Tuncercim.... Bak kimse bilmiyomuş..... Sadece ben diil.... Oralarda motorlarla bayağı reklam yapıcaz anlaşılan........:queen:
forrapım tam olarak neresi bi gitmişmiydik daha önce oraya hani su motor kolaksiyonu çok güzel türk kahvesi yapan yermi:silent:
Tuncercim.... Bak kimse bilmiyomuş..... Sadece ben diil.... Oralarda motorlarla bayağı reklam yapıcaz anlaşılan........:queen:
abicim alp geldi İzmir dağıldı. millete ömerağa tarifi vermeye başladık ya helal olsun bize. Bence bir sonraki toplantıyı saat kulesinin önünde yada Konak YKM önünde yapalım. olmayacak bu iş böyle:queen:
ya hazır yeri gelmişken söylemezsem içimde kalır
Bu alemde iki büyük bilirim. biri 70 liktir diğeri de BJK
ya hazır yeri gelmişken söylemezsem içimde kalır
Bu alemde iki büyük bilirim. biri 70 liktir diğeri de GALATASARAY
abicim alp geldi İzmir dağıldı. millete ömerağa tarifi vermeye başladık ya helal olsun bize. Bence bir sonraki toplantıyı saat kulesinin önünde yada Konak YKM önünde yapalım. olmayacak bu iş böyle:queen:
En güzel Ömerağa tarifi yarışması başlatıyorum arkadaşlar![]()
Hehe defalarca google map koymuş biri olarak bu sefer neden aklıma gelmediğini anlayabilmiş değilimGerçi birazda bulunamama problemi olmayacağını düşündüğüm için de olabilir...
Eline sağlık Tarık :cat: