[İzmir MT] 6 Temmuz Cuma Toplantısı - İnciraltı -

Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Volkan sana da ayrıca teşekkür ediyorum:rendeer: Er-5 için.Kafayı toparlayamadım halen.125den sonra 500 çok pis ruh durumuna soktu beni.:bounce::bounce::bounce::rendeer::rendeer::queen:Sol aynayı yaptırınca sana kör nokta aynası alacam :queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce:

Ooo iyimiş bu,bi tura bi ayna.Bu anlaşmayı sevdim ben.Bidahaki sefere çık dolan 2-3 saat de bi bakımını yaptırıver makinenin malum geldide geçiyo vakti.:)

Volkan ben onun debryajını,aynasını yaptırıp yağını değiştirip sana vereyim olmadı.Hani zamanın yok ya o bakımdan.Şimdi sen sabahdan akşama kadar iştesin,servis falan filan zaman da ayıramazsın sen.Tataroğlu Motosiklet Yıkama Yağlama servisine hoş geldiniz efennmmm:queen::queen::queen:

yaw ben baya kopmuşum sen motoruda mı değiştirdin wallaha haberim yokk ya çok özledim herkesiii burnımda tütüyorsunuz
çeşmeden beri kimseyi gördüğüm yokk
bana bozuk atyrsun gelmiyrm toplantılara diye ama
zannediyormusunki içim gitmyr gezilere toplantılara
ama motor olmayınca insanın eli ayağı bağlanyr ne yazıkki
çeşmeye sırf sizle olmak için biliyrsun otobüsle geldim dönüş eziyetti nerdeyse mahsur kalıcaktım
izmire toplantılara gelsem otobüs erken bitiyr
yoksa bağlasalar durmam burada anlayacağın
gözü kör olsun motorsuzluğun naparsınnn:pr::pr::pale:

bu arada ii olmuş saçları kestirmen yakışmışş
pek bi afilli olmuşsun
hem üzme sen canını beyazlar falan var diye
son araştırmalara göre
bayanlar kır saçlı erkekleri daha çekici buluyorlarmış(nesini anlamadım ammmaaa neyseee):queen:

Özlem motoru falan değiştirmedim Yine YBR var bende.Hedo dan almıştım da motorun devrini almamıştım sadece.1 haziran da aldım.AAA yeni motor alsam öttürürdüm burda haberin kesin olurdu hehehee

Ha çeşme gezisinin otobüs bulmada yaşadığın sorunları göremediğimiz için pek bilmiyoruz ama bu böyle olmaz.Motor alacağın yok,sana da bi Ford Ka alalım.Hemşehirlilerini yalnız bırakma.Modifiyem.com dan sakın kopma...:queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::cat::cat:

Ben de fazladan baston kilit var şifreli hemde...İlk taliplisine verecem ahhahaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Ha çeşme gezisinin otobüs bulmada yaşadığın sorunları göremediğimiz için pek bilmiyoruz ama bu böyle olmaz.Motor alacağın yok,sana da bi Ford Ka alalım.Hemşehirlilerini yalnız bırakma.Modifiyem.com dan sakın kopma...:queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::cat::cat:

Ben de fazladan baston kilit var şifreli hemde...İlk taliplisine verecem ahhahaaa

her ne kadar manisalı olmasamda hemşerilerime toz kondurmamm ben
çoluk çocuğa karışınca senide görürüzz KA mı alıyrsun C4 mi bilmem artık
ben torun torbaya karışana kadar tek aşkım 2 teker cnm KA lar senn olsun
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
her ne kadar manisalı olmasamda hemşerilerime toz kondurmamm ben
çoluk çocuğa karışınca senide görürüzz KA mı alıyrsun C4 mi bilmem artık
ben torun torbaya karışana kadar tek aşkım 2 teker cnm KA lar senn olsun

çoluk çocuğa karışmama daha var benim.Çoluk çocuk da olsa motosiklete devam,ha torun olayına girince artık elimizden geldiğince...torunlara kullandırırız yaww.Bunlar uzun vadeli işler.Sen kendine bak torun torba için önce ilk adımını at.hehheee:p:p:p:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Allah kara kaşlı kara gözlü beyaz BMW li(R serisinden) biri nasip etsin:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst