[İzmir MT] 6 Temmuz Cuma Toplantısı - İnciraltı -

Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
selamlar olsun herkese..;)
daha yeni işten geldim hazırlanıyorum az sonra yola çıkarım...
bu arada hava da kapattı gibi.bi aksilik( yağmur gibi..) çıkmasa bari...ama yağsaydıda fena olmazdı ya neyse..topraklarımız aç..
bu arada bu kova ile su meselesi doğru mu hakikaten...?ben yanımda getiremem gibi de o yüzden dedim yani..koyucak yerim yok..:)

hocam kova su buluunur orda ayıp ettin sen iste:cherry: yalnız şöle bi durum var yıkancak model aynı olmalı cbf 250 gibi kampanya gibi bişi:cherry:
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
Güzel gün olmuş belli. Yemekler falan süper... Bende yarı izmirli sayılırım. Ailem orada yaşıyor babamın işinden dolayı. Bornovada evimiz. Ama bende işimden dolayı memleketimde Elazığdayım. Bizimde sizler gibi gurubumuz ve resmi kulübümüz var. Elazığ MT sayfasından görebilirsiniz. Özledim valla İzmiri. Herkese selamlar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Bekliyoruz ne şekilde olursa olsun farketmez gelmen önemli kardeş...

eyvallah saolasın bu arada..:wiinkk:

hocam kova su buluunur orda ayıp ettin sen iste:cherry: yalnız şöle bi durum var yıkancak model aynı olmalı cbf 250 gibi kampanya gibi bişi:cherry:

beraber yıkıycaz demek...:cherry:eyvallah diyelim o zaman..yalnız bu geleneği biraz daha açabilir miyiz..nasıl yapılıyo yani..iki aynı model geldiği zaman nası bir uygulama yapılıyor_?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
71
Ah arkadaşlar İzmiri nasılda özledim, geldiğimde toplantınız olursa motorlu yada motorsuz yanınıza muhakkak uğrayacam..

Adana kebaptan bahsetmişsiniz, herşey yerinde yenir tabi.. yolunuz bu tarafa düşerse yapmasını bilmiyorum ama kebap yenilecek çok iyi yerler biliyorum :)
Görüşmek üzere..:salut:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
eyvallah saolasın bu arada..:wiinkk:



beraber yıkıycaz demek...:cherry:eyvallah diyelim o zaman..yalnız bu geleneği biraz daha açabilir miyiz..nasıl yapılıyo yani..iki aynı model geldiği zaman nası bir uygulama yapılıyor_?

hedowich diyorki aynı model olduğu için benim motoru yıka, ama sende güzel anlamışsın öylede yapılabilir dimi hedo :queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
hedowich diyorki aynı model olduğu için benim motoru yıka, ama sende güzel anlamışsın öylede yapılabilir dimi hedo :queen::queen:

peki sebep neden sadece ben_?yeni olduğum için mi_?

hemen motor sıcakken mi yıkanıyo..peki o benim motorumu yıkıyacak mı_?:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
bız daha evdeyız anca geldık cıkıyoruz bırazdan see you:)

saygılarımızla :bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
harika bir yerdi tadına doyamadım teşekkürler :) herkeside gördük gayet kalabalıktık yeni gelen arkadaşlarada tekrar hoşgeldin diyelim:)pier-zgimide gördüm daha ne olsun:mrgreen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Güzel gün olmuş belli. Yemekler falan süper... Bende yarı izmirli sayılırım. Ailem orada yaşıyor babamın işinden dolayı. Bornovada evimiz. Ama bende işimden dolayı memleketimde Elazığdayım. Bizimde sizler gibi gurubumuz ve resmi kulübümüz var. Elazığ MT sayfasından görebilirsiniz. Özledim valla İzmiri. Herkese selamlar.

sen bu msj ı attığında henüz olmamıştı yemek işi ama hedowich yemekden sonra ilk msjı atmış hehheee...Yemek iyiydi adana güzeldi.MEzelerde iş yoktu.Ortam hava durumu ve armut koltukalr gayet güzeldi.Gelen herkese çok teşekkürler.

Volkan sana da ayrıca teşekkür ediyorum:rendeer: Er-5 için.Kafayı toparlayamadım halen.125den sonra 500 çok pis ruh durumuna soktu beni.:bounce::bounce::bounce::rendeer::rendeer::queen:Sol aynayı yaptırınca sana kör nokta aynası alacam :queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce:

Ve ve ve Murat abi...bişey demiyorum abi anladın sen onu :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

onu bunu boşwerin de kullananlar için
LASTİKLERİM NASIL AMA :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ortak bi paydada buluşabilen, herkesin belli bi seviyede ve görgüde olduğunu gördüğüm bu şekilde toplu bi buluşmanın zevkli olacağını tahmin etmiştim ama tahminlerimden çook daha iyi olduğunu gördüm. en azından bi tebessüm bile eden hepinize teşekkürler...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
harika bir yerdi tadına doyamadım teşekkürler :) herkeside gördük gayet kalabalıktık yeni gelen arkadaşlarada tekrar hoşgeldin diyelim:)pier-zgimide gördüm daha ne olsun:mrgreen:
Walaa Erkmenim bende seni dünya gözüyle gördüm gam yemem artık:cherry:

Dedigin gibi çok güzel bi geceydi burdan herkese kucak dolusu:rendeer:
Bu arada forrap paranın üstünü vermedin 2 kuruş ona göre:p:queen:
duyulmaz
Yok kesin bu ahmet ybr'yi yakacak:p Yaw herkes test etmişken bende test etseydim şu lastikleri:pr::mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Foroğraflar nerdeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Üşenmeden bizleri görmek için yolunu uzatıp yanımıza gelen Mecit kardeşimede özellikle teşekkür ederim.Eski kurt yeni tatlısu motorcularına duyurulur(İski,Lodos,gürkay anladınız siz onuu:))
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Akşam çok güzeldi.Gayet kalabalıktık,gelemeyen bir sürü arkadaş olmasına rağmen.Katılan arkadaşların ayaklarına(ya da lastiklerine işte :)) sağlık.Katılan,katılmak isteyip katılamayan herkese teşekkürler:rendeer:

muratcelikcbr125r
ve TT532 çok teşekkürler.Gelirseniz bu tarafa haberimiz olsun :)

darksilence,sakın dün yıkamadın diye bu motor yıkama işinden kurtulduğunu sanma :) Bu geleneği kimse bozamaz:)Bu yıkama işi sen yıkıncaya kadar sürer,bir sonraki buluşmada halledersin artık yeni gelen diğer arkadaşlarla birlikte:)Gördün,çok motosiklet yoktu,şunun şurasında 20 tane motosiklet yıkıyacaksınız,çok zor olmamalı:)

duyulmaz,lastiklerin güzeldi Ahmet:) Motogp lastiği gibi:)Düz giderken bile motor virajdaymış gibi yatıyor,bir iki virajda dizimi yere deydirdim...:)

karmacoma,seninle tanıştığıma çok memnun oldum,bundan sonra kesin bir şekilde bekliyorum her buluşmaya:) Kaçarın yok :) Ortamı beğenmene sevindim...Aramıza tam anlamıyla hoşgeldin:wiinkk:


PIERzig
,iki kuruş yerine anahtarlık verdim işte daha ne istiyorsun:pHesapta anahtarlık varmıydı,bak işte havadan anahtarlığın da oldu daha ne :) Tamam tamam vericem 2 kuruşunu :) Dün bozuk yoktu...Seninle de yüz yüze görüşme fırsatımız olmasına sevindim,görüşelim bundan sonra:)İlk ve son olayı olmasın,yoksa ben gelirim torbalı da bulurum kafana torba geçiririm ona göre:)

APV41,Cengiz abime katılımından dolayı ayrıca teşekkür ediyorum.Özlemiştik kendisini,çok iyi oldu dün gelmesi:rendeer: Ama öyle bir kere gelmeyle kurtulamaz:)Bırakmayız peşini...

gureli,Rahmi abimiz bizi kırmayıp ta oralardan bizim için geldi,çok teşekkür ediyorum ayaklarına sağlık:rendeer:

MECİT
,sanada ayrıca teşekkürler,yolunu uzattın,dar zaman içinde bize de zaman ayırdın.Çok teşekkürler,ayaklarına sağlık...:rendeer:
Tekrar tekrar katılan herkese teşekkürler...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Ortam çok güzel herkez gayet sıcak ve samimi forrap, PIERzig, duyulmaz, hedowich ve diğer üyeler Süper bir ortam ilk gelişimdi ama kesinlikle son değil. :wiinkk:


Not: "duyulmaz" ER5 bu üç karakteri kafana çok takma sonu yok :queen: yaşanmış güzel bir andı başladı ve bitti :queen: şaka bi yana ileri de daha iyilerine sahip olman dileğiyle.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Foroğraflar nerdeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Üşenmeden bizleri görmek için yolunu uzatıp yanımıza gelen Mecit kardeşimede özellikle teşekkür ederim.Eski kurt yeni tatlısu motorcularına duyurulur(İski,Lodos,gürkay anladınız siz onuu:))

YA ABİ SAÇMALAMA,,ZEVKLE GELİYORUZ BİZ,NE YOL UZATMASI..

AMA ESKİ KURTLARA İYİ GÖNDERME YAPMIŞSIN,,BEN BİŞEY DEMİYORUM :bounce::bounce:


EVET DOSTLAR ÇOK GÜZEL BİR TOPLANTI OLDU..MEKANDA ÇOKGÜZELDİ,,EMEĞİ GEÇEN TÜM DOSTLARA,ABİLERİME TEŞEKKÜRLER..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tarık,seninle tanıştığımıza çok memnun oldum.Grubumuzu gördün,bundan sonra bekliyoruz seni de:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
akşamki buluşmaya gitmeden önce rahmi abime süpriz yapayım dedim yaptımda çok şaşırdılar. yangemle ikisi beni görünce, neyse çabuk atlattılar şaşkınlıklarını.ikisinede çok teşekkür ederim sıcak sohbet ve enfes ikramları için.verdiğim rahatsızlık için özür dilerim kendilerinden.


Shot with F15 at 2007-07-07


Shot with F15 at 2007-07-07
işte izmir mt ile akşam buluşmamız,aramıza yeni katılıp oraya kadar gelen arkadaşlarımıza çok teşekkürler renk verdiler buıluşmaya


Shot with F15 at 2007-07-07


Shot with F15 at 2007-07-07


Shot with F15 at 2007-07-07


Shot with F15 at 2007-07-07
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar için teşekkürler Ümmet abi.Seni görmek güzeldi:)
Bu fotoğraflar daha yeni toplanmaya başladığımız anlar arkadaşlar (hava bile kararmamış dikkat ederseniz)sanmayın ki bu kadar kişiydik :) Fotoğrafların devamını bekliyoruz...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ama ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KALABALIKTIK FORRAP..BİR ARA MEKAN SAHİBİ İSYAN EDİCEK SANDIM..

HELE KEBAPLAR İÇERDE PİŞERKEN ,,SEN DUMANI GÖRDÜNMÜ TUNCER...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst