[İzmir MT] 31 Ağustos Cuma "Elime diken battı" Buluşması

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
geldik . gördük ve gittik :p :p dün akşamki toplantıda emeği geçenlere tşk ederim uzun süre sonra sizleri görmek iyi geldi . bir dahaki toplantıda görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Güzel geceydi....Ama en güzeli Büyük PİER küçük zig in bize gitarla konser vermesiydi:cherry:.... Eline ve ağzına sağlık....:rendeer:

hay klavyeme biber süreyim, çok özür ya PİERzig e teşekkürü unuttum ilk msjımda, dostum eline ağzına sağlık, mt sanatın ve sanatçının yanındadır da biz sen çalarken gerekli tezahüratı yapamadıysak kusurumuza bakma, ikisi beraber çok uyumluydular dimi alper abi.

Sağolun varolun alkışlayan elleriniz dert göreye:queen:

Erudite,Alico,bur-k@,PHAETONW12 ile tanıştıgıma memnun oldum :cat:

Gelmeyenlerinde kulaklarından mıncırıyoruz :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tek kişilik dev orkestra harikaydı pier çaldı küçük ZİG söyledi torbalıda vokaldeydi ( allah sizi ne yapsın bilmemki ) bu arada 1925 kardeşim sanada büyük geçmiş olsun çok ucuz yırtmışsın allah korumuş

not; tuncer şu yaka kartı olayını halledelim abi insanları isimleriyle tanımıyoruz ayıp oluyor çok kalabalık bir grubumuz var isimler akılda tutulmuyor birde bende yaşlılık var hafıza zayıfladı ( ne diyordum unuttum ) kalabalık bir grubuz diyordum sanırım ama şu tema üyeliği sadece kuru kalabalık olmadığımızı ülkemiz içinde faydalı olduğumuzu daha iyi gösterecek sana bu konudaki DUYARLILIĞIN konusunda ayrıca teşekkür ederim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
APV41,ben herkesin ismini,nerede oturduğunu,kaç doğumlu olduğunu,ne iş yaptığını,ne zamandır grupta olup hangi buluşmalara gelip hangilerine gelmediğini aklımda tutuyorum :p Databank gibi adamım:)Sen yaka kartlarıyla bunu yapabilirmisin :p Tamam tamam abi,yaka kartı işini yapıcaz şaka maka:cat:

Zig unutmuşum seni:)Eline sağlık...Ayrıca motorla alıp bıraktığın için de teşekkürler :)

---
TEMA hakkındaki düşünceleriniz ve duyarlılığınız için ben teşekkür ediyorum:cat:
---
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Sonunda gelebildim :mrgreen: İnşallah bundan sonra daha aktif katılımcı olabilirim. PIERzig , bende tanıştığıma çok memnun oldum. Herkesle tanıştığıma memnun oldum. Erdem, forrap özlemişim sizi. Cengiz abimi de gördüm die çok sevindim hem :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tekrar hoş geldin eser sen bizim tepedeki gözümüz kulağımızsın bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tek kişilik dev orkestra harikaydı pier çaldı küçük ZİG söyledi torbalıda vokaldeydi ( allah sizi ne yapsın bilmemki ) bu arada 1925 kardeşim sanada büyük geçmiş olsun çok ucuz yırtmışsın allah korumuş

not; tuncer şu yaka kartı olayını halledelim abi insanları isimleriyle tanımıyoruz ayıp oluyor çok kalabalık bir grubumuz var isimler akılda tutulmuyor birde bende yaşlılık var hafıza zayıfladı ( ne diyordum unuttum ) kalabalık bir grubuz diyordum sanırım ama şu tema üyeliği sadece kuru kalabalık olmadığımızı ülkemiz içinde faydalı olduğumuzu daha iyi gösterecek sana bu konudaki DUYARLILIĞIN konusunda ayrıca teşekkür ederim

Büyük PİER in gitar çalması harikaydı.... Ama küçük zig in sesi biraz akortsuz du....:queen::queen::queen: Arada akort vermek lazım....:queen::queen:

Kart olayını ertelemeyelim.... Dün tanıştığım iki kişinin adını da unuttum.... Hiç olmassa akılda isimleri ve nick leri kalır....

Hatta Mt bandanaları yaptıralım.... İsimler ve nicler yazılı olan.... Ya da istanbuldan özel t-shirt ler isteyelim isimli nickli......


Alico senide aramızda görmek isteriz ailecek...Bizde herkes aslında ailecek gelir.... Bakma hanımların hep işi aynı zamana denk gelmiş.....:p

Böcük senin de motoruna hayran kaldım.....Güle güle bin....Alsammı acaba?....:silent:
Seninkini diil....Korkma....:p
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eser (erudite),valla en çok ben sevindim seni gördüğüme :p Kafamda garip düşünceler dolaşıyordu,acaba uzun saçlı sarışınmıydı yoksa uzun sakallı dazlakmıydı diye düşünmeye başlamıştım :) Açma arayı bu kadar...Cidden özlettin kendini ama sonunda gelebildin :) Ama biliyorum bundan sonra gelirsin sen,gelirsin gelirsiiin...

Alico96,hoşgeldin aramıza,tekrar görüşmek dileğiyle :cat:


PIERzig,yandığının resmidir bu mesajlar:p Büyük PIER im küçük zig'im :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel bi gece geçirmişsiniz malum şehir dışında olduğumdan katılamadım bi dahakine artık kısmetse.
ama hiç ses soluk yok noldu benim mötör olayını konuşmadınız mı hiç yahu ? acil bulmam lazım arkadaşlar......yok mu sarı gs200 ü olan sercanı tanıyan cebini bilen ???
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bi geleneksel buluşmamızı daha yaptık...yine güzel bir gece ve ortam oldu...
pierzig ağzına sağlık, bahşişleri çalmadan önce toplamaya kalktın elin boş döndün:queen:bidahakine gösteri bitince ben senin yerine kaskı dolaştırırım avantamıda alırım :p
Erudite çok memnun oldum,motorunu deneme şansımda oldu çok beğendim güle güle kullan...
Forrap hadi aktivite gidelim biyerlere deniz mangal falan...ocakbaşı topiğini bekliyorum...

aykut : tuncer kokoreç yemeye gidiyoruz gelsenize...
tuncer : yaw ne kadar b.ktan iş varsa beni çağırıyosunuz :silent:
aykut : :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
chatkut,kokoreç mevzuunu açma :p Hakkaten öyle ama :p Kokoreç konusunda neden bana bu kadar cömertsiniz (herkes söyledi kokoreç yemeye gel diye:p) niçün niçün :p Amma meraklısınız bana mok yedirmeye :queen:

Yakında mangal partisi var arkadaşlar (aslında haftaya olacaktı ama aöf sınavları var,gruptan ben dahil bir kaç arkadaş -bknz ben,sandman ve ismini saymakla bitmeyecek aöf zedeler- sınavlara girecek,du bakalım naapcaz :)).
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şöyle bir program yapalım; siz sınava girin biz arkadaşlarla motorumuza atlayalım grup sürüşüyle mangal yakılacak mekana gidelim mangalları yakalım köfteleri adanaları tavukları sucukları pişirelim vah vah diyerek onları yiyelim sizin için üzülelim resim çektirelim en üzgün halimizle mangal dumanlarından gözlerimiz yaşarmış halde sonra siz sınavdan çıkın evinize dönün oturun televizyon seyredin daha sonra gezi resimlerinize bakarsınız

bu mesajdan sonra ; hepinizi çok sevmiştim arkadaşlar iyi kötü yol yapmıştık tuncer beni banlamadan önce ve diğer arkadaşlar bir araya gelip motorumu ateşe vermeden önce
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hımmm o fikirde güzelmiş Cengiz abi...
::evil::::ban::::belge::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
güzel bi gece geçirmişsiniz malum şehir dışında olduğumdan katılamadım bi dahakine artık kısmetse.
ama hiç ses soluk yok noldu benim mötör olayını konuşmadınız mı hiç yahu ? acil bulmam lazım arkadaşlar......yok mu sarı gs200 ü olan sercanı tanıyan cebini bilen ???



Yeni mi çıktı gs 200 sayın hakimim..... Gel sana er-200 verelim.....:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Neden rezil ediyosun abi adamı:pBende gördüm ama bahsetmemiştim :p Zealsun gs200 ünü sattı ya,suzuki nin de gs500 ünü gs200 gibi görüyor,biz buna eski motor tramvası diyoruz :) Sevgiliden,çok sevdiğin biri ya da bir nesneden ayrılınca bu tarz şeyler oluyor...
Geçer ama,pek üzülmeye değmez...
Yenisini almakla geçmesi bir olur :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çabucak bulun şu adama motörünü..... Travma sonrası kötü olabilir.....

Emircim çabuk gel sen konyadan buluruz sana bi traktör....:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
güzel bi gece geçirmişsiniz malum şehir dışında olduğumdan katılamadım bi dahakine artık kısmetse.
ama hiç ses soluk yok noldu benim mötör olayını konuşmadınız mı hiç yahu ? acil bulmam lazım arkadaşlar......yok mu sarı gs200 ü olan sercanı tanıyan cebini bilen ???

Hocam Sercan'ın cebini sana özelden göndereyim ama baştan söyleyeyim üzerindeki aksesuarlar dahil değil :)Ona kanıp alma yani...:queen:

Neyse arkadaşlar kaybolmayın bir yere, Ramazan ayı itibariyle hep birlikte olacağız,
Bizim İzmir-MT Çalgı-Çengi topluluğu gitgide büyüyor anlaşılan, her toplantıda gitarı eline alıp, çalıp söyleyen arkadaşların isimlerini görüyorum, kışlar daha zevkli geçecek desenize... Hadi bakalım, biz ünlü bilem oluruz bu gidişle...:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kötü bir niyetim yok sadece nasıl bir şey hatırlatayım dedim


 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam hadi gidelim...... :flower:::haapppy:::comico:::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst