bir dahaki mangala geleceğim inşallah, lakin bu sefer "Balık" diyim ben

kanat kanat nereye kadar
Ben balıktan anlamam hocam artık anlıyorsanız iş size düşer :cherry:
Temizlemisidir kılçıgıdır hiç bilmem.
Karagöl mangal için çiçek gibi yer.
Birde foçada deniz manzarasına karşın çok tatlı koylarda mangal yapılabilir.
seçenekler git gide çogalabilirde bakalım şu ara tatil gelsin finallerimiz bitsinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
gezi-mangal güzel
alakasız olacak ama fazer ile z750 birbirine kıyasla nasıl? tecrübelerini aktarabilecek olan var mı?
Aslında bu konuda bir kapsamlı yazı yazmayı düşünüyordum fakat vakit bulamadım ve daha detaylı test etmem gerekiyordu.
Bende fazer alırken bi ara ciddi şekilde z750 düşünmeye başlamıştım .
Fazermı z750mi sorusuna ne forumda nede internette kapsamlı bir yazı bulamadım.
2-3 açılan konu ve birkaç yorumdan beterdi onlarda bilindik şeyler yakıt tork güç vs vs.
Z750li ile kısa bir sürüş yaptım aklıma gelenleri yazıyım.
Fazerda daha rahat bir oturuş posizyonu var yani z750 naked olmasına ragmen fazer kadar rahat degil fazer daha dik ve rahat bir oturuşa sahip.
Z750 ise naked olmasına karşı öne dogru gömülüyorsunuz alışık degilseniz çok garip gelebilir.
Selesi çok kaygan geldi depo ile aramda bir boşluk oluşturamadım fakat onun sebebi başkaymış.( motor yeni yıkanmış)
Sele fazer kadar rahat degil.
amortisörleri baya sert geldi. Sanırım flame ( alper ) sertleştirmiş.
İvmelenmesi daha iyi fazer alt devirlerde ölü z750 ise çok canlı.
rüzgarı direk gögsünüze çarpmasını hissedebiliyorsunuz.
Frenlerde ben pek fark görmedim.. yada Panik fren uygulamadıgım için öyle geliyor olabilir.
bir kaç kez z750 ile gaz açıp frenledim fazerdan inipte z750 binince fren konusunda etkilenmedim yani.
Fazer kullanırken enduro hissi veriyor bana.
Z750nin ilk bindiginizde koskocaman gövdesi şaşırtı geliyor .
Fakat z750 daha dengeli geldi. viraj testinde bulunamadım ama yinede iyi.
Kullanması çok keyifli ve kontrolü gayet kolay geldi.
Fakat alıcak olsam yine fazer seçerdim . kesinlikle objektif yaklışıyorum sürüş tarzım ve amaçladıgım motorculuk ruhuyla fazer örtüşüyor.
Artçım rahat olmalı. ben rahat olmalıyım ve uzun km yol yapabilmeliyim. motosiklet az yakmalı. topcase yakışmalı.
Rüzgar almamalı ve beni yeterince korumalı.
Sadece bunlar tekrardan fazer seçmeme yeter.
Uzun yola çıkmayıp şehir içinde gazlayacaklar için z750. uzun yola Gidilmezmi tabiki gidilir fakat fazerin rahatlıgı yok.
250ccden fazera geçerken alt devirlerde ölü oldugu için alışması daha kolay .
Fakat z750 tam tecrübe ister .
Fazerin yok kıc atıyor yok kafa kaldırıyor diye apaçi laflarına takılmayın adam alıp 1nci viteste dip gaz yaparsa motor ne yapsın
Bizim grupta fazeri nasıl sürdügümü herkes bilir ne yanlarım ne kıç atarım nede kafa kaldırrım iş kullanıcıda bitiyor
