[İzmir MT] 31 Ağustos Cuma "Elime diken battı" Buluşması

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
arkadaşlar ben ve acuzemde aranızda olmayı çok isterdik :pale: ama ne yazıkki o gün ben tiyatro sahnesinde acuzemde müzik için ışık odasında olacağız sizlere şimdiden iyi eğlenceler :)
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Bende gelmek istiyorum ama ilk önce yaşadıgım kazanın stresini üzerimden atmalıyım.
2. olarakta ayagımdaki ezilmiş bölgenin iyileşmesi gerekiyor.
Motor kullanabilecek gibi olmazsam beni kim artçı alarak alır???
Artçı alacak bir dost aranıyor...

:silent:

:cyclopsan :cyclopsan
Gökalp'cimm, ablamm noldu sana? Umarım çok çok önemli bişeyin yoktur.. Büyük geçmiş olsun o ayrı.. Allah beterinden saklasın, korusun.. Kendine dikkat et.. :rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
eee bu seferde bennn nispett yapıyımmm bariii
ben çrş akşamı izne ayrılıyorummmmm ve o gece adanaya yola çıkıyorummm
cumada mersine geçmişş olucamm sanırımmm
siz kahvenizi yudumlarkennn roka-balıkk yapıyprrr olacağımmmm
ohohohhhhhh değmeyin keyfimeee

bu arada annemlerin izmir olayıı değişti
bazı sebeplerden dolayııı
manisada benim yan apartmandann bi daire tuttuuk
artıkk iskilere misafir oluruzz:mrgreen:

kapım tüm dostlara sonuna kadar açık. ne demek özlem muhabbeti bile olmaz.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo sayın adaşım arapkadri abicim, ne inciler varmış sende, ilk karşılaşmada adres, koordinat, program falan sorgusuna çekip sahnede görmek isterim seni, şimdiye kadar ilkokul müsamereleri hariç hiç sahnede tanıdığım birinin oynadığı bir oyun izlemedim. dünyayı kurtaran adamı izlerken cüneyt arkını tanıyom demek gibi, transformersı izlerken ben bu c4 ü tanıyom demek gibi bi duygu olmalı.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oo PHAETONW12 kardeşim valla bizde seni özledik fırsat bulursan çık gel çok seviniriz. ilk çayın benden.

Extreme1925 artçı olarak daha iyi birisini bulamazsam seni alabilirim ama son tercihimsin bilesin:p

Arapkadri nedir bu oyun yaw yoksa yine adem baba mısın? arkadaşlar ben ilk oyunu izlemiştim gülmekten geberdim belirteyim. özellikle de arapkadri yi sahne de görünce şok oldum gözlerim boyoz gibi açıldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bende süpriz yapabilirim gökalpcim ne oldu yahu ??

Hiç sorma kardeşim yaaa
10 la giderken soldan Toros cıktı zemin berbattı,asfalt yoktu ve aynı zamanda izmirgaz projesinde kazılan yerlere dökülen betondan kalan mıcırlar kazaya davetiye cıkardı
duramadık ben arabanın önüne fren yapınca motorun önü saga kaydı.Bir anda arabanın önünde buldum kendimi.Motoru sağa atmayı başardım ama sol ayağımı koydugum yerden çekebilecek zamanım yoktu.İlk önce sol dizimin arabanın farına girdigini hissettim ardından sol baldırımda yogunlaşan baskının acıyla birlikte içime işledigini hissettim
olan olmuştu adamında bir suçu yoktu
eve kadar geldim hastanenin aciline gittik.Film çekildi kırık çatlak yok deyince rahatladım
Buna da şükür...ucuz atlattım yani :pale: :salut:
Ben bu hale geldim ama motorun sol sinyalinin orda 2 parmaklık bir yerde Torostan kalma mavilik vardı.Allahtan motoruma bişey olmadı şu an bnm için tek teselli bu :)

:cyclopsan :cyclopsan
Gökalp'cimm, ablamm noldu sana? Umarım çok çok önemli bişeyin yoktur.. Büyük geçmiş olsun o ayrı.. Allah beterinden saklasın, korusun.. Kendine dikkat et.. :rendeer:

Ayben ablacım teşekkür ederim :)
Allah hepimizi daha büyük kazalardan korusun...

Extreme1925 artçı olarak daha iyi birisini bulamazsam seni alabilirim ama son tercihimsin bilesin:p

Benden ii artcı bulursan kafamı tavus kuşu gibi kuma gömerim
bnm gibi artçıyı buldun da bunuosun :p :cherry:
napalım artıq iileşirsem de seninde dedigin gibi Yusuf abiyi aljam arkama artçı olarak :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Forrap grupça gidilen pikniklerde kıçımıza batan platonik diken buluşmalarının ikincisi mi bu:)
(Gökalp geçmiş olsun kardeşim "önce emniyet sonra hareket")
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Hiç sorma kardeşim yaaa
10 la giderken soldan Toros cıktı zemin berbattı,asfalt yoktu ve aynı zamanda izmirgaz projesinde kazılan yerlere dökülen betondan kalan mıcırlar kazaya davetiye cıkardı
duramadık ben arabanın önüne fren yapınca motorun önü saga kaydı.Bir anda arabanın önünde buldum kendimi.Motoru sağa atmayı başardım ama sol ayağımı koydugum yerden çekebilecek zamanım yoktu.İlk önce sol dizimin arabanın farına girdigini hissettim ardından sol baldırımda yogunlaşan baskının acıyla birlikte içime işledigini hissettim
olan olmuştu adamında bir suçu yoktu
eve kadar geldim hastanenin aciline gittik.Film çekildi kırık çatlak yok deyince rahatladım
Buna da şükür...ucuz atlattım yani :pale: :salut:
Ben bu hale geldim ama motorun sol sinyalinin orda 2 parmaklık bir yerde Torostan kalma mavilik vardı.Allahtan motoruma bişey olmadı şu an bnm için tek teselli bu :) QUOTE]

