- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
Cengiz abi, Evren, ya ben?
SEN EVLEN :queen: SONRA MOTOR KOLAY :rendeer:
Cengiz abi, Evren, ya ben?
sen iste vasco getirmemmi baklava
cengiz abi bizim parça noldu abi ark acil bekliyo adam binemiyo motora
buradan soracağına msn i aç oradan sana parçanın burada bulunamadığını ve istanbuldan şiparişle getirileceğini ve hafta sonunu bulacağını söyleyeyim buradan herkez öğrenmesin :queen:
SEN EVLEN :queen: SONRA MOTOR KOLAY :rendeer:
buradan soracağına msn i aç oradan sana parçanın burada bulunamadığını ve istanbuldan şiparişle getirileceğini ve hafta sonunu bulacağını söyleyeyim buradan herkez öğrenmesin :queen:
ne evlenmesi yaaaaaa....:silent: Ben niye ölüyorum?
Biz Serçe ile böyle daha rahatız, daha çok görüşüyoruz, evlenenleri görüyoruz, en küçük fırsatta İzmir MT ayağına biryerlere kaçıyorlar:queen:
şaka bir yana, yazın sonunda en azından seninki gibi gibi birşeyler ayarlayalım bana Cengiz abi,
Cuma görüşürüz...
Birde özgür ve karmaçomalak... Olm geziyazılarına başlık açsaydınız ya.... İzmirin içinde ne işi var fotoların....![]()
grup harici gezi yaparsan böyle şeklin kaçar işte:queen:
ben seni tanımakta zorlandım güzel kardeşim yapma böyle ayrılıklar üzme bizi :rendeer:
abi ben izmirden karmacoma o yüzden izmirin içinde fotolar
biz 200 km.nin altında olan bir intikale gezi denmeyeceğine karar verdiydik , gelecek nesillere daha temiz bir site teslim etmek için topik kirliliğine karşıyız biz,
çarşı topik kirliliğine de karşı.
hakatten ya ne biçim çıkmışım, akşam üzeri dolunay vardı sanırım![]()
Tamam..Anlaşıldı.... .