[İzmir MT] 31 Ağustos Cuma "Elime diken battı" Buluşması

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kadeşim emir seni çok özledik motrun olmasada olur sen bizimle ol yeter
kardeşim bize mevlana şekeri getirecenmi tabiki kendinide getir birde sahibindeki hondalara bak iyiyse alalalım onları
bekliyoruz dörtgözle

arkadaşlar pazara birşeyler yapalım lütfen beni kırmayın bakın pazar boşum canım arkadaşlarım sizler için uykumdan vazgeçeceğim nöbet çıkışı pazar şu anda nöbetteyi benim içinde gezin bugün

tarkancım şstediğin şeker olsun getiririm tabi. valla cbxlere bakamadım ya bugün yarında kapalı olur artık elemanlar kısmet...

Valla bide severimki konya şekerini....1 kg olsa yerim...Canımda çekti bak.....:salut:

sana yok hemşerim şeker meker. hava atıyosun bize jawasakiyle günlük kiraya bile vermiyosun ne getirecem sana şeker Allah Allah yahu canı çekmişmiş :queen:

neyse kıyamadım sana da getireyim canın çekmesin çeşitli fizyolojik sıkıntılar doğmasın :p:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tarkancım şstediğin şeker olsun getiririm tabi. valla cbxlere bakamadım ya bugün yarında kapalı olur artık elemanlar kısmet...


Bize yok tabi.....:salut::salut::salut::salut:

Büyük PİER in küçük zig ine söölerim bak.....:p


Şimdi dicekki okumadan yazıyorsun....Ben bilirim adamımı.....Halbuki mesajını değiştirdi......:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
::sos::
Uleymmmm uleymmmmm
Hepinize ayrı ayrı cevap verirdim ama dua edin net kafedeyim :cherry:
5 dakikam kaldı zati :queen:
Birisi ordan PIERin sesi akortsuz demiş kabul ediyorum:pale: sen niye gelmedin solemeye Alper abi heaaaaa heaa::evil:::pl:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
::sos::
Uleymmmm uleymmmmm
Hepinize ayrı ayrı cevap verirdim ama dua edin net kafedeyim :cherry:
5 dakikam kaldı zati :queen:
Birisi ordan PIERin sesi akortsuz demiş kabul ediyorum:pale: sen niye gelmedin solemeye Alper abi heaaaaa heaa::evil:::pl:

Yok len..... PİER güzel gitar çaldı....Alkışlamak lazım..... Ama Küçük zig in sesi akortsuz dedim.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Sağolun varolun alkışlayan elleriniz dert göreye:queen:

Erudite,Alico,bur-k@,PHAETONW12 ile tanıştıgıma memnun oldum :cat:

Gelmeyenlerinde kulaklarından mıncırıyoruz :)

bende tanıştığımıza memnun oldum :cat: güzel bir buluşmaydı,ama ne yalan söyleyeyim mekan pek hoşuma gitmedi benim,motosikletleri içeriye almamalarına da sinir oldum,herşeye rağmen dostları görmek ve sohpet etmek güzeldi,katılan herkese teşekkür ederim,vaktim olsa daha kalmak isterdim,neyse artık bir dahaki sefere :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende tanıştığımıza memnun oldum :cat: güzel bir buluşmaydı,ama ne yalan söyleyeyim mekan pek hoşuma gitmedi benim,motosikletleri içeriye almamalarına da sinir oldum,herşeye rağmen dostları görmek ve sohpet etmek güzeldi,katılan herkese teşekkür ederim,vaktim olsa daha kalmak isterdim,neyse artık bir dahaki sefere :rendeer:


Valla bende sevmedim yeri..... Demekki varmış bişeyler.....:p:p

Bidahakini Martıda yapalım....Hem ucuz hem denizkenarı hemde güzel yer be.....:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamam arkadaşlar bi dahakine başka yerde yaparız :) Orayı özellikle şu sinema işi için beğenmiştik.Ama sinema v.s olmadan biraz yavan kalıyor...
Bir dahakinde farklı mekanlarda görüşmek üzere:)
Yüzünüzden gülümseme,aklınızdan soru işaretleri eksik olmasın :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
martı iyidir KANADIM SUYA DEĞDİ TOPLANTISI orada yapılmalı bence hem en azından gitar çalacak yeri yok pier e yazık olmaz ( ötekini bilmem ne olur )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o kadar ŞEYE kurban olunmaz ya koç gibi adamsın mudurnu şey pardon ne koçuydu o hatırlayamadım
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Arkadaşlar Hepinizle Taniştiğima Memnun Oldum.ilgi Ve Alaka Için Ayri Ayri Teşekkür Ederim.bundan Sonrada Maksimum Katilim Yapmak Dileğiyle.selamlar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyi..Hadi o zaman martı ya.... Cuma bekleriz...
Başlık geliyor....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanıyorum M Ü K e ( motor üst kurulu ) takıldı topik az sonra gelebilir alper umarım memnun olursun okuyunca
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yav haber mi verdiniz de onaylamadım :) Dur bakayım,uygun görürsem onaylıcam söz :p Mük mük karıştırmayın,zig le uğraşıyoz bide mük çıkmasın başımıza :p
Hehe durun onaylıyorum...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu topik ömrünü doldurmuştur tüm izmirin başı sağolsun
ŞİMDİ İLERİYE BAKALIM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst