[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben bugün oralarda dolaştım..... Ama göremedim ömeramcayı......

Hangi iskeleye yakın?...Bissürü iskele var....İleride kocaman liman....:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ankaralı olduğun çok belli oluyor Mike ! :) Bulursun bulursuuuun:)Bulamazsan ararsııın ararsııııııınnn :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir aksilik çıkmazsa ben de geleceğim.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
izmir mt'yi biri durdursun artık yaaaaa. hasetimden çatlıcam yakında az kaldı. hatta çatlama sesimi siz ordan bile duyacaksınız o kadar büyük bi çatlama olacak yani yeter ama yaaaa
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
hooppp!!!:) bende geliyorum ona göre forrapım..20.00 seansına yetişicem..yettim garii,baskııııın vaaarrr(şekerpare-şener şen dalışı) :) yaparaktan gelicem ömerağa ya..:)

ama bende bilmiyorum yerini..en son kordona girdiğimde(bundan 2 ay önce) sarsıntılardan dolayı arka çantanın demiri kırıldığı için bir daha girmemeye özen gösterdim o yüzden görmedim olsa gerek...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hooppp!!!:) bende geliyorum ona göre forrapım..20.00 seansına yetişicem..yettim garii,baskııııın vaaarrr(şekerpare-şener şen dalışı) :) yaparaktan gelicem ömerağa ya..:)

ama bende bilmiyorum yerini..en son kordona girdiğimde(bundan 2 ay önce) sarsıntılardan dolayı arka çantanın demiri kırıldığı için bir daha girmemeye özen gösterdim o yüzden görmedim olsa gerek...:)


Aynen bende kızdım bugün.... Nasıl bir yol öyle.....Sarsıntıdan organlarım yer değiştirdi....

Birde varyant var....Şu ana kadar girilmemedi gereken yollar oldu benim için...:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sorma karakız ,bizde dün ya ne oldu biraz duralımmı diyecek gibi olduk ama demedik konu açılmadan kapandı :queen:
soora allah seni inandırmasın biri bize dur dedi, hadi leyyn dedik duramadık, duramıyoz, :queen:

özgür geliyosan seni bekleyeyim beraber gidelim..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu grubun yarım saat önce açılan topikle neler yapabildiğini kaç kişi toplandığını bilen bilir hiç korkmayın kordonu sallamaya yetecek düşmanı denize dökecek kadar sayıya ulaşırız TARİFİ İSE ŞÖYLE alsancak vapur iskelesine vardığınızda durun kaldırımdaki motorları görmezseniz ilk göz doktoruna gidin bu şekilde motor kullanmanız SAKINCALI VE TEHLİKELİ
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu grubun yarım saat önce açılan topikle neler yapabildiğini kaç kişi toplandığını bilen bilir hiç korkmayın kordonu sallamaya yetecek düşmanı denize dökecek kadar sayıya ulaşırız TARİFİ İSE ŞÖYLE alsancak vapur iskelesine vardığınızda durun kaldırımdaki motorları görmezseniz ilk göz doktoruna gidin bu şekilde motor kullanmanız SAKINCALI VE TEHLİKELİ

Denize mi bakıcaz karaya mı?...... Nerde görmemiz lazım?........:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ankarada gölbaşında bir motor grubu toplantı yaparsa motorları karadaki kaldırımamı bırakırlar denizdeki kaldırımamı sen gelince orada bekle biz seni alırız yinede buluşamazsak martının birine sor yine yoksa sahildeki balığa sor oda olmazsa:bestmt: diye bağır biz seni duyarız
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bu toplantıya da bi aksilik olmazsa sevinerek katılacağımı bildirir, saygı, sevgi ve selamlarımı arz ederim. :) :) :)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlar artık MT İzmir nerede ben oradayım mekanımız yarın ömerağa ama bende bilmiyorum nerede olduğunu yanlız sırtımı iskeleye dayarsam hani gözlerimde iii görür yani.....kesin murat abinin sekizinci çayını içişini görürüm...:).....guruptan edindiğim izleninmlerden biri murat abiye "abi çay demledik bide semaverde" dersek hani gecenin bi vakti spile bilem düşünmeden gelirrrrrrrrrrr.....diyorummm.........ölemidir......saygılar......:)
 

@Fo

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
23
Bende yarın iş çıkışı geliyorum nasipse.Sanırım 9 gibi aranıza katılırım.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bu grubun yarım saat önce açılan topikle neler yapabildiğini kaç kişi toplandığını bilen bilir hiç korkmayın kordonu sallamaya yetecek düşmanı denize dökecek kadar sayıya ulaşırız TARİFİ İSE ŞÖYLE alsancak vapur iskelesine vardığınızda durun kaldırımdaki motorları görmezseniz ilk göz doktoruna gidin bu şekilde motor kullanmanız SAKINCALI VE TEHLİKELİ

Cengiz abi , Manisa'ya gelmedin alacağın olsun :)

İZMİR-MT'yi eski günlerine döndürmek için verdiğimiz mücadelede benim hakkımıda ödeyin haaa bi çayınızı içerim :p(wallace duy sesimi !!! ) ayrıyetten senin ile balık/rk/roka üçgeninde bi eylemimiz olacak biliyorsun Cengiz abi :cherry:

senin topiklerde yazını görmek ne güzel :)

Allah İZMİR-MT-MANİSA'ya nazar değdirmesin tüm güzel ve değerli insanlar birbirini buluyor :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kesin murat abinin sekizinci çayını içişini görürüm...:).....guruptan edindiğim izleninmlerden biri murat abiye "abi çay demledik bide semaverde" dersek hani gecenin bi vakti spile bilem düşünmeden gelirrrrrrrrrrr.....diyorummm.........ölemidir......saygılar......:)

:mrgreen: doğrudur gitmişliğim bile var hatta. Spil değildi ama kemalpaşaydı.

İZMİR-MT'yi eski günlerine döndürmek için verdiğimiz mücadelede benim hakkımıda ödeyin haaa bi çayınızı içerim :p(wallace duy sesimi !!! ) ayrıyetten senin ile balık/rk/roka üçgeninde bi eylemimiz olacak biliyorsun Cengiz abi :cherry:

Kardeşim çay köpeğin olsun. Sen iste sana çaycı alayım be ne demek de ya şu üçgene ben de bir iç açı olsam diyorum. Bilirsin hiç de sevmem Rk/balık/roka üçgenini. :):queen::bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Amma çok İzmir li geçinen varmış yav:) Alp e laf attık,Ankaralıdır ne yapsa yeridir dedik,bilmemesi normal dedik,İzmir den de kimse bilmiyor :p
Bu arada Alp,Kordon ve Varyant da zift dökülü olsa,bataklık olsa yine geçerim oralardan..Sen hiç Ankara da öyle bir manzara,güzellik gördün mü:bounce: Ne olur iç organların biraz yer değiştirse :p Amma nazlı adamlarsınız yaa...

KARAKIZ,madem çatlama gibi bir niyetin var,o duruma geldin,sana önerim aqua fotolarına geldikten sonra bakmamandır :p Geyik bir yana da,sen gelince de bu organizasyonlar tam hızıyla devam ediyor olacak,sıkma canını daha nice organizasyonlarımız olacak.Kış ortası,Uludağ a kayak yapmaya gidiyoruz ya da Manisa Spil de kardan adam yapacağız topiclerini görür gibiyim :)

lodos
,bu guruba yapılan bütün katkılar hiç bir zaman unutulmaz.Bu hale gelmemizde kuşkusuz herkesin desteği var...Biz sen iste sana değil çay,çay tarlası alırız :) Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varken,yaptıklarınız unutulmaz...
APV41 in de katılması gerçekten iyi oldu aramıza,bundan sonra tamamen bizimle :wiinkk:

Biri bizi durdursun diyeceğim ama,öyle bir güç yok :) (Tanrı dışında...)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Amma çok İzmir li geçinen varmış yav:) Alp e laf attık,Ankaralıdır ne yapsa yeridir dedik,bilmemesi normal dedik,İzmir den de kimse bilmiyor :p
Bu arada Alp,Kordon ve Varyant da zift dökülü olsa,bataklık olsa yine geçerim oralardan..Sen hiç Ankara da öyle bir manzara,güzellik gördün mü:bounce: Ne olur iç organların biraz yer değiştirse :p Amma nazlı adamlarsınız yaa...

KARAKIZ,madem çatlama gibi bir niyetin var,o duruma geldin,sana önerim aqua fotolarına geldikten sonra bakmamandır :p Geyik bir yana da,sen gelince de bu organizasyonlar tam hızıyla devam ediyor olacak,sıkma canını daha nice organizasyonlarımız olacak.Kış ortası,Uludağ a kayak yapmaya gidiyoruz ya da Manisa Spil de kardan adam yapacağız topiclerini görür gibiyim :)

lodos
,bu guruba yapılan bütün katkılar hiç bir zaman unutulmaz.Bu hale gelmemizde kuşkusuz herkesin desteği var...Biz sen iste sana değil çay,çay tarlası alırız :) Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varken,yaptıklarınız unutulmaz...
APV41 in de katılması gerçekten iyi oldu aramıza,bundan sonra tamamen bizimle :wiinkk:

Biri bizi durdursun diyeceğim ama,öyle bir güç yok :) (Tanrı dışında...)

cok guzel yazmışsın yureğıne sağlık ıns bende artık aranızdan ayrılmıcam elımden geldığı ve allahın ızın verdığı kadar...
ayrıca duyduğuma gore cay kolıkmışsın gel buyur bı cayımı ıc gercı arkadaslar somurur dıyorlar ama senın canın sağ olsun somurduğun cay olsun:p:p:cherry::cherry:

işten cıkınca ordayım yerını bılmıyom ama bulurum herhalde saat 8:30-9gıbı orda olurum saygılar..
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bikerboy35,sen wallace ı sev,ama her dediğine inanma :) Biz böyle sürekli geyik yaparız,aslında sadece o değil,bizimde ondan farkımız yok.Çay kolik olan kendisidir..Bunu diğer yazılardan da anlayabilirsin.Ben geçen bir sene boyunca toplasan 10 bardak çay içmişimdir:) Çayla neredeyse hiç aram yok...
Ama nazik teklifin için teşekkürler.
Senden ricam,biraz önceki kitlediğim başlığın gibi başlıklar açmaman ve bu konuda trafikte daha duyarlı olman.MT bilinçli insanlardan oluşur,bu tür şeyler buraya uygun değil.

Görüşmek üzere..
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
bikerboy35,sen wallace ı sev,ama her dediğine inanma :) Biz böyle sürekli geyik yaparız,aslında sadece o değil,bizimde ondan farkımız yok.Çay kolik olan kendisidir..Bunu diğer yazılardan da anlayabilirsin.Ben geçen bir sene boyunca toplasan 10 bardak çay içmişimdir:) Çayla neredeyse hiç aram yok...
Ama nazik teklifin için teşekkürler.
Senden ricam,biraz önceki kitlediğim başlığın gibi başlıklar açmaman ve bu konuda trafikte daha duyarlı olman.MT bilinçli insanlardan oluşur,bu tür şeyler buraya uygun değil.

Görüşmek üzere..

yaptığım yalnısın bende farkına vardım ama bıraz gec oldu daha doğrusu ıs ısten gecmıstı o konudan dolayı hekresten ozur dılerım saygılar...
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
forrap

forrapım tam olarak neresi bi gitmişmiydik daha önce oraya hani su motor kolaksiyonu çok güzel türk kahvesi yapan yermi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst