Arkadaslar hepinize cok cok selamlar, beni niye hic merak etmiyonuz:salut: insan bi arar sorar, tamam ben köşeyi döndüm ama sizleri unutmadım... peki siz niye boyle yapıyosunuz...:mrgreen:
konulara biraz uzakta kalsam, ben geldim:rendeer:
herkese selmalar olsun
MT İzmir ekibi süpper insanlarsınız....
sizlerle gurur duyuyorum:bestmt: iyiki varsınız:rendeer::rendeer:
Özer abicim, bizlerde seni ve Marina yengemizi cok cok seviyoruz...:rendeer:
bunlar hep sercanın başının altından çıkıyor hepinizi TÜCCAR yaptı :queen:
ama ben bisey yapmadim, sadece teşvikte bulundum... milletin gözünü actim... korunun arkadaslar korunun... yaz geliyor daha fazla korunmaya ihtiyacınız olacak... motoguetta ayakkabı koruyucuları... ürünlerimizi kullanirsaniz kask takmanıza bile gerek kalmaz, motorunuzun beygir gucu artar, ikiden üçe gecislerde otomatik ara gazı yapar... kalkışlarda rahatlıkla tekere kalkmanızı saglar...
yani alın, toptan parekende farketmez, arkadaşlarınızda gorüpte kıskanmayın... sizin de olsun:queen::queen::queen:
Hyırlı sabahlar herkese.....:rendeer:
bu hafta çook berbat geçti arkadaşlar:salut:
bu sabah ceza bile yedim Yeşildere de:silent:
inşalah gelecek hafta iyi olur....
Özer abicim sadece 7 kilometre fazla yaptim diye 115 ytl de ben yedim

ale: o ceza senin nazar boncugun olsun artık, Allah daha beterinden kazalardan belalardan korusun...
İnsallah yakında İzmire gelecegim, o zaman iki suzuki gor bak neler yapacagiz:rendeer:
ne radarların ahını alacagız:mrgreen: