Güzel geceydi....Ama en güzeli Büyük PİER küçük zig in bize gitarla konser vermesiydi:cherry:.... Eline ve ağzına sağlık....:rendeer:
hay klavyeme biber süreyim, çok özür ya PİERzig e teşekkürü unuttum ilk msjımda, dostum eline ağzına sağlık, mt sanatın ve sanatçının yanındadır da biz sen çalarken gerekli tezahüratı yapamadıysak kusurumuza bakma, ikisi beraber çok uyumluydular dimi alper abi.
tek kişilik dev orkestra harikaydı pier çaldı küçük ZİG söyledi torbalıda vokaldeydi ( allah sizi ne yapsın bilmemki ) bu arada 1925 kardeşim sanada büyük geçmiş olsun çok ucuz yırtmışsın allah korumuş
not; tuncer şu yaka kartı olayını halledelim abi insanları isimleriyle tanımıyoruz ayıp oluyor çok kalabalık bir grubumuz var isimler akılda tutulmuyor birde bende yaşlılık var hafıza zayıfladı ( ne diyordum unuttum ) kalabalık bir grubuz diyordum sanırım ama şu tema üyeliği sadece kuru kalabalık olmadığımızı ülkemiz içinde faydalı olduğumuzu daha iyi gösterecek sana bu konudaki DUYARLILIĞIN konusunda ayrıca teşekkür ederim
tekrar hoş geldin eser sen bizim tepedeki gözümüz kulağımızsın bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle
güzel bi gece geçirmişsiniz malum şehir dışında olduğumdan katılamadım bi dahakine artık kısmetse.
ama hiç ses soluk yok noldu benim mötör olayını konuşmadınız mı hiç yahu ? acil bulmam lazım arkadaşlar......yok mu sarı gs200 ü olan sercanı tanıyan cebini bilen ???
güzel bi gece geçirmişsiniz malum şehir dışında olduğumdan katılamadım bi dahakine artık kısmetse.
ama hiç ses soluk yok noldu benim mötör olayını konuşmadınız mı hiç yahu ? acil bulmam lazım arkadaşlar......yok mu sarı gs200 ü olan sercanı tanıyan cebini bilen ???