[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tuncercim.... Bak kimse bilmiyomuş..... Sadece ben diil.... Oralarda motorlarla bayağı reklam yapıcaz anlaşılan........:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tuncercim.... Bak kimse bilmiyomuş..... Sadece ben diil.... Oralarda motorlarla bayağı reklam yapıcaz anlaşılan........:queen:

abicim alp geldi İzmir dağıldı. millete ömerağa tarifi vermeye başladık ya helal olsun bize. Bence bir sonraki toplantıyı saat kulesinin önünde yada Konak YKM önünde yapalım. olmayacak bu iş böyle:queen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
acress, forrap, Wallace
:cherry:
5 olduuu
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
forrapım tam olarak neresi bi gitmişmiydik daha önce oraya hani su motor kolaksiyonu çok güzel türk kahvesi yapan yermi:silent:

İskeleye yakın,Ömerağa çay evi.Bulursunuz takmayın kafanıza.Gelip bulamazsanız bana tel edin.Daha önce buluştuk ama baya oldu sanırım gitmeyeli,oradan mı bahsediyorsun bilmiyorum.Kordon da yol üzerinde iskeleye yakın daha ne diyim :salut: Ömerağa yı bu kadar anlatmak zorunda kalacağımı tahmin etmezdim.

Tuncercim.... Bak kimse bilmiyomuş..... Sadece ben diil.... Oralarda motorlarla bayağı reklam yapıcaz anlaşılan........:queen:

Belki orada 10-15 buluşma yapılmıştır.Tabi çok oldu gitmeyeli,bunun için yeni gelen arkadaşların bilmemesini çok da garipsemiyorum.Ama kordon da bir yeri bulmak bu kadar zor değil,kasmayın kendinizi :silent:

abicim alp geldi İzmir dağıldı. millete ömerağa tarifi vermeye başladık ya helal olsun bize. Bence bir sonraki toplantıyı saat kulesinin önünde yada Konak YKM önünde yapalım. olmayacak bu iş böyle:queen:

Valla al benden de o kadar :silent:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
kordonu biliyorum herhalde :pr: bende izmirliyim forrap orasımı dıe sormak istedim pis mod nolcak gelince görürsün sen sonra bana kulak mı yapıosun bilmem ne deme:mrgreen::wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kordon u bilmiyorsun demedim ki :) Kordonda bir yeri bulmak bu kadar zor değil dedim...
Pis üye...
Akşam görüşürüz.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abı supersınız ya atısmalarınıza bayıldım bende bılmıyom mekanı ama bulurm..:cat::cat::cat: bjk storun oralardamı???
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya hazır yeri gelmişken söylemezsem içimde kalır
Bu alemde iki büyük bilirim. biri 70 liktir diğeri de BJK
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu alemde iki büyük bilirim,Biri MT dir,diğeri de yine MT İzmir dir :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
:queen::queen::queen::queen:ben ne dıyorum sız ne dıyosunuz :queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ya hazır yeri gelmişken söylemezsem içimde kalır
Bu alemde iki büyük bilirim. biri 70 liktir diğeri de BJK

ALLAH'ım ALLAH'ım...
ne güzel cümleler kuruyor bu adam böyle :rendeer::cherry:

ama tuncer'im de dediklerinde sonuna kadar haklı ,,, dostum bunlar ey ahali !!! :)

toplantıda iyi geyik konusu olur bu malzeme işleyin abi işleyin madene bak !!! :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Taner :silent: Kafa bulma... Çok pis kafa bulurum sonra senle :)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
abicim alp geldi İzmir dağıldı. millete ömerağa tarifi vermeye başladık ya helal olsun bize. Bence bir sonraki toplantıyı saat kulesinin önünde yada Konak YKM önünde yapalım. olmayacak bu iş böyle:queen:

En güzel Ömerağa tarifi yarışması başlatıyorum arkadaşlar:)
Alsancak Vapur iskelesine sırtınızı verin sağ daki Alican Restourantın yanındaki ilk çay bahçesii.(Alican kuzenimin olur bu arada ömerağadan memnun kalmayanları yan tarafa alabilirim:) (reklamlar reklamlar))
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
En güzel Ömerağa tarifi yarışması başlatıyorum arkadaşlar:)

Ben Ömerağa değilde İmambayıldı biliyorum :silent: Tarifini vereyim mi :silent:

Bulamayan olursa MeeeTeeee diye çığlık atsın arkadaşlar iskelenin orada.Buluruz biz sizi...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hehe defalarca google map koymuş biri olarak bu sefer neden aklıma gelmediğini anlayabilmiş değilim :) Gerçi birazda bulunamama problemi olmayacağını düşündüğüm için de olabilir...
Eline sağlık Tarık :cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Hehe defalarca google map koymuş biri olarak bu sefer neden aklıma gelmediğini anlayabilmiş değilim :) Gerçi birazda bulunamama problemi olmayacağını düşündüğüm için de olabilir...
Eline sağlık Tarık :cat:

Rica ederim nedemek Forrapım Modum Her şey MT için. Aslına bakarsan çok bilindik bir yer olduğu için bizim için gereksiz gibi geldide baktım bilmeyenlerde fazla akşam akşam işten çıkan olacak fazla uğraştırmayalım değerli üye arkadaşlarımızı dedim.

Saygılar. :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok valla yok ben en iyisi izmiri tanıyalım diye bir topic açayım bizim grubun elemanlarını izmirin belli yerlerinde gezdireyim. böyle olmaz kardeşim.
Taner_K bizi bilen bilir ölümüne BJK, ölümüne siyah beyaz. Zaten erkek adam dediğin renkli takım tutmaz:mrgreen:

bak site yönetimi bile diyor ki Renkli yazarsan silerim seni. Forum kurallarında var
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst