tugcetugce,daha önce Dublin,Paris,Münih,New York,Detroit gibi yerlerle canlı bağlantı kurmuştuk(çok ısrar ettiler).İstanbul la da kurarız

Msn den cam açarız

Ama cam de garip hareketler yapanlar olursa şaşırmayın,bizim grup böyle.
lodos,
rots sormayın abi,şu dikenler bir türlü rahat durmuyor

Aslında başka yere battı da burada yazamadım (rots yazmış gerçi)

Yav Beyazgül de buluştuğumuz için bu kod adını kullandım.Aslında uzun süredir yapmak istediğim bişeydi kod adları kullanmak.Sanırım bundan sonra böyle kod adları kullanırım

Sırada " eşeğimi kim tekmeledi ? " , " O hareket bana mı ? " , " Hey o da nesi " , buluşmaları var

(Mesela yani

).
extreme1925,çooook geçmiş olsun.Bilmiyordum valla,yapabileceğimiz bir şey olursa söyle dostum,elimizden geleni yaparız...
APV41,geçen sefer film vardı biliyosun.Muhabbet de gerekli,bırak biraz sohbet edelim yahu

Seni kimse beğenmiör,senle gonuşmuyor diye mi yapiyörsün bunları

(Eğitim olayı sırada var zaten,bu toplantı böyle geçsin,olmadı arada soft motosiklet videoları ya da genel anlamda motosiklet videoları var elimde onlar döner,bu hafta biraz sohbet edelim

).
PHAETONW12,bekliyoruz

Hakkaten açtın arayı...Özletme kendini bu kadar
Arap Kadri,size iyi oyunlar:cat:
(Yakında MT de de bir tiyatro düşüncemiz var,ama md yaptığı için biraz ara açılsın diye bekliyorum,taklit gibi olmasın...)
yurtdas,bekliyoruz:cat: (Gelebilirsen 1-2 saat erken gel,reflektör şerit olayına Kahramanlara bak,mutlaka bulursun,o da olmadı çankaya tarafındaki motosiklet parçası vs. satan yerlerde bulursun.Yakın olsam ben hallederim ama o tarafa yol gözükmüyor bir kaç gün.Gidersem bakarım yine).