislerde otomatik ara gazı yapar... kalkışlarda rahatlıkla tekere kalkmanızı saglar...

yani alın, toptan parekende farketmez, arkadaşlarınızda gorüpte kıskanmayın... sizin de olsun:queen::queen::queen:

Hyırlı sabahlar herkese.....:rendeer:

bu hafta çook berbat geçti arkadaşlar:salut:
bu sabah ceza bile yedim Yeşildere de:silent:
inşalah gelecek hafta iyi olur....

Özer abicim sadece 7 kilometre fazla yaptim diye 115 ytl de ben yedim:pale: o ceza senin nazar boncugun olsun artık, Allah daha beterinden kazalardan belalardan korusun...

İnsallah yakında İzmire gelecegim, o zaman iki suzuki gor bak neler yapacagiz:rendeer:

ne radarların ahını alacagız:mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Hyırlı sabahlar herkese.....:rendeer:

bu hafta çook berbat geçti arkadaşlar:salut:
bu sabah ceza bile yedim Yeşildere de:silent:
inşalah gelecek hafta iyi olur....

abi radar tabelalarına dikkat et levhaları zor görünen yerlere koyuyorlar bazen gerçekten fark etmek çokzor.geçmiş olsun:silent::silent::silent:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
günaydın herkese iyi hafta sonları

özer abi çok çok geçmiş olsun abi

vasco her zamanki gibi onlinesın cengiz abi senden parça için haber bekliyorum
xc 600 diversion nun parça sorunu varmı :silent:

cengiz abinin telefonunu bilen varmı acil aramam lazım motor için
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
İzmir ekibi....
yarın için herhangibir aktivite varmıııııı alooovvvv sesim gelürmü:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanıyorum torbalı SUBAŞI diye bir düşünce var akıllarda yapabiliriz mangal,sohbet,çay,gırgır,şamata yani kısacası İZMİR MT :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
sanıyorum torbalı SUBAŞI diye bir düşünce var akıllarda yapabiliriz mangal,sohbet,çay,gırgır,şamata yani kısacası İZMİR MT :queen:

olabilir Cengiz.....
yarın hava pek güneşli değil ancak yağmur da yok ve 17 derece olacak.
haydi bakalım mangal harika..çay harika...muhabbet harika.

listebaşına bizi koy hemen:
Özer + 1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst