[İzmir-MT] Seferihisar Seferi Fotoları

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tarıkk bide slayt vidyoo hazırlamışş onuda koycaktım amaa zencinin bi şarkısı var küfürlüü falan sevmedim müzigii:queen: onu degiştirmeye calışıyorumm :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yaw mepapixel oldum valla kotam doldu sayfaları açamıyorum goccaman resimler
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Tarıkk bide slayt vidyoo hazırlamışş onuda koycaktım amaa zencinin bi şarkısı var küfürlüü falan sevmedim müzigii:queen: onu degiştirmeye calışıyorumm :)

sen uyma ona pier, iyice terbiyesiz oldu bu aralar :p
koy fonda bi zeki müren, müzeyyen senar falan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu nasıl resim yüklemek yaaa...... Len pier sende böyle yüklersen artık....:pr:

Amma tembel mt oldunuz ha... 1 saatte zor açılıyor resim... Yüklemek daha kolay...:pr:

Varmı başka resim olan elinde?.....:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yüklemeyin kardeşim resim mesim sinir oluyorum iyice. yakacam bu siteyi en sonunda.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Daha gelecekk resimlerr var Murat hocamm durr sennnn :cherry: Aaaamettt nerdesin sendekileride koy hadee:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
haklısın wallace be eskiden böölemiydi ya, bi organizasyonu 5-10 resimle geçiştirince bile aza kanaat edip şükür diyoduk. 1 bilemedin 2 kişide zor resim çıkıyodu, bunlar iyice doyumsuz olmuş , ne sucuğa doyuyolar ne resime,
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
haklısın wallace be eskiden böölemiydi ya, bi organizasyonu 5-10 resimle geçiştirince bile aza kanaat edip şükür diyoduk. 1 bilemedin 2 kişide zor resim çıkıyodu, bunlar iyice doyumsuz olmuş , ne sucuğa doyuyolar ne resime,

Şansa bak ki 2 nizde gelememiştiniz dimi?.... Sizden başka bide APV98 vardı ahlayıp pufluyan....:queen::queen::queen:

adam kayboldu fellik fellik kaçıyo yaww... Yüzünü göremedik 15 gündür....:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
onun bi kaç daha fazla yaşı var ya bizden, demekki bünyesi bu kadar dayandı, bizim de az kaldı foto komasına girmemize.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu pazar kimse tutamaz onu... Dayısıyla atlar gider bak buraya yazıyorum.....:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kimi tutamıyoruz gene bu pazar. dayı kim ben bi dayun bilirim bi de karga. karga dedim de aklıma geldi Alp_tunay nasılsın be kardeşim.(gıcığım sana bu aralar hep bu gezilerin altında senin imzan var sineye çekemiyorum artık bünye çatlayacak orta yerinden).

Resim eklemek bir süreliğine yasaklanmıştır. Ekleyeni bende ekleyeceğim bilesiniz
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
kimi tutamıyoruz gene bu pazar. dayı kim ben bi dayun bilirim bi de karga. karga dedim de aklıma geldi Alp_tunay nasılsın be kardeşim.(gıcığım sana bu aralar hep bu gezilerin altında senin imzan var sineye çekemiyorum artık bünye çatlayacak orta yerinden).

Resim eklemek bir süreliğine yasaklanmıştır. Ekleyeni bende ekleyeceğim bilesiniz

Abi bende 100 tane daha olcaktı ozaman eklemiyim :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o yüztane sana yüz tekme olarak döner haberin olsun. yada 100 kere çalli sana çarpar bak söylemedi deme
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu arada çallı çarpar dedin de,Tarık bu gezide tam o kavşakta ışıkta durunca sana nolstalji olsun,geçmiş gözünün önüne gelsin,duygulan diye hafiften oturtacaktık Alper abiyle:p Son anda ışık yanınca kıstıramadık :queen:
Tek istediğimiz çallı nın eksikliğini hissetmemen,biraz da olsun nolstalji yapmandı :pale:Ama olmadı...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Bu arada çallı çarpar dedin de,Tarık bu gezide tam o kavşakta ışıkta durunca sana nolstalji olsun,geçmiş gözünün önüne gelsin,duygulan diye hafiften oturtacaktık Alper abiyle:p Son anda ışık yanınca kıstıramadık :queen:
Tek istediğimiz çallı nın eksikliğini hissetmemen,biraz da olsun nolstalji yapmandı :pale:Ama olmadı...

:queen: bundan sonra hep en arkadan gelcem :D bende kırmızı ışığa karşı sempati var durup onu izlemden geçemiyorum:queen:

keşke kıstırsaymışsınız. ben olsam kesin denk getirirdim.

Beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum abi ;)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
:queen: bundan sonra hep en arkadan gelcem :D bende kırmızı ışığa karşı sempati var durup onu izlemden geçemiyorum:queen:



Beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum abi ;)

kıyar mıyım kardeşim ben sana aşkolsun lafın gelişi. hoş resim yüklemeye devam edersen belki fikirlerim değişir:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst