İzmir MT Canlanıyor !! Gezilerle :)

Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Olur vallaha güzel olur herkesi ayrı ayrı özledim :(

Can dostum daha güzel gezileri birlikte yaparız inşallah :)

Bu 2 hafta finallerim var ondan sonra full devam :)

Kendi gittigim geziye gitmemiş gibi yorum attıgım günleri özlemle anıyorum :queen:

ahahah :D. Tamam Cemim. Bende Gürsuyla konuştum geçen gün. Onlar da sınavlarla boğuşuyorlarmış. Rahatlayınca arayın beni dedim. Haberleşelim mutlaka :). Kendine iyi bak.
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Canlansın canlansın çok güzel bir gün olmuş 2-3 hafta öncesine kadar bizde gitmiştik ama sizin gittiğiniz gibi bi yer hatırlayamadım yer güzelmiş bende katılmak istiyorum da tabi kabul ederseniz? İşler yoğun oluyor bazen kendime bile vakit ayıramıyorum. Sizi takip ediyorum yazılarınızı gezilerinizi görüyorum ortamınız çok güzel sıkı dostluklar kurmuşsunuz çok hoş böle şeler Allah devamını uzun yıllar getirsin inşallah tekerlerinize taş değmesin yolunuz açık olsun...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Canlansın canlansın çok güzel bir gün olmuş 2-3 hafta öncesine kadar bizde gitmiştik ama sizin gittiğiniz gibi bi yer hatırlayamadım yer güzelmiş bende katılmak istiyorum da tabi kabul ederseniz? İşler yoğun oluyor bazen kendime bile vakit ayıramıyorum. Sizi takip ediyorum yazılarınızı gezilerinizi görüyorum ortamınız çok güzel sıkı dostluklar kurmuşsunuz çok hoş böle şeler Allah devamını uzun yıllar getirsin inşallah tekerlerinize taş değmesin yolunuz açık olsun...

Hocam çok teşekkür ederiz iyi dilekleriniz için.

Gelmeden evel yada müsait olucagınız gün bana yada gezi yazısındaki mt üyesi kardeşlerimin linklerine mesaj atıp haber verebilirsiniz.

Forumu bazen takip edemiyoruz. Yada gelmek isteyenleri gözümüzle kaçırıyoruz yazılarını.

Karagöl 'De o sote yeri bulmak için baya ugraştım hatta 2-3 tümsekten inmek gerekiyor çimlerin arasından falan inip çıkıyorsunuz bi herkes şaşırdı orada :cherry:

Önden ben gidince tamam sorun yok misali herkes inmeye başladı :)

Yer çok güzeldi hatta artan kömürümüzüde oraya zula yaptık.

Grubun aslında bazıları ve en renkli üyeleri gelemedi bu gezide.

Dahada kalabalıgız :)
Kapımız herkese açık :)

:cat:
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
MAŞALLAH
İzmiri yaşattınız bana 3-5 foto ile tekeriniz her daim düz bassın !
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Hocam çok teşekkür ederiz iyi dilekleriniz için.

Gelmeden evel yada müsait olucagınız gün bana yada gezi yazısındaki mt üyesi kardeşlerimin linklerine mesaj atıp haber verebilirsiniz.

Forumu bazen takip edemiyoruz. Yada gelmek isteyenleri gözümüzle kaçırıyoruz yazılarını.

Karagöl 'De o sote yeri bulmak için baya ugraştım hatta 2-3 tümsekten inmek gerekiyor çimlerin arasından falan inip çıkıyorsunuz bi herkes şaşırdı orada :cherry:

Önden ben gidince tamam sorun yok misali herkes inmeye başladı :)

Yer çok güzeldi hatta artan kömürümüzüde oraya zula yaptık.

Grubun aslında bazıları ve en renkli üyeleri gelemedi bu gezide.

Dahada kalabalıgız :)
Kapımız herkese açık :)

:cat:

Sağolun en kısa zamanda yanınızdayım bir arkadaşım daha var onu da sürüklüyeceğim :cherry:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
gezi-mangal güzel :)

alakasız olacak ama fazer ile z750 birbirine kıyasla nasıl? tecrübelerini aktarabilecek olan var mı?
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
bir dahaki mangala geleceğim inşallah, lakin bu sefer "Balık" diyim ben :) kanat kanat nereye kadar :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
bir dahaki mangala geleceğim inşallah, lakin bu sefer "Balık" diyim ben :) kanat kanat nereye kadar :)

Ben balıktan anlamam hocam artık anlıyorsanız iş size düşer :cherry:

Temizlemisidir kılçıgıdır hiç bilmem.

Karagöl mangal için çiçek gibi yer.