Geçmiş olsun extreme1925.. yine buna şükür ucuz atlatılmış bir kaza allah beterlerinden ve benzerlerinen korusun..

arkadaşlar cuma akşamı allah nasip ederse aranızdayım..

bu arada sevgili dostlar motorum için (cbf 150) jant reflektörü arıyorum. (yapıştırma kırmızı olanlardan) çevresinde olan satılan yeri bilen bir arkadaş var ise benle bağlantıya geçebilir mi acaba.. yardımlarınız için teşekkür ederim..:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
tugcetugce,daha önce Dublin,Paris,Münih,New York,Detroit gibi yerlerle canlı bağlantı kurmuştuk(çok ısrar ettiler).İstanbul la da kurarız:)Msn den cam açarız :) Ama cam de garip hareketler yapanlar olursa şaşırmayın,bizim grup böyle.

lodos,rots sormayın abi,şu dikenler bir türlü rahat durmuyor :) Aslında başka yere battı da burada yazamadım (rots yazmış gerçi) :p Yav Beyazgül de buluştuğumuz için bu kod adını kullandım.Aslında uzun süredir yapmak istediğim bişeydi kod adları kullanmak.Sanırım bundan sonra böyle kod adları kullanırım :) Sırada " eşeğimi kim tekmeledi ? " , " O hareket bana mı ? " , " Hey o da nesi " , buluşmaları var :p (Mesela yani :)).

extreme1925,çooook geçmiş olsun.Bilmiyordum valla,yapabileceğimiz bir şey olursa söyle dostum,elimizden geleni yaparız...

APV41,geçen sefer film vardı biliyosun.Muhabbet de gerekli,bırak biraz sohbet edelim yahu:) Seni kimse beğenmiör,senle gonuşmuyor diye mi yapiyörsün bunları :p (Eğitim olayı sırada var zaten,bu toplantı böyle geçsin,olmadı arada soft motosiklet videoları ya da genel anlamda motosiklet videoları var elimde onlar döner,bu hafta biraz sohbet edelim:)).

PHAETONW12,bekliyoruz :) Hakkaten açtın arayı...Özletme kendini bu kadar :)

Arap Kadri,size iyi oyunlar:cat:
(Yakında MT de de bir tiyatro düşüncemiz var,ama md yaptığı için biraz ara açılsın diye bekliyorum,taklit gibi olmasın...)

yurtdas,bekliyoruz:cat: (Gelebilirsen 1-2 saat erken gel,reflektör şerit olayına Kahramanlara bak,mutlaka bulursun,o da olmadı çankaya tarafındaki motosiklet parçası vs. satan yerlerde bulursun.Yakın olsam ben hallederim ama o tarafa yol gözükmüyor bir kaç gün.Gidersem bakarım yine).
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
extremebindokuzyüzyirmibeş geçmiş olsun,

hani mekanlara, organizasyonlara hatta yemeklere bile ingilizce isimler verince daha bi prim yapıyo ya , bu toplantımızda küçük bi rutuşla "the can me but the" olabilir mesela,
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
gökalp geçmiş olsun ...kaza olması üzücü ama sana birşey olmaması sevindirici


cuma günü sevgili vuyu'ya bir sözüm oldugundan aranızda olamıyacagım iyi eglenceler...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
karmacoma,fuara gidicez yakında,hayvanat bahçesine de geçerken başlık zaten hazır şimdiden, " why hi one why " buluşması :p :) (Bu arada iğrençliğinden bahsetmek istemiyorum,sabah sabah maşallahın var :)).
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
bi tarafımıza tikende batsa güzel mekan arkadaşlar bu arada Mustafa'nın (beyazgülün işletmecisi arkadaşımız) babası bundan yakın zaman önce vefat etmiş arkadaşlar bilgilerinize.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
forrap benime bulunduğum mevkii nedeniyle pek zamanım olmuyor. özel olarak bu iş için kahramanlara geldim iş çıkışı ben gelene kadar br çok dükkan kapanmıştı. kapanmayanlarda ne diyor der gibi baktılar bana ve beni arama modifiyeilerin yönlerdiler. ben inat ettim yinede açık olan tüm dükkanlara girdim ama hiç birinde yoktu. baktım olmayacak araba modifiyecilerine gittim ama onlarda bana motorculara gitmemi önerdiler. anlayacağın iki arada kaldım.. bu yüzden dedim ki belki bilen veya alabilecek birisi olursa cuma günü toplantıda bana iletebilirdi.. ilgin için teşekkürler.. cuma akşamaı görüşmek dileğiyle. geçen toplantıda seninle tanışamadık..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben yarın gece oğluşumun yanına gidiyorum pztesiye kadar hem de... size iyi eğlenceler muhabbetler ....
hem ben motoru da sattım. mekana gelsem de içeri almazsınız dışlarsınız beni biliyom :) :) :) : )
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben yarın gece oğluşumun yanına gidiyorum pztesiye kadar hem de... size iyi eğlenceler muhabbetler ....
hem ben motoru da sattım. mekana gelsem de içeri almazsınız dışlarsınız beni biliyom :) :) :) : )

motorun parasını yeme oralarda burada bırak git dönünce artçı olur kalırsın fena koyar :queen::salut::salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst