[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vay be,darksilence ve karmacoma rahat durmamış :)
Fotoğraflar güzel..Fotoğraflarda da olsa darksilence ı görmek daha da güzel :p

İyi haftalar herkese.

Bu haftanın toplantı topici duyurulara açıldı,haberi olmayanların haberi ola.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba arkadaşlar,Cuma günkü toplantının özetini geçeyim herkes bilgilensin.
1. Öncelikle planlı geziler konusnda toplanma ve hareket saatlerine çok fazla önem gösterilecektir. Teker dönüş saatinden sonra gelenler ya yolda belirlediğimiz check noktalarında yada gidilecek yerde bizlerle buluşacaktır. Yani teker dönüş saati konusunda daha hassas ve ciddi davranacağız.

2. Her ne kadar herkesin grup sürüşünü bildiğini bilsekde yine de her gezi öncesi güzergah, mola yeri, check noktası ve grup sürüşü konularında bilgilendirme yapılacaktır.

3. yaz aylarının yaklaşması ve aramıza bir sürü yeni arkadaşın katılcağı da düşünüldüğünde yeni katılanların en az 2-3 hafta toplantılara katıldıktan sonra bizle grup sürüşü yapıp gezilere katılmasına, yada illa gelmek isterse tek başına grubun en sonunda (yada kendisi ayrı da gidebilir) gidilecek yere gelmesi uygun görülmüştür.

4. Geçen senelerde olduğu gibi daha planlı ve etkili geziler yapılması kararlaştırılmıştır.

5- Gezi yada Gurup sürüş organizasyonu yapan arkadaşlar Check noktalarını Açtığı duyuru başlığında özellikle belirtecektir......

6- Yolda benzin sigara gibi sair giderler için sık sıkdurulmayacaktır...Herkesin buna göre hazırlıklı gelmesi gerekmektedir.....

7- Gezi sırasında öncünün hızına kesinlikle uyulacak geçme veya geride kalma olmayacaktır....



Destek veren ve bilgilerini bizle paylaşan tüm dostlara teşekkürler. Benim eksikyazdığım yada eklemeyi unuttuğum bir nokta varsa lütfen eklemekten çekinmeyin.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
5- Gezi yada Gurup sürüş organizasyonu yapan arkadaşlar Check noktalarını Açtığı duyuru başlığında özellikle belirtecektir......

6- Yolda benzin sigara gibi sair giderler için durulmayacaktır...Herkesin buna göre hazırlıklı gelmesi gerekmektedir.....

7- Gezi sırasında öncünün hızına kesinlikle uyulacak geçme veya geride kalma olmayacaktır....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
karmacoma traktörde denediğini erbeşte denemeye kalkma bence :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet onlar da kaçmış ekledim listeye teşekkürler.


Pierzig mümkün oldukça fotoğraflı alıntı yapmayalım sitede. bu konuda da şikayetler var. teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde özgür ve karmaçomalak... Olm geziyazılarına başlık açsaydınız ya.... İzmirin içinde ne işi var fotoların.... :p:p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
6- Yolda benzin sigara gibi sair giderler için durulmayacaktır...Herkesin buna göre hazırlıklı gelmesi gerekmektedir.....

7- Gezi sırasında öncünün hızına kesinlikle uyulacak geçme veya geride kalma olmayacaktır....

6- Bak şimdi desene o zaman çok daha hızlı gideceğiz.. Kuralları yazanların en fazla tirkaki olduğu bi grupda :p:p..

7- hadi geçmemeyi anladım da arkada kalmayı anlayamadım be abicim. altımızda var bi YBR. Jikleyi açık unutmadıkça gitmior anasını satayım :pale::pale: . YOk ki altımızda bi Er-5 inden ER-6 sından :queen::queen:..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
6- Bak şimdi desene o zaman çok daha hızlı gideceğiz.. Kuralları yazanların en fazla tirkaki olduğu bi grupda :p:p..

7- hadi geçmemeyi anladım da arkada kalmayı anlayamadım be abicim. altımızda var bi YBR. Jikleyi açık unutmadıkça gitmior anasını satayım :pale::pale: . YOk ki altımızda bi Er-5 inden ER-6 sından :queen::queen:..

heh işte yaa nerdesin sen kardeşim :cat:

azımının içine girdin nerdeyse tam dilimin ucundakılerı sooyledın al sana benden bi ::plus1::
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Aramızdaki zayıf motorları da her zaman düşünmüşüzdür, onun için sürat 90 ı geçmez ama gereksiz duruşları önlemek amacıyla yolda benzin almak sigara almak gibi, duruşların olmıyacağı için gidilecek yere daha çabuk varılacak.

Arkada kalmadaki amaç kural bilmeyen yada tanımayanlar için geçerli . Fermuar düzeni giderken önündeki motorla aranda 2 saniyelik bir mesafe bırakman lazım aynanın kör noktasına girilmiyecek, öndeki motor arkadan gelen motoru rahatça görebilsin ki , arkada ne olup bittiğini de başını çevirmeden yada durmadan görüp anlıyabilsin. olay bu kadar basit.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Aramızdaki zayıf motorları da her zaman düşünmüşüzdür, onun için sürat 90 ı geçmez ama gereksiz duruşları önlemek amacıyla yolda benzin almak sigara almak gibi, duruşların olmıyacağı için gidilecek yere daha çabuk varılacak.

Intruder ımız da yok ki abicim ya :p:p:p..

Şaka bi yana kurallar güzel, tabi uyulduğu sürece işallah :cat::cat::cat:..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
YA Erdem, bizde şu an senin YBR bile yok, ağlamaaaaaa... Beni de ağlatacaksın... :)

Kurallar makul ve yerinde. Ama yeni arkadaşların uyum sağlamakta zorlanacağını zannetmiyorum. Ben yine de ayrı yola çıkmak yerine bilgilendirme yapmadan hiç yola çıkarmamak taraftarıyım...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
YA Erdem, bizde şu an senin YBR bile yok, ağlamaaaaaa... Beni de ağlatacaksın... :)

Gitaristim, sanatçım, güzel sanatkarım, artistim :):)..Kardeşim sabretmek gerekio sanırsam (da işin kötü yanı ben bayadır sabrediom ya neyse). Derler ya bişiii çok çok çok isteyimce böle, sürekli sürekli sölüyünce oluyomuş. İnanman gerekiomuş olaya. Bak bana

ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, .................................. :queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
hayırlı akşamlar izmir mt

artık benimde motorum oldu :mrgreen: 1 ehliyet kaldı onuda hallettimmi tamamdır. cengiz abiye bilgilerden dolayı ayrıca teşekkürler
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
arkadaşlar bana da CENĞİZ abinin telefonu lazım ondan başka bir telefonu soracagım.bir yamaha 750 lik var demişti.onun telefonunu alacagım nasip olursa agbime alacagız.şimdiden thank you
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
grup harici gezi yaparsan böyle şeklin kaçar işte:queen:

ben seni tanımakta zorlandım güzel kardeşim yapma böyle ayrılıklar üzme bizi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst