[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
yok valla yok ben en iyisi izmiri tanıyalım diye bir topic açayım bizim grubun elemanlarını izmirin belli yerlerinde gezdireyim. böyle olmaz kardeşim.
Taner_K bizi bilen bilir ölümüne BJK, ölümüne siyah beyaz. Zaten erkek adam dediğin renkli takım tutmaz:mrgreen:

bak site yönetimi bile diyor ki Renkli yazarsan silerim seni. Forum kurallarında var

+1903 sonuna kadar haklısın...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben Ömerağa değilde İmambayıldı biliyorum :silent: Tarifini vereyim mi :silent:

Bulamayan olursa MeeeTeeee diye çığlık atsın arkadaşlar iskelenin orada.Buluruz biz sizi...


Forrapcım..... Bi sorum olcak...... Mete kim? Neden onun adını bağırıyoruz?... Ayşe diye bağırsak olur mu?.....:queen::queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:farao:
Akşam bu iğrençliğinin hesabını sorucam abi... :)

Görüşürüz,ben kaçıyorum bi işim var..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
vay be izmir i bu kadar net gösteren harita oduğunu bilmiyordum ha.Tabi böyle bi harita bulununca insan nasıl açıkta duran hoparlörün göbeğine ellemeden durulamayacağı gibi ben de kendi evini bulmadan edemedim.ama kordinatları vermiyorum sonra iskender abinin başına gelen bizim başımıza da gelmesin hehhehee zaten sabıkalıyız apartmanda başımız ağrımasın:mrgreen::p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ewet yine sağ salim vardık
Geceden en erken biz ayrıldık:p
Güzel bi geceydi herekese:rendeer:
Yer dar oldugndan bişey anlayamadım biz gurmede alışmışız yayıla yayıla oturmaya :queen: ama neyse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlaşılan akşamın ilk fotoğrafları benden olacak:
motosikletnetzmir200708cl0.jpg


motosikletnetzmir200708st3.jpg


motosikletnetzmir200708nn0.jpg


motosikletnetzmir200708dz3.jpg


motosikletnetzmir200708tk7.jpg


motosikletnetzmir200708ic7.jpg


motosikletnetzmir200708nu1.jpg


motosikletnetzmir200708va4.jpg


motosikletnetzmir200708tr6.jpg


motosikletnetzmir200708eb3.jpg


motosikletnetzmir200708jg6.jpg


motosikletnetzmir200708dy7.jpg


motosikletnetzmir200708ov5.jpg


motosikletnetzmir200708yj0.jpg


motosikletnetzmir200708ec3.jpg
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
MrCool
Bu kadar çabuk beklemiyorduk fotoları :queen: Teşkürr
859621cq7.gif


motosikletnetzmir200708ov5.jpg


Ulen ahmet bize masaj yapmasın hııı::evil::
Nasılda omuzlarım agrıyormuş:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ulen ahmet murat abiyi nasıl mayıştırmışsın, işine fena konsantre olmuşsun, arkada masaj için bekleyeni farketmemişsin bile :pr:

ya nerden buldunuz orayı kardeşim, saatlerdir arıyom bulamadım döndüm burdan bi sorup, tarif alıp geleyim diye,
kordon nerde ?
ararken yolda bi karpuz tarlası buldum onun fotosunu ekleyim bende gerçekten eve otrmadığımı ispatlayayım.


mr cool tebrik ederim hızından dolayı
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir akşamdı yine..Gelen,gelmek isteyip gelemeyen bütün dostlarımıza teşekkürler :rendeer:

Fotoğraflar için teşekkürler MrCool:)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
cokguzel bı geceydı gelen herkese tskr ler sızınle tanıstığıma cok memnun oldum...doğru yerde olduğuma kesın emınım artık..

ulen ahmet murat abiyi nasıl mayıştırmışsın, işine fena konsantre olmuşsun, arkada masaj için bekleyeni farketmemişsin bile :pr:

ya nerden buldunuz orayı kardeşim, saatlerdir arıyom bulamadım döndüm burdan bi sorup, tarif alıp geleyim diye,
kordon nerde ?
ararken yolda bi karpuz tarlası buldum onun fotosunu ekleyim bende gerçekten eve otrmadığımı ispatlayayım.


mr cool tebrik ederim hızından dolayı

ıstesem boyle bı poz veremem..abı nası yakaladınız bunu ya:cherry::cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
eminim güzel geçmiştir geceniz devamı ve bir daha ki ne aranız da olmak dileğiyle...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat uyanmadın mı sen daha yaa!!! biri bu adama çay demlesin ve bilgisayarın başına oturtsun fotoğrafları yükletmek için:)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Sayınn renksiz renkli:p takım üyeleri junior FENERBAHCELİLER(ee takımınızı bizimkilerden kurduk sayılır artık) madem ölene kadar beşiktaş diyorsunuz yarın akşam süper kupa final maçı var bilmem anlatabildim mi_????

saat 21:00 de show tv de....


bakın aklıma şu replik geldi.....

tarih 18 eylül 2005 yer inönü

anelkaa korayın yanından geçtii,koray anelkanın rüzgarıyla kendinden geçti anelka gidiyor anelka vurdu ve GOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!:...............durum 0-1

dakika 87 topun başında kleberson uzak bir mesafe baraj yerinde kleberson klebersobn vurduuuuuuuuuuuuuuuuu ve mükemmel bir gol durum 1-1

dakika 90

tuncay aldı topu tuncay gidiyor ,tuncay korayı geçti tuncay ceza sahasının dışında tuncay hala gidiyor ,top hala tuncay tuncay 2 rakibini daha geçiyor tuncay kaleci ile karşı karşıya vurdu ve GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!

ve en çok sevdiğim replik

spiker: İNÖNÜ' de BÜYÜK SESSİZLİK!!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst