hooppp!!!bende geliyorum ona göre forrapım..20.00 seansına yetişicem..yettim garii,baskııııın vaaarrr(şekerpare-şener şen dalışı)
yaparaktan gelicem ömerağa ya..
ama bende bilmiyorum yerini..en son kordona girdiğimde(bundan 2 ay önce) sarsıntılardan dolayı arka çantanın demiri kırıldığı için bir daha girmemeye özen gösterdim o yüzden görmedim olsa gerek...![]()
bu grubun yarım saat önce açılan topikle neler yapabildiğini kaç kişi toplandığını bilen bilir hiç korkmayın kordonu sallamaya yetecek düşmanı denize dökecek kadar sayıya ulaşırız TARİFİ İSE ŞÖYLE alsancak vapur iskelesine vardığınızda durun kaldırımdaki motorları görmezseniz ilk göz doktoruna gidin bu şekilde motor kullanmanız SAKINCALI VE TEHLİKELİ
bu grubun yarım saat önce açılan topikle neler yapabildiğini kaç kişi toplandığını bilen bilir hiç korkmayın kordonu sallamaya yetecek düşmanı denize dökecek kadar sayıya ulaşırız TARİFİ İSE ŞÖYLE alsancak vapur iskelesine vardığınızda durun kaldırımdaki motorları görmezseniz ilk göz doktoruna gidin bu şekilde motor kullanmanız SAKINCALI VE TEHLİKELİ
kesin murat abinin sekizinci çayını içişini görürüm........guruptan edindiğim izleninmlerden biri murat abiye "abi çay demledik bide semaverde" dersek hani gecenin bi vakti spile bilem düşünmeden gelirrrrrrrrrrr.....diyorummm.........ölemidir......saygılar......
![]()
İZMİR-MT'yi eski günlerine döndürmek için verdiğimiz mücadelede benim hakkımıda ödeyin haaa bi çayınızı içerim(wallace duy sesimi !!! ) ayrıyetten senin ile balık/rk/roka üçgeninde bi eylemimiz olacak biliyorsun Cengiz abi :cherry:
Amma çok İzmir li geçinen varmış yavAlp e laf attık,Ankaralıdır ne yapsa yeridir dedik,bilmemesi normal dedik,İzmir den de kimse bilmiyor
![]()
Bu arada Alp,Kordon ve Varyant da zift dökülü olsa,bataklık olsa yine geçerim oralardan..Sen hiç Ankara da öyle bir manzara,güzellik gördün mü:bounce: Ne olur iç organların biraz yer değiştirseAmma nazlı adamlarsınız yaa...
KARAKIZ,madem çatlama gibi bir niyetin var,o duruma geldin,sana önerim aqua fotolarına geldikten sonra bakmamandırGeyik bir yana da,sen gelince de bu organizasyonlar tam hızıyla devam ediyor olacak,sıkma canını daha nice organizasyonlarımız olacak.Kış ortası,Uludağ a kayak yapmaya gidiyoruz ya da Manisa Spil de kardan adam yapacağız topiclerini görür gibiyim
lodos,bu guruba yapılan bütün katkılar hiç bir zaman unutulmaz.Bu hale gelmemizde kuşkusuz herkesin desteği var...Biz sen iste sana değil çay,çay tarlası alırızBir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varken,yaptıklarınız unutulmaz...
APV41 in de katılması gerçekten iyi oldu aramıza,bundan sonra tamamen bizimle :wiinkk:
Biri bizi durdursun diyeceğim ama,öyle bir güç yok(Tanrı dışında...)
bikerboy35,sen wallace ı sev,ama her dediğine inanmaBiz böyle sürekli geyik yaparız,aslında sadece o değil,bizimde ondan farkımız yok.Çay kolik olan kendisidir..Bunu diğer yazılardan da anlayabilirsin.Ben geçen bir sene boyunca toplasan 10 bardak çay içmişimdir
Çayla neredeyse hiç aram yok...
Ama nazik teklifin için teşekkürler.
Senden ricam,biraz önceki kitlediğim başlığın gibi başlıklar açmaman ve bu konuda trafikte daha duyarlı olman.MT bilinçli insanlardan oluşur,bu tür şeyler buraya uygun değil.
Görüşmek üzere..