YA Erdem, bizde şu an senin YBR bile yok, ağlamaaaaaa... Beni de ağlatacaksın...
Gitaristim, sanatçım, güzel sanatkarım, artistim


..Kardeşim sabretmek gerekio sanırsam (da işin kötü yanı ben bayadır sabrediom ya neyse). Derler ya bişiii çok çok çok isteyimce böle, sürekli sürekli sölüyünce oluyomuş. İnanman gerekiomuş olaya. Bak bana
ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, ER-6n, .................................. :queen::queen::queen::queen: