Akşam çok güzeldi.Gayet kalabalıktık,gelemeyen bir sürü arkadaş olmasına rağmen.Katılan arkadaşların ayaklarına(ya da lastiklerine işte

) sağlık.Katılan,katılmak isteyip katılamayan herkese teşekkürler:rendeer:
muratcelikcbr125r ve
TT532 çok teşekkürler.Gelirseniz bu tarafa haberimiz olsun
darksilence,sakın dün yıkamadın diye bu motor yıkama işinden kurtulduğunu sanma

Bu geleneği kimse bozamaz

Bu yıkama işi sen yıkıncaya kadar sürer,bir sonraki buluşmada halledersin artık yeni gelen diğer arkadaşlarla birlikte

Gördün,çok motosiklet yoktu,şunun şurasında 20 tane motosiklet yıkıyacaksınız,çok zor olmamalı
duyulmaz,lastiklerin güzeldi Ahmet

Motogp lastiği gibi

Düz giderken bile motor virajdaymış gibi yatıyor,bir iki virajda dizimi yere deydirdim...
karmacoma,seninle tanıştığıma çok memnun oldum,bundan sonra kesin bir şekilde bekliyorum her buluşmaya

Kaçarın yok

Ortamı beğenmene sevindim...Aramıza tam anlamıyla hoşgeldin:wiinkk:
PIERzig,iki kuruş yerine anahtarlık verdim işte daha ne istiyorsun

Hesapta anahtarlık varmıydı,bak işte havadan anahtarlığın da oldu daha ne

Tamam tamam vericem 2 kuruşunu

Dün bozuk yoktu...Seninle de yüz yüze görüşme fırsatımız olmasına sevindim,görüşelim bundan sonra

İlk ve son olayı olmasın,yoksa ben gelirim torbalı da bulurum kafana torba geçiririm ona göre
APV41,Cengiz abime katılımından dolayı ayrıca teşekkür ediyorum.Özlemiştik kendisini,çok iyi oldu dün gelmesi:rendeer: Ama öyle bir kere gelmeyle kurtulamaz

Bırakmayız peşini...
gureli,Rahmi abimiz bizi kırmayıp ta oralardan bizim için geldi,çok teşekkür ediyorum ayaklarına sağlık:rendeer:
MECİT,sanada ayrıca teşekkürler,yolunu uzattın,dar zaman içinde bize de zaman ayırdın.Çok teşekkürler,ayaklarına sağlık...:rendeer:
Tekrar tekrar katılan herkese teşekkürler...