Birde foçada deniz manzarasına karşın çok tatlı koylarda mangal yapılabilir.

seçenekler git gide çogalabilirde bakalım şu ara tatil gelsin finallerimiz bitsinde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

gezi-mangal güzel :)

alakasız olacak ama fazer ile z750 birbirine kıyasla nasıl? tecrübelerini aktarabilecek olan var mı?

Aslında bu konuda bir kapsamlı yazı yazmayı düşünüyordum fakat vakit bulamadım ve daha detaylı test etmem gerekiyordu.

Bende fazer alırken bi ara ciddi şekilde z750 düşünmeye başlamıştım .

Fazermı z750mi sorusuna ne forumda nede internette kapsamlı bir yazı bulamadım.

2-3 açılan konu ve birkaç yorumdan beterdi onlarda bilindik şeyler yakıt tork güç vs vs.

Z750li ile kısa bir sürüş yaptım aklıma gelenleri yazıyım.

Fazerda daha rahat bir oturuş posizyonu var yani z750 naked olmasına ragmen fazer kadar rahat degil fazer daha dik ve rahat bir oturuşa sahip.

Z750 ise naked olmasına karşı öne dogru gömülüyorsunuz alışık degilseniz çok garip gelebilir.

Selesi çok kaygan geldi depo ile aramda bir boşluk oluşturamadım fakat onun sebebi başkaymış.( motor yeni yıkanmış)

Sele fazer kadar rahat degil.

amortisörleri baya sert geldi. Sanırım flame ( alper ) sertleştirmiş.

İvmelenmesi daha iyi fazer alt devirlerde ölü z750 ise çok canlı.

rüzgarı direk gögsünüze çarpmasını hissedebiliyorsunuz.

Frenlerde ben pek fark görmedim.. yada Panik fren uygulamadıgım için öyle geliyor olabilir.

bir kaç kez z750 ile gaz açıp frenledim fazerdan inipte z750 binince fren konusunda etkilenmedim yani.

Fazer kullanırken enduro hissi veriyor bana.

Z750nin ilk bindiginizde koskocaman gövdesi şaşırtı geliyor .

Fakat z750 daha dengeli geldi. viraj testinde bulunamadım ama yinede iyi.

Kullanması çok keyifli ve kontrolü gayet kolay geldi.

Fakat alıcak olsam yine fazer seçerdim . kesinlikle objektif yaklışıyorum sürüş tarzım ve amaçladıgım motorculuk ruhuyla fazer örtüşüyor.

Artçım rahat olmalı. ben rahat olmalıyım ve uzun km yol yapabilmeliyim. motosiklet az yakmalı. topcase yakışmalı.

Rüzgar almamalı ve beni yeterince korumalı.

Sadece bunlar tekrardan fazer seçmeme yeter.

Uzun yola çıkmayıp şehir içinde gazlayacaklar için z750. uzun yola Gidilmezmi tabiki gidilir fakat fazerin rahatlıgı yok.

250ccden fazera geçerken alt devirlerde ölü oldugu için alışması daha kolay .

Fakat z750 tam tecrübe ister .

Fazerin yok kıc atıyor yok kafa kaldırıyor diye apaçi laflarına takılmayın adam alıp 1nci viteste dip gaz yaparsa motor ne yapsın :)

Bizim grupta fazeri nasıl sürdügümü herkes bilir ne yanlarım ne kıç atarım nede kafa kaldırrım iş kullanıcıda bitiyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
çok güzel bi etkinlik olmuş...:thumleft:
iyi ki de yemekten sonra baktım fotolara yoksa olacak gibi değil...insanın canı çekiyor yawww :mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
çok güzel bi etkinlik olmuş...:thumleft:
iyi ki de yemekten sonra baktım fotolara yoksa olacak gibi değil...insanın canı çekiyor yawww :mrgreen:

Aynen ben bile arada yorum yazmak için girdigimde tavukları görünce canım çekiyor :)

İzmire yolunuz düşerse tanışmak isterim hocam :cat:

Sonerede ugramış olursunuz :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Aynen ben bile arada yorum yazmak için girdigimde tavukları görünce canım çekiyor :)

İzmire yolunuz düşerse tanışmak isterim hocam :cat:

Sonerede ugramış olursunuz :)
inş.cem kardeşim çok isterim valla izmire tekrar gelmeyi.geçen sene geldik.çok sevdim izmiri.:flower:
soner görüştüğümüzde dj'lik yapıyordu fırsatı olursa tabi ki görüşmeyi ben de isterim.:bounce:
ama öncelikle vakit ve maddi imkanları ayarlamak lazım.:wiinkk:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Sonerle konuştuk onunda size selamı var haberiniz olsun :)

Gelirseniz görüşmek üzere:cat: izmir güzeldir :):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst