- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
kadeşim emir seni çok özledik motrun olmasada olur sen bizimle ol yeter
kardeşim bize mevlana şekeri getirecenmi tabiki kendinide getir birde sahibindeki hondalara bak iyiyse alalalım onları
bekliyoruz dörtgözle
arkadaşlar pazara birşeyler yapalım lütfen beni kırmayın bakın pazar boşum canım arkadaşlarım sizler için uykumdan vazgeçeceğim nöbet çıkışı pazar şu anda nöbetteyi benim içinde gezin bugün
tarkancım şstediğin şeker olsun getiririm tabi. valla cbxlere bakamadım ya bugün yarında kapalı olur artık elemanlar kısmet...
Valla bide severimki konya şekerini....1 kg olsa yerim...Canımda çekti bak.....:salut:
sana yok hemşerim şeker meker. hava atıyosun bize jawasakiyle günlük kiraya bile vermiyosun ne getirecem sana şeker Allah Allah yahu canı çekmişmiş :queen:
neyse kıyamadım sana da getireyim canın çekmesin çeşitli fizyolojik sıkıntılar doğmasın
Son düzenleme: