[İzmir-MT] Seferihisar Seferi Fotoları

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Fotolar yavaş yavaş geliyor 107 tane zaman alacak ama yavaş yavaş

1000754th2.jpg

1000750rz4.jpg

1000751wo8.jpg

1000752ae8.jpg

1000759zg1.jpg

1000755yc9.jpg

1000756mn4.jpg

1000757xs1.jpg

1000758xm5.jpg


1000761xb1.jpg

1000762om0.jpg

1000764uq0.jpg

1000763ov2.jpg

1000765ar0.jpg

1000766sq6.jpg

1000767yp4.jpg

1000769au9.jpg

1000768pz7.jpg

1000771bz6.jpg

1000770jx2.jpg

1000772gs2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sen at resimleri de yavaş olsun..Razıyız.... :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim ne bu böyle. bi yerimiz şişecek valla habire sucuk sucuk deniz motor muhabbet. ohh ne ala. canımız çekiyor kardeşim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kardeşim ne bu böyle. bi yerimiz şişecek valla habire sucuk sucuk deniz motor muhabbet. ohh ne ala. canımız çekiyor kardeşim

Olm senin zaten şişecek yerin şişmiş.... Birazda biz şişirelim dimi yaw...:wiinkk::bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
napalım kardeşim canımız çekiyor sizde iyice şişirmeyin be yaw. biz göbeği indirecez diye rejime başladık sizin bu yaptığınız pek hoş olmuyor
İyi ya işte.... Fotolarla idare edersin artık... Aman dikkat fotoların üstüne su içme kilo aldırır....:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu haftada yapıcaz bişeyler siz kaçaklara inat....:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İşte o fotooooo.Höhhhh be Aykutummm abanowww Bi ekmekkk :queen: Bakıpta imrenmemek elde değil valaa seni Anlıyorum Murat hocam :cherry:

1000770jx2.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İşte o fotooooo.Höhhhh be Aykutummm abanowww Bi ekmekkk :queen: Bakıpta imrenmemek elde değil valaa seni Anlıyorum Murat hocam :cherry:

1000770jx2.jpg

O da ne... Aykut hepsini yedinmi lem.... Ondan sonrada yarım götürmüşsündür....

Valla resimlere bakınca canım gene çekti....:pr::pr::pr:

Birde o bakışlarda ki anlam ne ola ki...KorkutmA lem yeni gelecek insanları.... Azcık şööle güleç bak bidaha.....:queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
çalının altına gizlenip hepsini indirdim yanınada 1 lt kola çaktım ohhhh sonra benzinliğe kadar uyuklamışım ağırlık çökünce :p sonra rots ybr'ye ters binmeye kalkınca bi ayıldım bide er-5'e binince yeniden doğmuş gibi oldum :))

neyse geyikleri boşverin youtube açılmış...videolar geliyoooooooooooor

[YT]EdJP4mPyFO4[/YT]

buyrun...youtube açıldı keyifler yerine gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Tek kelimeyle süper olan gezinin süper kameramanı chatkut, videoların devamını bekliyoruz...Ellerine sağlık.:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
3. sü geldiiii....(Kumita45'e dikkatttt..) (alp_tunay ön kaldırırken forrap'ın ayaklarının yerden kesilmesine dikkattt)

[YT]X8XCh6ifY_M[/YT]
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Aykut'un videoları koyması sevindirici hele hele ki youtube un açılması daha da sevindirici.Mahkeme erişime el koymasın diye Facebook'da da gruplar çıkarsa sakın şaşırmayın
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
her yorumdan sonra bir video :) hepsi aynı mesajda olmasın sonra hepsini aynı anda açmaya kalkar youtube kilitlersiniz mazallah :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst