[İzmir MT] 31 Ağustos Cuma "Elime diken battı" Buluşması

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aa emir oğluşudamı vardı senin , allah bağışlasın,
e madem cuma gelmiyosun hepimizin yerine öp diyecem ama yazık o kadar öpmeyle yeğenimizin yanağı kösele gibi olur mazallah kıyamam, sen en iyisi hepizin adıne toptan sadece bi defa öp. güle güle git güle güle dön.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
motorun parasını yeme oralarda burada bırak git dönünce artçı olur kalırsın fena koyar :queen::salut::salut::salut:

yok olurmu öyle şey sırf para biriktireyim diye arabayla değil otobüsle gidicem
vallahi. önümüzdeki hafta ne yapıp edip almam lazım bi motor hayırlısıyla.

Dedim ona benim motoru satıyım sana diye...Almadı....Senin motor yaramaz dedi....:p

ya şimdi er-5 dediğin dinazon yahu üretmeye bile tenezzül etmiyo kawasakideki amcalarım. değil mi ama :p

aa emir oğluşudamı vardı senin , allah bağışlasın,
e madem cuma gelmiyosun hepimizin yerine öp diyecem ama yazık o kadar öpmeyle yeğenimizin yanağı kösele gibi olur mazallah kıyamam, sen en iyisi hepizin adıne toptan sadece bi defa öp. güle güle git güle güle dön.

sağol amcası :) bi gidiym kısmetse 4 gün hoppidi hoppidi oynuycaz elemanla inşallah....

yorum yok ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, alp in mesajına yanıttır

abi o işin şakası imkanım olsa dakika düşünmem alırım alp hocanın motoru ona da bi kle felan yaparız ama hem özkaynaklarım kısıtlı hem de satıcı hiç pazarlığa gelmiyo ben sünnet oldum 45 yıl önce diyo ::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
konuyu dağıttınız şimdi bağcı gelecek TOPUMUZU dağıtacak bu topik toplantı topiği diye
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o zaman bendende geçmiş olsun toplanalım dağıtalımmı orayı bir hareketin yeter
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar toplantıya odaklanalım bırakın extreme1925 i acı patlıcan o. bişey olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, sandman

erdem yakalandın toplantıdan haberin var demekki cuma görüşüyoruz :queen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, sandman

erdem yakalandın toplantıdan haberin var demekki cuma görüşüyoruz :queen:

:):) Ya bende sölemsi ayıp cumayı beklemeyip bu akşam bi çıksak mı die düşünüodum :queen::queen:

Cumaya gelicem arkadaşlar görüşürüz. Ve Gökalp kardeşim sana da çok geçmiş olsun. Allah tan ucuz bi kaza.. BEterinden korusun :rendeer:...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ÖNEMLİ !!!

Biliyorsunuz,son zamanlarda yine yitip gitti ormanlarımız,içindeki canlı yaşamla beraber yok oldu ciğerlerimiz...
Biz de büyük bir grubuz,bu büyüklüğü doğru yerlerde,maksimum düzeyde yararlı işlerde kullanmalıyız.
Bu gün TEMA İzmir temsilciliğine gittim ve görüştüm.
Cuma günü Tema ile ilgili üyelik başvuru formu dağıtıcam,TEMA ya üye olacağız,tabi ki isteyenler...
Bu gün gidip gerekli bilgileri,üyelik formlarını kısacası herşeyi aldım.
Cuma günü isteyenler benden TEMA üyelik formunu alabilirler.
Bildiğiniz üzere vakıflara üyelik para ile oluyor maalesef ki,bu vakfa da üyelikte bir defaya mahsus 25 yaş ve altından 3 ytl,25 yaş üstü üye olmak isteyenlerdense 10 ytl alınıyor.Bu sadece bir defaya mahsus...
Makbuzları kesilip bize verilecek tabi bu ücretlerin.Ve ana merkezden üye kartlarımız gelecek.
Aklınıza takılan başka bir şey olursa toplantıda yanıtlamaya çalışırım.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavv:pale:
Bizim ''Diken hep alimize batık'' ama İzmir uzak, nasıl yapsak da İzmirlere gelsek de, tanışsak da:pale:
:cat: Herkese selamlar, iyi eğlenceler.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ÖNEMLİ !!!

Biliyorsunuz,son zamanlarda yine yitip gitti ormanlarımız,içindeki canlı yaşamla beraber yok oldu ciğerlerimiz...
Biz de büyük bir grubuz,bu büyüklüğü doğru yerlerde,maksimum düzeyde yararlı işlerde kullanmalıyız.
Bu gün TEMA İzmir temsilciliğine gittim ve görüştüm.
Cuma günü Tema ile ilgili üyelik başvuru formu dağıtıcam,TEMA ya üye olacağız,tabi ki isteyenler...
Bu gün gidip gerekli bilgileri,üyelik formlarını kısacası herşeyi aldım.
Cuma günü isteyenler benden TEMA üyelik formunu alabilirler.
Bildiğiniz üzere vakıflara üyelik para ile oluyor maalesef ki,bu vakfa da üyelikte bir defaya mahsus 25 yaş ve altından 3 ytl,25 yaş üstü üye olmak isteyenlerdense 10 ytl alınıyor.Bu sadece bir defaya mahsus...
Makbuzları kesilip bize verilecek tabi bu ücretlerin.Ve ana merkezden üye kartlarımız gelecek.
Aklınıza takılan başka bir şey olursa toplantıda yanıtlamaya çalışırım.

Bravo Tuncer örnek bir davranış olmuş. Motosiklet Tutkunlarının ne kadar duyarlı olduğunu tekrar gösteriyoruz. Son zamanlarda yurdumuzun güzel ormanlarını kaybediyoruz. Bir kampanya başlatıp elimizden geldiğince bu konuya destek olabiliriz. Gelecek nesillere yeşil bir ülke bırakmak için MT olarak ağaç dikme kampanyası yapmalıyız.

Saygılar


Bu arada geçmiş olsun :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sağol Erhan :)

Bunun MT İzmir le sınırlı kalmaması zaten benimde düşüncem.Tam olarak bu üyelikler tamamlansın bir düşüncem daha var,o da tegv .
Maalesef ki yaşadığımız en büyük sorunlar hep eğitimsizlikten geliyor.Orman yangınları bile cehalet örneği,bu cehaleti kurutmadan yapacağımız her şey maalesef ki sadece oluşmuş hataların düzeltilmesine dair olacaktır,oysa ki en güzeli bu hataların hiç olmamasını sağlamak,bu yanlışlıkların bilinçlendirme yöntemiyle ortadan kalkmasını sağlamak.O yüzden genel anlamda sadece TEMA değil düşüncem.Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ile yani TEGV le de görüştüm,önümüzdeki hafta yüz yüze görüşmeye gideceğim,şuan bir konferans için İstanbul'dalarmış,randevu aldım.

Genel anlamda bunu MT ye yaymak güzel olacaktır,bunun için pilot bölge İzmir olur diye düşündüm,bütün işlemler sona erdikten sonra bir çağrıda bulunmak ve bilgilendirme amaçlı topic açacağım ayrıca:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
:):) Ya bende sölemsi ayıp cumayı beklemeyip bu akşam bi çıksak mı die düşünüodum :queen::queen:

Cumaya gelicem arkadaşlar görüşürüz. Ve Gökalp kardeşim sana da çok geçmiş olsun. Allah tan ucuz bi kaza.. BEterinden korusun :rendeer:...

Bu akşammı :cyclopsan ben geberiyorum yorgunluktan bu aralar evde takılma kararı aldım cuma toplantıyı bi yapalım sonra cmtsi pazar pztsi salı her akşam çıkarız:queen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bu akşammı :cyclopsan ben geberiyorum yorgunluktan bu aralar evde takılma kararı aldım cuma toplantıyı bi yapalım sonra cmtsi pazar pztsi salı her akşam çıkarız:queen:

MMmmm :) .... O zaman cumaya ii dinlen kardeşim. Cumartesiyi de birleştiririz olmadı :mrgreen:...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
bugün hocamdan gelen bi mail var
tegv deyince aklıma geldi
belki bazı arkadaşlar destek olmak ister
buyüzden paylaşmak istedim sizlerle

1) https://www.aktif.com/mkyk/tr/index.asp

Bir zarfin icine :

1 adet orta boy çizgili defter (en az 60, en çok 120 yaprak)
1 adet kitap
2 adet kurşun kalem
1 adet silgi
1 adet kalemtraş
1 adet küçük cetvel (20 veya 30 cm. plastik)
1 adet 6'lı kuruboya (küçük boy)
1 adet lolipop şeker
1 adet diş fırçası (çocuklar için)
1 adet küçük boy dişmacunu

koyup aktif dagitima kargo ya da elden ulastiriyorsunuz.Ya da 5 YTL havale gonderip hazir paketlerden aliyorsunuz.Bu paketler doguda ve diger bolgelerde ihtiyaci olan cocuklara gonderiliyor.Bu proje son 7 yildir yapiliyormus ve guvenilir bir kurum.Daha sonra gonderdiginiz pakedin kime ulastigini takip edebiliyrosunuz.Ve hatta o cocuk size mektup yaziyor.Ve belki bu sekilde onun irtibati kesmeyerek baska zamanlardada hediye gonderebilirsiniz.

2) http://www.kardesinisec.com/sayfa.php?id=3

Bir kardes seciyorsun ve onunla mektup yoluyla iletisim kuruyorsun.Ben Batman da bir tane kardes sectim.Kardesimin adi Sinan Yıldız.9 yasinda ve 2 odali bir kiralik evde 8 kisi yasiyorlarmis.Aile issiz..Sadece mektuplasip ara sira kucucuk hediyeler gondermem gerekiyormus...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tuncer'im(forrap)tegv olayına tamamen destek veriyorum kardeşim hatta şirket olarak dahi neler yapabiliriz onuda yönetimin önüne götürebilirim(götüreceğim)
ancak daha öncede dedğim gibi biraz aktivitelerden ve toplantılardan birkaç ay uzak kalabiliriz(ben gürkay favorii vs...)

TEMA düşüncene gelince üye olmaktan gurur duyarız, ancak şu anki iş durumunda akhisar grubu olarak gelme şansımız yok gibi kargo ile gönderirsin , biz formları doldurur gereken kaynağıda iliştirir sana göndeririz.

akıllı çocuksun tuncer niye okumadın ??? :p :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
belifeless,o da güzelmiş.Kardeşiniseç kampanyasından haberdardım ama bir türlü tam olarak bakamamıştım.Diğerini ise yeni gördüm..Teşekkürler bilgilendirme için.

lodos,her zaman sizin için form buluruz:)Siz yeter ki isteyin...Gerisi kolay.
Gerek tegv gerekse tema vakfı ile ilgili herşeyden haberiniz olacak:)Fabrikatör adamlarız,sabah jambonsuz kahvaltı yapmayız,kapıda iki tane cadillac olmadığında kendimizi huzursuz hissederiz demeyi biliyorsunuz :p
Tamamdır abi şaka bir yana şirket olarak da desteğinizi verirseniz güzel olacaktır :cat:
Bu arada okudum abi,okuyorum hala hatta :) Okumamış adam değiliz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst