- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
yok valla yok ben en iyisi izmiri tanıyalım diye bir topic açayım bizim grubun elemanlarını izmirin belli yerlerinde gezdireyim. böyle olmaz kardeşim.
Taner_K bizi bilen bilir ölümüne BJK, ölümüne siyah beyaz. Zaten erkek adam dediğin renkli takım tutmaz:mrgreen:
bak site yönetimi bile diyor ki Renkli yazarsan silerim seni. Forum kurallarında var
+1903 sonuna kadar haklısın...
